Skip to main content
  • eric prydz
  • 16.01.2007.

Intervju: Eric Prydz (SWE)

Odličnim remixom Pink Floydove stvari “Proper Education” koja bi se u prodaji trebala pojaviti vrlo brzo novinar britanskog magazina DJ Mag je razgovarao s Ericom Prydzom , jednim od priznatijih glazbenih producenata u svijetu. Intervju vam prenosimo u cijelosti.

Piše: 

Naslovna foto

Eric Prydz
N: Glazbu prvenstveno radim da zadovoljim sebe
boogaloo nye

PN: Sve je to glazba Erica Prydza. Neke stvari čuju miljuni dok neke samo nekolicina, ali ja volim sve što produciram. Kad netko dođe i kaže mi da ga je moja stvar dirnula onda je to najveća plaća za mene

P: Najveću slavu si postigao komercijalnom stvarkom “Call On Me”, a evo sad i najnoviji remix “Proper Education” mnogo obećava. Također si cijenjen i u underground vodama koji preko imena Pryda and Cirez D. Jeli teško održavati ovaj balans?
O: Pa i ne baš. Uopće se ne opterećujem tim. Pravim glazbu i nikad ne razmišljam o pravcima i komercijali. Na primjer, “Proper Education” je nastala kao igra koju sam u uradio za sebe početkom godine. Nisam imao nikakve velike planove za ovu stvar kao što to nisu imali ni Floydi. Mislim da ljudi poštuju Pryda zato što je tu riječ o pravim underground korjenima, što je vrlo važno za mene i to se nikad neće promjeniti.

P: Dakle, koji rad više preferiraš, kao Eric Prydz ili Pryda?
O: Sve je to glazba Erica Prydza. Neke stvari čuju milioni dok neke samo nekolicina, ali ja volim sve što produciram. Glazbu prvenstveno radim da zadovoljim sebe i svoje najbliže prijatelje i ako se to usput svidi i ostalim ljudima onda mi to predstavlja veliko zadovoljstvo. Kad netko dođe i kaže mi da ga je moja stvar dirnula onda je to najveća plaća za mene.

P: S John Digweedom si razvio neku vrstu poslovne suradnje. Kako je došlo do ovoga?
O: Johna sam upoznao u Spaceu na Ibizi 2005. Od tada traje naše prijateljstvo i naravno poslovna suradnja. Bio mi je velika podrška u svim mojim projektima što je odlično i poštujem ga zaista mnogo.

P: Kakve planove imaš za Prydu u 2007.?
O: Jedini planovi su pravim dobru glazbu. Ime nije bitno. 
 

P: Pretpostavljamo da imaš dobar studio?
O: Svi misle kako imam studio od milijun funti, što je zaista smiješno jer je moj radni kutak vrlo jednostavan i skroman. Dobru glazbu ne pravite skupom opremom nego ušima i idejama.

P: Možeš li se sjetiti trenutka kad si shvatio da je elektronska glazba ono što želiš raditi u životu?
O: U vrijeme breakdancea vala 1983. u Stockholmu sam se zaljubio u elektroničke zvukove. Ipak, tek sredinom devedesetih sam shvatio da želim raditi samo ovo i ništa drugo.

Napisao: Viktor Marina

 

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano