Skip to main content
  • DJ Pille
  • 15.03.2007.

Intervju: DJ Pille

Najzaposlenijeg splitskog DJa i producenta Pillea, predstavnika tech-house scene, uhvatili smo nekoliko dana prije gostovanja DJ Corriea u Splitu te službene promocije Acilectro projekta kojeg je ovaj splitski umjetnik pokrenuo u suradnji s Lushiem. Pille-ovo viđenje elektroničke glazbe ali i scene uopće pročitajte u nastavku.

Piše: 

Naslovna foto

DJ Pille
–    Kako si došao u doticaj s glazbom? Zašto tech-house?
Sve je započelo prije mnogo godina dok sam još bio klinac, oduvijek sam obožavao glazbu i ona je oduvijek bila dio moje obitelji, ujedno i mene.  U početku sam se tražio po instrumentima i na kraju završio na gitari, i onda kako to već biva u teenagerskim danima okupljali su se razno razni bandovi od kojih bih spomenuo svoj zadnji band ''Nasja'' koji je imao konture jako ozbiljnog banda ali se zbog različitosti individua raspao, što je mene jako razočaralo i pogodilo u tolikoj mjeri da sam rasprodao svu svoju opremu. A kako sam već u to vrijeme (1995-1996) laganini počeo posjećivati party-e stvorila se nova ljubav koja je na kraju sasvim spontano rezultirala DJ karijerom.
Tech-house sam odabrao iz jednostavnog razloga jer me najviše 'vozi', njegova jednostavnost i kombinacija bass linija i drum sekcije mene oduševljava i daje po meni jedan nenadjebiv groove koji hara dance-floorom, iako je sve manje ljudi koji imaju tu viziju i zbog toga sam u zadnje vrijeme dosta promijenio sound jer muzika ide dalje, mijenja se, ali i dalje vjerujem da če se izvorni TEKK kad tad vratiti.
boogaloo nye

–    Kako je započela suradnja s Metropolisom?
Pa sasvim slučajno. Naime u to vrijeme sam bio rezident u clubu ''Irma'' gdje me          sam 'upao u uho'  poznatom Metropolisovom promotoru koji me kontaktirao nakon nekog vremena i ponudio mi da zasviram u 'Metre'. Tu svoju priliku sam iskoristio, odsvirao odlično i dobio posao rezidenta već nakon prve gaže, i eto to  traje već 5 godina, ali nažalost mislim da je ovo ujedno i zadnja sezona.

–    Koliko ti je pomogla rezidencija u tom klubu?
Sigurno da mi je jako pomogla da se dokažem pred publikom, ali i stranim Dj-evima, da ostvarim razne kontakte, te mi je ujedno dala poticaj da idem dalje, jer teško je kad se nečim baviš, a ne dobijaš odgovor od okoline.

–    Trenutno si najzaposleniji splitski DJ. Jesi li zadovoljan svojom karijerom?
 Pa možda če sad zvučat prepotentno ali iskreno i nisam pretjerano zadovoljan razvojem DJ karijere na području Hrvatske, mislim da smo mi ovdje u Splitu i ostalim dijelovima lijepe naše nepravedno zakinuti, kao da nas se ne cijeni toliko, dok se ZG DJ-evi dižu u nebesa. A istina je da ima dobrih DJ-eva i u Zagrebu, Splitu, Šibeniku Rijeci i cijeloj Hrvatskoj. Bez obzira na to mislim da smo svi u Hrvatskoj pomalo zakinuti s obzirom kakvih Dj-eva ima kod nas a nikad nisu imali prilku zasvirati negdje vani i kakvi sve 'likovi' dolaze kod nas, uzimaju novac, a prodaju maglu.
Dok sam, recimo, na producentskom planu jako zadovoljan i vjerujem da je ovo tek početak i da moje vrijeme tek dolazi.

–    S Lushiem surađuješ od početka karijere. Kakvim produkcijama / projektima je rezultirala ta suradnja?
Da, sa Lushiem sam u nekoj fuziji od samih početaka u Irme gdje je nastao poznati projekt 'Sistematski Pregled' koji če ostati u lijepoj uspomeni meni, ali siguran sam i svim ljudima koji su se tamo okupljali i provodili nezaboravne večeri. Več smo tada puštali svoje prve produkcijske uratke, a suradnju smo nastavili kroz sve ove godine, da bi ona na kraju rezultirala jedinstvenim zvukom nazvanim acilectro. Pošto je taj acilectro zvuk dobio jako dobre reakcije diljem svijeta odlučili smo pokrenuti vlastiti label ACILECTRO sa podlabelom ACILECTRO BLUE. Zasada se naša izdanja mogu naći na Junu, ali uskoro i na svim boljim download shopovima (Beatport, Stompy, Dj Download, Napster, Itunes worldwide, Trackitdown i mnogi drugi) jer smo potpisali ekskluzivni ugovor sa Daredo Music-om koji ce nas zastupati na navedenim shopovima.

