Gwen-a smo intervjuirali prije nastupa u klubu Gallery, 10. ožujka, 2006… Kako si došao u doticaj s glazbom i što te inspiriralo da se baviš ovim poslom? Mislim da je to moje uživanje u glazbi. Slušam sve vrste glazbe. Dok sam bio manji slušao sam glazbu s bratom i ubrzo sam se uhvatio DJ-anja u jednom manjem klubu u Francuskoj.
Nakon odlaska u Luksemburg počeo sam sa preslušavanjem svih stilova house glazbe a pri posjetu New Yorku totalno sam se zarazio tom vrstom glazbe. Slušao sam face poput Masters At Work, Mood 2 Swing, Kings Of Tomorrow, Carl Craiga i druge.. Osim house jako volim jazz, soul, brazilske ritmične zvukove i sve to ponekad znam puštati u svom setu.
Gdje si dosada svirao?
Svirao sam svuda, non-stop. Imam rezidenciju u Francuskom klubu „La Carrousel“ koji se nalazi u Nantes-u. Sviram i za TGV partije u Pariškom Maximu. Tamo često nastupaju s menom i DJ Gregory, Bob Sinclair, Martin Solveig. Ponekad posjetim Englesku i odsviram u Londonu, Leedsu, Manchesteru. Bio sam i u Barceloni… To je moj život (smijeh…)
Imaš li nešto u ovom poslu zbog kojeg ga možeš mrziti? Putovanja ili slično?
Ne, mene putovanja ne smetaju. Volim svoj posao, sve ti je plaćeno i putuješ svuda po Europi. Nije posao o kojem se sanja ali je jako interesantno za mene.
A kako je napravljena stvar „SOUL CONGA“ za Yellow Productions. To je tvoja stvar koju je kasnije Bob Sinclair koristio na svom albumu „Africanism“.
Postoji mala pričica za stvaranje te melodije. Istina, ja sam je napravio na nagovor Martin Solveiga koji je jednom nakon mnogo čaša votke rekao mi da je vrijeme da se uhvatim produkcije. Tada smo došli u moj studio i u 10 minuta sam načinio tu stvar. Kasnije ju je Bob koristio za svoj album i nakon toga su je mnogi DJ-i počeli svirati (Kerri Chandler, Solveig, DJ Deep, Simon Dunmore…) . Stvar se svidila i ljudima iz Defecteda pa su je koristili u kompilaciji „In The House“ series. Sada sam u pregovorima s Defectedom glede produkcije i izdavanja za njih.
Misliš li da će digitalna revolucija promjeniti tvoj način sviranja?
Mislim da to i nije revolucija. Glazba ostaje ista kao što je bila. Promjenio se samo format ili tehnika puštanja i to je razlika. Ponekad sviram često i promjenim štošta od gramofona, cda ili mp3-ica, no glazba ostaje ista. To je moj izbor što ću koristiti. CD playeri su najednostavnija stvar ali puno toga u glazbi je i rad samog dja koji treba znati mixati.
Voliš li onda više svirati na vinylima ili cd-ima?
To nije isto naravno. S cd-ima možeš raditi loopove. To je novost u odnosu na vinyle a večeras u Galleryu koliko vidim puštat ću na 4 playera što će za mene biti svakako interesantno.
Osim što si Dj , imaš i svoju vlastitu radio emisiju? Da li se svirke tamo razlikuju od onih kad sviraš po klubovima?
Moja radio emisija je se nalazi na www.vmix.fr i održava se utorkom u 8 sati. Kad sviram u klubovima sviram za veliku masu ljudi drukčiju glazbu, a u emisiji sviram deep house obično.
Što mozemo očekivati večeras od tebe?
Ne znam, vidjet ćemo. Svirat ću kako se budem osjećao, svoje omiljene stvari. Pokušat ću se spojit s atmosferom , vidjeti što publika želi i kako se giba na flooru pa tako i puštati.
Svirao si na TGV partijima Karla Lagerfelda u Parizu i Channela Fashion priredbama. Premještaš li se to na modnu scenu?
Svirao sam na svim spomenutim događajima u suradnji s Gregoryem, DJ Yellow i Bob Sinclairom
Koji su ti planovi za buducnost?
Čekat ću neko vrijeme a onda ću izbaciti par stvari. Dosta njih je u pripremi a dosta ih i radim trenutno. Danas nije lako izdavati s obzirom na internet revoluciju u glazbenoj industriji
S kim bi volio surađivati u buducnosti? Kazes da si veliki fan Carl Craiga?
Imam dosta prijatelja u glazbi poput Kenny Dope, Carl Craig, Dennis Ferrer, Mr.V, Marcus Enochson i mnogih drugih stoga sve je moguće u budućnosti.
U čemu uživaš kad nisi u glazbi?
Želiš čuti u čemu uživam…(smijeh). Volim kuhati, jer je to važno za život. Kuham cijeli dan u svojoj kuhinji samo za sebe i svoju djevojku. Ona je sretna s tim također. Volim posjećivati ćesto muzeje, izložbe i galerije…
Imaš li planova vratiti se na ljeto u HR?
Mislim da ću se vratiti na ljeto u Haciendu i vidjeti Vas sve opet tamo te uživati i svirati kao i uvijek.
Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.