Skip to main content
  • Kurd Maverick
  • 28.12.2006.

Intervju: Kurd Maverick (D)

Producent ali i DJ, Kurd Maverick iz Njemačke postao je popularan nakon produkcije hit single-a "Love Sensation" u suradnji s svojim partnerom Eddiem Thoenickom. Nakon toga Kurd je napravio još jedan solo hit single pod imenom "The Rub".

Piše: 

Naslovna foto

Kurd Maverick
Što te inspiriralo da postaneš DJ?
Kao dijete svirao sam u malom turskom band-u gdje je moj otac bio perkuzionist tako da sam od rođenja bio u ritmu (smijeh). S house glazbom susreo sam se kad sam imao 17 godina. Inspirirao me prijatelj koji je imao gramofone pa sam često provodio vrijeme kod njega svirajući tu glazbu. S vremena na vrijeme postajao sam sve profesionalniji. A kad sam vidio da ljudi vole moju glazbu odlučio sam postati DJ.

Što možemo očekivati kad dođemo na tvoj party?
Prvo od svega da znate, ja nisam obični DJ. Sviram glazbu uz korištenje dosta efekata, loop-ova i slično…

Postoji li nešto zbog čega mrziš ovaj posao, primjerice stalna putovanja?
Da, to je veliki problem kod mene jer ne volim dugo letjeti. Europa je ok, jer to su uglavnom kratki letovi 1-2 sata. Ali ovo je moj posao, a u poslu uvijek imate dobre i loše stvari…

Gdje si do sada sve svirao?
Trenutno sviram svuda po svijetu, jako sam tražen. Nakon Hrvatske nastavljam turneju u Kolumbiji, Australiji..itd.

A tu su dosta dugi letovi onda?
Da, da, jako dugi letovi. Ne volim ih ali šta se mora nije teško (smijeh). No, sviram uskoro i po europskim lokacijama, Parizu, Valenciji, Pachi..itd.

Ima li događaj koji možeš izdvojiti?
Bio sam rezident njemačkog kluba Bungalow i tamo je predivna atmosfera. Usput sreo sam mnogo ljudi, mnoge prijatelje i proveo se sjajno. To su mi najbolji partiji.

 
Misliš li da house glazba može napredovati više nego u posljednjih 10 godina?
U posljednje vrijeme house glazba je postala malo komercijalnija, ali općenito mislim da će napredovati jer se radi o stvari koja je dobra i nikad neće dosaditi.

Što mi možeš reći o svom novom single-u „The Rub“?
Napravio sam tu produkciju nakon svog nastupa u pariškom klubu „Red Light“. Inspirirao me DJ koji je svirao prije mene a glazbeno se orjentirao ka electru. Nakon dolaska kući imao sam dobar osjećaj koji sam slijedio pa me uhvatila sjajna inspiracija i tako je nastala ova stvar a posvećena je tom klubu.

Smatraš li sebe producentom ili DJ-om?
Ja želim biti samo producent. DJ-anje je cool ali ipak volim više biti u studiju i producirati. Nadam se da ću u budućnosti producirati za neka veća imena. U pregovorima sam s Beyonce, Justin Timberlake-om i drugima. To je moja vizija, produciranje glazbe za velika imena.

Što možeš reći o remixiranju? Radio si remixe za Robbie Williamsa?
Iz izdavačke kuće Robbie Williamsa došli su do mene i pitali da napravim remix za njega i nisam puno razmišljao već sam prihvatio i učinio to. Radio sam remixe i za Basement Jaxx, Bob Sinclara, Paul Johnsona i druge.

Koje je tvoje razmišljanje o digitalnoj revoluciji? Da li ćeš u budućnosti koristiti vinyle ili ne?
Ne, upravo sam prekinuo svirati na vinylima jer imam više izbora kad sviram na CD-ima, od efekata do loop-ova, a i lakše je s torbama prilikom putovanja. Dobra stvar je i što možeš razmjenjivati glazbu s drugim producentima. Imam poveću listu producenata u svom messengeru i onda kad god dobijem kakvu novu stvar šaljem je dalje. Jedina loša stvar je što glazbu možeš downloadati besplatno i tu glazbena industrija puno gubi. Ali to je već postalo normalno u svijetu, i lakše se mnogim novim producentima probiti na tržište.

Možeš li mi reći u čemu uživaš kad nisi u glazbi?
Glazba je moja prva stvar a poslije toga volim sport, nogomet i djevojke (smijeh).., veoma lijepe djevojke kao što su ovdje kod Vas!

Ima li još nešto što bi dodao ili poručio čitateljima ovog intervjua?
Mogu reći samo ako vjerujete u nešto to je način da to i učinite a na takav način i ja živim. To je poruka cijelom svijetu kao i vodite mir a ne rat. Hvala.

Intervju by Alen Spiler
Prijevod by Goran Tomasevic

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem