Skip to main content
  • Mr. DJ Dario
  • 9.04.2008.

Intervju: Mr. DJ Dario

"Karijeru DJ-a započinjem davne 1983. Ipak, onaj važniji dio, vezan uz elektroniku i njene početke, starta u periodu 1994/'95. Nakon niza racija u klubu 88, prilično nezadovaljan te uz nagovor prijatelja, odlazim do Kašine s namjerom da se provedem i zaboravim nemili dogadaj."

Piše: 

Naslovna foto

Mr. DJ Dario

BJ:   Neupitan je tvoj status veterana na hrvatskoj party sceni; bio si rezident u kultnom zagrebačkom klubu „88“ ranih devedesetih, zatim u kašinskom „Mungos“-u te najzad u „Best“-u.  No, za one koji ne znaju, reci nam nešto o svojim počecima.

boogaloo nye

D:     Karijeru DJ-a započinjem davne 1983. Ipak, onaj važniji dio, vezan uz elektroniku i njene početke, starta u periodu 1994/'95. Nakon niza racija u klubu 88, prilično nezadovaljan te uz nagovor prijatelja, odlazim do Kašine s namjerom da se provedem i zaboravim nemili dogadaj. Neočekivano, na samom ulazu u klub, upitali su me da li sam možda ponio ploče da bi se naposlijetku, uz nagovor ekipe i samog vlasnika kluba, popeo na pult! Odsviravši svoj prvi set, postajem rezidentom kluba Mungos, te tako naizgled neobećavajuća noć postaje prekretnica u mojoj karijeri. O četverogodišnjoj euforiji svjedočit će svi istinski brijači, a nezaboravni trenutci prepričavaju se još i danas. Neupitno je da su te četiri godine i popularnost koju sam stekao upravo tamo otvorili vrata nadolazećim eventima.

       Nakon uspješne turneje po Aziji (Live@ Taipei, Taiwan) i velikog uspjeha mog prvog maxi singla u suradnji s Petrom Dundovom, karijeru nastavljam u klubu 'The Best'. 1998. pokrećem 'Kraljevstvo', a slijedeće godine 'Perfection' partye. Kao rezident i sudionik raznih projekata u istom klubu, djelujem još i danas.

BJ:   Gledajući unatrag na proživljeno iskustvo, postoje li neki momenti koje bi istaknuo, anegdote kojih se i danas rado prisjetiš?

D:     Bila su to vremena ludosti,  euforije i P.L.U.R-a sa mnogo lijepih  iskustava i zbilja teško je iz mnoštva toga izdvojiti nešto posebno!

BJ:   Neki ljudi smatraju da je određena količina kontroverze neophodna komponenta svake uspješne karijere. Smatraš li se kontroverznom osobom?

D:    Naravno da se ne smatram kontroverznom osobom. Kontroverzu su stvarali ljudi oko mene!!! Masu toga rečeno je i napisano o meni, dosta toga i u negativnom kontekstu?! Moram priznati da su me te stvari više zabavljale nego smetale, jer sam u startu shvatio da je to nezaobilazni dio showa kojeg sam dobrovoljno postao dio, a neki od foruma u kojima sam često bio protagonist više nitko ni ne čita 😀

BJ:    Koje je tvoje mišljenje o stanju hrvatske klupske/party scene danas; koji su problemi, koje prednosti te moguća i potrebna poboljšanja?

D:    Bio bih najsretniji da o našoj sceni govorim u superlativu, no ipak stvari su krenule pomalo čudnim tokom?!
Iako sam nepopravljivi optimist priznajem da sam zabrinut, s obzirom da smo samo prije par godina prednjačili u regiji. Unatoč činjenici da imamo podosta kvalitetnih DJ-a i sve više producentskih uradaka, sve se manje svira.
Mislim da bi trebali malo pogledati kako se to radi vani, ili barem preuzeti zaključke iskustava prvih nam susjeda;  neki manje poznati slovenski DJ-i sviraju više nego naši najpoznatiji?!!

BJ:   Kakva je situacija na Zagrebačkoj sceni u odnosu na prošla vremena, a koje su aktualne struje?

D:    Pa nešto malo bolja s obzirom da scena kao takva u nekim našim krajevima više i ne postoji.
Klubovi su dotrajali, sve se manje ulažu potrebna sredstva, a vlasnici više vjeruju u glazbu sumnjivog sadržaja koja nažalost donosi veći profit.
       Ipak, nije sve tako crno. Neki stari projekti su zaživili, neki novi su na pomolu, a sve je više mladih DJ-a od kojih su neki pravo iznenadenje!

BJ:   Što se same glazbe tiče, kako bi definirao svoj stil, odnosno na koji žanr/podžanr si danas fokusiran? Rock'n'Roll, Punk, Disco i svi drugi popularni žanrovski monoliti su, bez obzira na suvremene disidentske pod-oblike, špicirali u prosjeku dvije decenije. Da li je i dance glazba (u nedostatku boljeg sveobuhvatnog termina) isto tako obišla pun krug, odnosno koje su tvoje projekcije/ekstrapolacije nadolazećih vremena, kako vidiš budućnost?

D:    Mislim da sam još dublje u sferi undergrounda nego što sam bio! 😀  
       Više od 3 godine sviram  isključivo novu glazbu, ploče mi stižu gotovo svaki tjedan, mada ima  još onih koji misle da vrtim iskljucivo stare stvari 😀
       Poštujem prošlost, ali ipak živim za budućnost i smatram da se glazba mora mijenjati , a stilovi dopunjavati. Svoj bih stil okarakterzirao kao fuziju novih muzičkih formi u elektronici kao što su: mnml, electro, novi techno, te dosta melodije i topline dubokog basa koji je baza novog zvuka. Ipak najvažnije mi je stvoriti dobru atmosferu i izbjeći zamku monotonije.

BJ:    Vrativši se u sadašnjost, čime se još baviš osim svirkama u Bestu, postoje li neki drugi spomena vrijedni projekti i inicijative?

D:     Činjenica je da prečesto sviram u Zagrebu i nadam se, u skoroj budućnosti, boljoj ravnoteži jer ima krajeva gdje nisam svirao već čitavu deceniju 😀
        S obzirom da sam obučio dosta mladih DJ-a, od kojih su neki napravili zavidne karijere, volio bih pokrenuti školu za mlade dj-e (nikako akademiju) 😀

       Svoju budućnost isključivo vidim u produkciji, po mogućnosti što originalnijoj, bez infekcije trendovskim šablonima!

BJ:    Za kraj, što bi poručio te savjetovao novoj generaciji nadobudnih DJ-a, organizatora i partijanera?

D:    Za partyjanere P.L.U.R, za organizatore da im jedini kriterij bude kvaliteta DJ-a, a mladim DJ-ima želim puno sreće, da vjeruju u ono što rade, te da ulažu u sebe i ono najvažnije: ne kopirati druge!!!

Intervju by www.bodyjack.org

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano