Tu stvar "Moondance" je Carl Cox stavio na svoju playlistu. Ocito ti produkcija dobro ide. Pa, jos ucim sve te programe i sve to skupa, nadam se da ce to ic malo brze u buducnosti, medutim ne mislim izdavat stvari po nekoj sabloni da ja sad moram izdat to i to i da svako toliko i toliko moram izdat neku stvar. Kad mi dode, kad dobijem neku ideju, izdat cu je, a ako ne dobijem nikakvu ideju, necu je nikad izdat. Ta "Moondance" je dosla u neko moje turbulentno vrijeme i kroz nju sam neke svoje emocije izrazio, mislim da se to u njoj moze i cut.
Funk D'Void je napravio isto tako jedan jako dobar remix. I eto ploca je od 9. mjeseca na trzistu, bila je na listama dosta dj-a i evo, zadnji put kad sam je dao Carl Cox-u kad je bio u Splitu on se odusevio s njom i stavio je na svoj zadnji "Going Global" mix. To je dosta ljudi vidjelo na njegovoj stranici i svugdje, tako da sam imao dosta kontakata poslije toga od agenata, dj-a i managera, a naci ce se i na par kompilacija.
Tako da me to dosta veseli i govori mi da sam na dobrom putu i moram naglasit da to ne bi bilo moguce bez covjeka s kojim sam to radio, to je Cortex Thrill iz Zagreba koji je zbilja sa masinama i strojevima na "ti", dok ja jos sve to ucim. A sto se tice buducnosti, mislim da sam sad u nekoj fazi ucenja svih tih programa i sve to skupa, pa valjda ce nesto izaci ubuduce.
Tvojom zaslugom moci cemo uzivati u hrvatskom izdanju knjige "Electro Shock" koju je napisao Laurent Garnier.
Pa to mi je jedno veliko zadovoljstvo sto sam uspio u tom naumu. Bio sam u 10. mjesecu u Beogradu kad je promovirao svoju knjigu pod nazivom "Electro Shock" i ta knjiga je izazvala senzaciju. To je povijest i biblija elektronske glazbe kroz njegov zivot, znaci od njegovih pocetaka u Manchesteru, u Haciendi. Knjiga je kao jedan roman elektronske glazbe kroz njegov tako buran zivot koji je prosao sve i svasta. I eto, uspio sam naci izdavaca za Hrvatsku, knjiga ce izaci u 5. mjesecu u Hrvatskoj, radit cemo i promociju u Zagrebu, a promocija u Splitu ce bit na ljeto, ipak je u nas place to be na ljeto. Knjiga ce izac i u Bosni, tako da ce bit promocija i u Sarajevu.
To mi je jedan od drazih projekata uopce koje sam ikad napravio u zivotu, jer on je u svojoj knjizi iznio ono sve sta ja dugo mislim i s cime se susrecem, od problema na sceni, od pocetaka scene… Lik jednostavno definitivno sve objasnjava. Za sve one laike koji nemaju veze o elektronskoj glazbi, za one koji misle da imaju veze, mislim da ce to bit dobra pouka i stivo da prodube malo svoje znanje i da vide koliko znaju ili koliko ne znaju o tome.
Sto za tebe oznacava pojam "underground"?
Dobro pitanje, znas. To je danas dosta diskutabilno pitanje. Dosta mi je faca, pogotovo mladjih koji se busaju u prsa: "ja sam underground, ovo, ono", medutim mislim da je danas rijec "underground" izgubila pravi smisao. Ljudi krivo povezuju da je rijec underground sinonim za dobru glazbu. To su gluposti. U underground eletronskoj glazbi ima isto toliko smeca koliko i u komercijalnoj glazbi, samo eto, sta ljudi briju razlicite filmove i misle sve sto se ne prodaje da je dobro.
Za mene postoji dobra i losa muzika i nista drugo, a cijeli taj underground pokret u pocetku je bio underground zato jer je bio opozicija cijeloj toj jednoj komercijalnoj industriji koja se bazira samo na stampanju hitova, koja izmislja bendove, izmislja svakakve gluposti i ta muzika se ne radi uopce iz duse nego se radi cisto da bi novce zaradili.
Medutim, underground je za mene sve sta je dobro, znaci gdje je muzika u prvom planu, a sve je ostalo sporedno. To je za mene underground.
