Skip to main content
  • justin robertson
  • 5.04.2012.

Intervju: Justin Robertson (UK)

Imam na pameti jako puno ideja, dok god one dolaze ja ću se truditi i nalaziti načine da ih provedem u djelo.

Piše: 

Naslovna foto

Justin Robertson

Tako je izazov u radu i nakon 20 godina uspješne i zanimljive karijere opisao cijenjeni britanski producent, DJ i tekstopisac Justin Robertson koji ovog ljeta nastupa u Tisnom u sklopu Electric Elephant festivala.

boogaloo nye

Pozdrav Justin, prošlo je već dosta vremena od našeg zadnjeg razgovora, čak godina i pol. Kako si, je li se u međuvremenu nešto posebno i zanimljivo dogodilo u tvom životu?

Uh, dosta toga! U studiju provodim većinu vremena, razvijam i pišem glazbu za projekt The Deadstock 33s, završio sam album te izdao nekoliko novih ploča i remiksa. Također dosta surađujem s Danielom Averyjem ( Stopmakinngme), zajedno smo izdali par ploča za Tigersushi i Gommu, i uskoro nam izlazi još novih i ludih singlova.

Koja je razlika u produciranju glazbe za Revtone i one koju radiš na projektu The Deadstock 33s?

Pa radi se o različitim projektima, imaju nekih sličnosti naravno, kao što su slični utjecaji, ali The Deadstock stvari imaju veći doživljaj, više su psihodelične, slojevite i blaže. Težim da to bude strasna, jednostavna i energetična glazba.

{youtube}J96fQaR9nY8{/youtube}

U posljednjih 20 godina koketirao si sa svim glazbenim žanrovima, čak si imao i bend Lionrock, remiksirao si Justice, 2 Bears, Erol Alkan, Boysnoize, Bjork, producirao si za Bang Gang , Remute, Paper, Fatboy Slima…Što je sljedeće, postoji li još uvijek u glazbi izazov za tebe?

Naravno čovječe! Radim na produkciji za još neke bendove poput benda Poncho iz Argentine, te pišem pjesme za određene ljude. U okvirima moje glazbe uvijek se trudim pronalaziti nove načine i imam na pameti jako puno ideja, i dok god mi dolaze pokušavat ću ih provesti u djelo.

Čuli smo da si poticao razvoj The Dust Brothersa, kasnije preimenovanih u „Chemical“. Kakva je to vrsta poticaja bila i jesi li imao ikakve veze s njihovom promjenom imena u Chemical Brothers?

Bili smo prijatelji, još uvijek smo, neprestano smo razmjenjivali glazbu i pričali o njoj. Ed i ja još uvijek preporučujemo i djelimo zanimljive glazbene stvari. Producirao sam jednu stvar Tomovog starog benda Ariel i napravio par remiksa za njih. Sviđa mi se činjenica da sam ih podržavao i davao im pokoje savjete u početku, ali iskreno oni su toliko talentirani da im nije trebalo puno pomagati.

Diplomirao si filozofiju prije nego si postao DJ na regularnoj bazi. Prakticiraš li na neki način filozofiju na svojoj publici na plesnom podiju?

Samoostvarenje kroz pokret – „plešem zato postojim“

Što je novog u tvojoj produkciji, neki novi remiksi, suradnje i sl.?

U prvom planu je The Deadstock 33s album nazvan „Underneath The Pines'' koji trenutno traži svoj dom. Izašle su mi nove ploče za ''Join Our Club'', ''Asrolab'', ''Batty Bass i Daniel Averyja i nadam se novom snglu za Gommu u lipnju jednako kao što se veselim nekim novim i ludim projektima koji su u začetku. Remikse sam upravo izbacio za Warm Digits, Justice, Stepkids i Paul Wellera i upravo se spremam remiksirati jedan singl s novog projekta Lukea Solomona.

{soundcloud}https://soundcloud.com/edbangerrecords/justice-on-n-on-justin{/soundcloud}

Znamo da voliš slušati sve vrste glazbe, što trenutno slušaš u svom domu?

Obožavam prošlogodišnji Warm Digits album, Stepkids album, slušam dosta starog „psychy folka“ stvari poput Zak Riles, Pisces, Fotheringay, rani rock'n'roll i odgovarajući voodoo blues.

Top 3 izdanja na tvojoj listi koje rado pustiš dok nastupaš u nekom klubu?

1.Hungry ghost -Ttai
2.Ellen Alien – Need  
3. Footprintz – Rush to the capsule

Top 3 vlastite produkcije?

1. Paul Weller- When your gardens overgrown [The Deadstock 33s drone dub ]
2.  The Deadstock 33s and Stopmakingme – Oscillate
3. Erol Alkan and Boysnoize- lLemonade [The Deadstock 33s remix]

{youtube}ACk8qugAKPg{/youtube}

Šešir je tvoj zaštitni znak, tko ih bira za tebe?

Sve sam.

U srpnju ove godine nastupaš u Hrvatskoj u Tisnom u sklopu Electric Elephant festivala. Što si čuo o našoj zemlji ili pak o tom festivalu?

Doslovno jedva čekam! Čuo sam da je zemlja prekrasna, da je hrana odlična, da se dobro zabavlja i da ste narod koji zna uživati u dobroj glazbi i plesu.

I za kraj što bi poručio svojim fanovima u Hrvatskoj i našim čitateljima.

Veselim se vašem poznavanju acid housea.

*Podcast Justin Robertsona napravljen samo za slušatelje Klubske Scene objavljujemo 10. travnja

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano