Karijeru je započeo 1985, a iskustvo stječe radeći za "Swiss Music Agency" u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj. Osim što je DJ on je jako poznat organizator house evenata za više od 5000 ljudi iz cijele Europe, primjerice najpoznatiji Volcano exs 96u u „La Harres" – Corraleyo.
Paul Lomax će mi reći par riječi o sebi…Paul, kako si se počeo baviti glazbom i što te inspiriralo da postaneš DJ?
Duga priča…Prije 20 godina radio sam kao barmen u klubu gdje je muzika bila većinom tjedna dosadna, tako da bih ja u slobodno vrijeme sebi puštao nešto po guštu. Nakon par godina dosadio mi je posao barmena i uhvatio sam se DJ-anja. Svakog mjeseca sam zbog posla DJa putovao na nastupe u Švicarsku, Njemačku i Austriju.
Kako si napredovao i u kojem smjeru će tvoja glazba ići u budućnosti?
Kada sam počeo svirati, house glazbe u mojoj zemlji nije uopće bilo. Vladao je rave. Rave glazba, i rock glazba. U to vrijeme bio sam hip-hop DJ što je trajalo nekih 6 godina. Poslije toga počeo sam svirati, mixati i scratch-ati old school, a nakon toga uslijedila je elektronska glazba.
Kako možeš opisati svoj glazbeni stil?
Ovisno o situacijij..ali moj stil je house glazba (smijeh…). Sviram različite stilove housea, tech house, vocal, deep. Sve ovisi gdje sviram, npr. Ako sviram na plaži tada koristim funky i tribal tech house, nekad i malo progressivea. Bitno je da je glazba koju sviram dobra.
Gdje si do sada svirao?
Pa radim na tome da sviram svuda, a do sada sam bio nekoliko puta u Americi, Nizozemskoj, Italiji, Španjolskoj, Njemačkoj, Austriji. Mnogo sviram po Njemačkoj gdje imam i vlastitu radio emisiju.
Je li tvoj dj set na radiu sličan onome koji sviraš u nekom klubu?
Radio set je možda malo drukčiji jer nemam izravan kontakt s publikom. Kada sviram među publikom osjećam atmosferu i dobivam inspiraciju gledajući dancefloor. Naravno glazba je vrlo slična.
Ima li nešto zbog čega mrziš ovaj posao? Možda česta putovanja?
Pa ne baš, iako dok smo došli u Zg trebalo je 12 sati jer nas avion iz Londona nije čekao. Ponekad ova putovanja zaista iscrpljuju, npr., sinoć sam svirao dokasno i sada sam malo umoran ali kada dođem u ZG i vidim sve te divne ljude onda sam ok i volim svoj posao.
Vremena se mijenjaju i sada DJ-i mogu puštati glazbu na razne načine. Što misliš hoće li vinyle i CD-e pregaziti ova digitalna revolucija?
Mnogi DJ-i su promjenili tehniku sviranja i to s CD tehnologije na final scratch, ali ja ću svirati vinyle dok ne umrem… (smijeh..)
Kako gledaš na cjelokupnu house scenu. Mnogi ljudi govore da se na scenu vraća piano house. Jeli to početak kraja house glazbe jer se počinje reciklirati sam od sebe ili će iz toga svega proizaći nešto novo?
Mislim da je prije 15-20 godina bila samo elektronska glazba i nije bilo nove generacije ljudi koja bi nešto mijenjala. Išlo se samo na techno ili house partije i to je to. Sada primjerice u Njemačkoj imate dosta mladih ljudi koji stvarno vole pravi house koji nije komercijalan a prošlu godinu sve se temeljilo na komercijali. Ako odete u trgovinu, čujete radio stanicu i na njoj se vrti neki hit, dođete isti dan u disko klub , vrti se ista stvar i tamo. Nadam se ipak da će doći nova revolucija i da će house glazba postati više funky i house nego komercijalna.
Je li razmišljaš prekinuti s DJanjem i više se posvetiti produkciji u budućnosti?
Bit ću cijeli život DJ. U prošlosti nisam producirao jer sam se posvetio putovanjima po svijetu i posjetio zaista mnogo događaja. Nedavno sam napravio prvo stvar i krenulo je veoma dobro. U listopadu ili studenom završit ću produciranje svog prvog albuma a nakon toga slijedi njegovo izdanje tijekom iduće godine, što znači da ću se posvetiti više produkciji ali ostajem DJ.
Što voliš u životu raditi kad nisi u glazbi?
Hmm, interesantno. Volim skate na snijegu, zimu, putovanja u različite gradove i nogomet naravno.
Imaš li kakvih ljetnih planova? Da li ćemo te opet slušati negdje u Hrvatskoj?
Vratit ću se tu, točnije u Dubrovnik, 11. ili 12. kolovoza. Nikad nisam bio tamo a čuo sam puno lijepih stvari o tom gradu. U rujnu ću biti u Zagrebu kada ćemo opet napraviti zanimljiv događaj (smijeh…)
Poruka čitateljima…
Držite house glazbu na okupu i vidimo se opet uskoro (smijeh…)dd
Artbat, Bedouin, Jan Blomqvist, Miss Monique i Adam Beyer su svoje setove izvodili na spektakularnim lokacijama diljem svijeta
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.