–    U kojem smjeru će se razvijati Acilectro?
Pa Acilectro je prvenstveno namijenjen promociji našeg acilectro zvuka, ali na njemu če se moći čuti i tech-house uratci te vjerovatno neka minimalnija izdanja sa čvrščim prizvukom, dok je Acilectro Blue namijenjen deep & deep-tech houseu. Također se možemo pohvaliti da su artisti poput Corrie-a, Rob Pearsona, Buddysystema, Replike pokazali svoje zanimanje za naš label i uskoro se očekuju njihova izdanja na Acilectru. 

–    Kad je riječ o produkciji izdavao si na nekoliko labela? Možeš li navesti po tebi najvažnija izdanja?
Iskreno, svako izdanje mi je jednako važno jer je u svako uložen trud i zaista mi godi kad neki label pokaže interes za to, pogotovo ako je taj label po mom ukusu. Meni je osobno najdraže izdanje za Eat More Beef Music (Plunkfunk EP) koje se isčekuje na vinylu sredinom Travnja, a već se može naći na nekim download shopovima. To izdanje je prikupilo jako dobre kritike, te se trenutno nalazi na dosta svjetskih chartova.
    

–    Kakvu glazbu trenutno stvaraš?
Acilectro..hahaha

–    Osim elektronske glazbe, kakvu glazbu još voliš?
 Pa spektar je poprilično širok, obožavam acid jazz, funk, trash metal, sve šta je mome uhu ugodno, ne volim recimo hip-hop, klasični rock, klasičnu glazbu…

–    Koji su ti svjetski DJ-i uzori u produkciji a koji u DJ-ingu?
U produkciji definitivno Chris Carrier, čovjek koji je od samih početaka tu, a uvijek je ostao vjeran bolesnom underground zvuku. Dok mi je u  Dj-ingu Tyler Stadius numero uno. To je jedan od onih koji jednostavno 'osjećaju' dancefloor u svakome trenutku.

–    Koje su po tebi prednosti i mane clubbinga u Splitu?
 Po mom mišljenju i nemamo baš nekih naročitih prednosti, ima tu par ljudi koji bi mogli nešto napraviti, definitivno ima potencijala u ljudima, to nije upitno, ali kronični nedostatak pravog prostora u kojem bi bila zastupljena samo elektronska glazba u svim svojim smjerovima, te 'splitsko stanje uma', nesloga, ljubomora…velike su mane koje če se jako teško ispraviti u skorije vrijeme, tako da nisam previše optimističan kad je u pitanju ST clubbing.

–    Što je s Underground Movementom? Možemo li očekivati nove nastavke?
Na to pitanje nažalost ne mogu odgovoriti. Naime, poznato je da se svih 10 eventa koliko ih je održano pod okriljem ST Underground Movementa dogodilo u klubu Kocka, a zadnji je bio prije više od godinu dana. Nakon tog zadnjeg jednostavno je nastao muk od strane ljudi iz kluba Kocka, imam dojam da im taj program više nije zanimljiv, iako pravo objašnjenje nisam dobio. Šteta jer bio je to jako popularan program koji je privlačio velik broj  poklonika elektronske glazbe, ali nadam se da će uskoro doći do promjene i u tom pogledu.

–    Smatraš li da je elektronska glazba dosegla svoj vrhunac?
Jako teško pitanje. Uvijek če doći nešto novo, zanimljivo, drugačije, neko novo ime če osvanuti, ali u principu mislim da su osnovni pravci tu i da je svako daljne izmišljanje jednostavno eksperimentiranje. Glazba se u zadnjih par godina mijenja na način da je uvijek nešto novo 'in'. Al to nešto novo je u biti staro već odavno izmišljeno, samo šta je popračeno sve boljim i boljim produkcijama.

–    Planovi za ljeto? Planovi za budućnost?
Mislim da neču moći puno nastupati zbog svog stalnog posla, tako da ču od ponuđenih gigova pomno izabrati samo one koji mi se najviše uklapaju u raspored. A trenutno mi je vođenje i usmeravanje Acilectra ka pravom putu na prvom mjestu.

–    Vidiš li se u ovom poslu još dugo?
Ovaj posao mi pruža neopisivo zadovoljstvo i užitak, i nisam ga se još ni približno zasitio, tako da se trenutno u ovome vidim još dugi niz godina.

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano