Odličnim remixom Pink Floydove stvari “Proper Education” koja bi se u prodaji trebala pojaviti vrlo brzo novinar britanskog magazina DJ Mag je razgovarao s Ericom Prydzom , jednim od priznatijih glazbenih producenata u svijetu. Intervju vam prenosimo u cijelosti.
PN: Sve je to glazba Erica Prydza. Neke stvari čuju miljuni dok neke samo nekolicina, ali ja volim sve što produciram. Kad netko dođe i kaže mi da ga je moja stvar dirnula onda je to najveća plaća za mene
P: Najveću slavu si postigao komercijalnom stvarkom “Call On Me”, a evo sad i najnoviji remix “Proper Education” mnogo obećava. Također si cijenjen i u underground vodama koji preko imena Pryda and Cirez D. Jeli teško održavati ovaj balans?
O: Pa i ne baš. Uopće se ne opterećujem tim. Pravim glazbu i nikad ne razmišljam o pravcima i komercijali. Na primjer, “Proper Education” je nastala kao igra koju sam u uradio za sebe početkom godine. Nisam imao nikakve velike planove za ovu stvar kao što to nisu imali ni Floydi. Mislim da ljudi poštuju Pryda zato što je tu riječ o pravim underground korjenima, što je vrlo važno za mene i to se nikad neće promjeniti.
P: Dakle, koji rad više preferiraš, kao Eric Prydz ili Pryda?
O: Sve je to glazba Erica Prydza. Neke stvari čuju milioni dok neke samo nekolicina, ali ja volim sve što produciram. Glazbu prvenstveno radim da zadovoljim sebe i svoje najbliže prijatelje i ako se to usput svidi i ostalim ljudima onda mi to predstavlja veliko zadovoljstvo. Kad netko dođe i kaže mi da ga je moja stvar dirnula onda je to najveća plaća za mene.
P: S John Digweedom si razvio neku vrstu poslovne suradnje. Kako je došlo do ovoga?
O: Johna sam upoznao u Spaceu na Ibizi 2005. Od tada traje naše prijateljstvo i naravno poslovna suradnja. Bio mi je velika podrška u svim mojim projektima što je odlično i poštujem ga zaista mnogo.
P: Kakve planove imaš za Prydu u 2007.?
O: Jedini planovi su pravim dobru glazbu. Ime nije bitno.
P: Pretpostavljamo da imaš dobar studio?
O: Svi misle kako imam studio od milijun funti, što je zaista smiješno jer je moj radni kutak vrlo jednostavan i skroman. Dobru glazbu ne pravite skupom opremom nego ušima i idejama.
P: Možeš li se sjetiti trenutka kad si shvatio da je elektronska glazba ono što želiš raditi u životu?
O: U vrijeme breakdancea vala 1983. u Stockholmu sam se zaljubio u elektroničke zvukove. Ipak, tek sredinom devedesetih sam shvatio da želim raditi samo ovo i ništa drugo.
Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.