Mediji, a i poneki glazbenici zeljni titule pionira imaju neku neobjasnjivu potrebu da se sve kategorizira. Tako danas imamo bezbroj razlicitih zanrova, od kojih je tech-house jedan od popularnijih, ali i smisleniji od drugih. Sto mislis o tome?
Pa, ne znam sta bih ti rekao. Ne mislim nista. Evo Laurent u svojoj knjizi niti jedan put nije spomenuo tech-house. Mislim da postoji house i techno i to je to. Mslim da je to u biti jedna glazba ako mene pitas, a tech-house je pomodarska rijec koju su izmislili pripadnici londonske scene. Mislim, nemam nista protiv toga, dapace, Mr.C je odlican dj i lik od kojeg pocinje ta rijec i koji je sve to skupa lijepo zamislio da je to pristup elektronskoj glazbi gdje dj moze pustati house i techno, electro i breakbeat.
To bi trebalo biti ono sta Laurent Garnier danas pusta, medutim, stvari su otisle u sasvim krivom smjeru, ta muzika je postala toliko mracna i dosadna da je to nevjerovatno. Sta je najgore, tu su se poceli skupljat ljudi koji misle da nesto znaju, koje ja nazivam kvazi-intelektualci cijelo to vrijeme i koji ne znaju apsolutno nista drugo osim toga, to im je ono: "ja sam techhouser i nista drugo ne postoji osim toga". Mislim da su to najvece gluposti koje postoje.
S jedne strane su ti puristi koje ne mogu smislit, a s druge strane su ljudi koji briju na gluposti tipa narodnjake i to sve. Mislim, ono, ne mogu ih svrstat u isti kos, ali skoro da i jesu. Evo, neki dan sam bio na jednom partyju i susreo sam jednu poznanicu i kaze ona meni: "nekad ti odem na party i bude mi super, a nekad odem i na cajku". Mislim, to stvarno ne mogu skuzit, taj mentalni sklop… Tako sta se tice techhousera, to je jedan drugi pojam koji isto ne mogu nikako skuzit, mislim, ako volis muziku – volis svu dobru muziku, bez obzira jel se radi o technu, houseu, electru, deep houseu…
Ja kupujem ono od deep housea do najtvrdjeg techna: ako mi je stvar dobra, dobra mi je, nema veze koji je zanr. To je veliki problem nasih dj-a, ne samo nasih, nego opcenito dj-a u svijetu, zato jer imaju preveliki izbor nove muzike, ali nemaju znanje, nemaju predznanje od prije, ne znaju od cega je sve to nastalo i znaju pustat samo jedan zanr. Pa najlakse je otic u ducan ploca i pod techno sekcijom pokupovat novitete ili pod sekcijom house pokupovat etikete, to naslagat i pustat. Uz dobru promociju mozes napravit ne znam sta.
Svatko moze naucit miksat u 3-4 mjeseca, tu nema neke bogzna kakve velike pameti. Najbitnija stvar kod dj-a je slaganje te muzike, muzicko znanje i sve to skupa, kako povest publiku na nesto neuobicajeno, neko drugo putovanje, a ne bezveze slagat ploce. Nazalost, danas se sve to skupa izopacilo, pa je mladoj publici vaznije na koliko dj radi gramofona, a ne sta on pusta. Zgrozim se kad vidim da na plakatu ili flyeru pise: "radi sa 3 ili 4 gramofona", a ne sta pusta i koga pusta.
Mislim da su to najvece gluposti koje su i ubile ovu muziku. To je jedna stvar kojoj fali veliki muzicki dio i zato nasa muzika nije opce prihvacena, zato jer zbog takvih stvari se rade techno alati, techno tool-ovi koji sluze samo za miksanje i naravno, ta muzika se ne moze pustat na radiju, ne moze se pustat nigdje zato jer, ono, nije za slusanje i normalna stvar da ce je ljudi ignorirat. Medutim, stvari tipa "Jaguar" koja je, ono, techno evergreen i jedna od najboljih stvari koja je ikad napravljena, nju uvijek mozete pustit. A nije samo "jaguar", ima takvih stvari masu, samo ljudi nisu upoznati s njima i misle da je techno sve osim toga.
Artbat, Bedouin, Jan Blomqvist, Miss Monique i Adam Beyer su svoje setove izvodili na spektakularnim lokacijama diljem svijeta
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.