Skip to main content
  • Ramon Tapia
  • 3.12.2011.

Intervju: Ramon Tapia (BEL)

Podrijetlom Čileanac, a po zanimanju zlatar, Ramon Tapia je ime o kojemu se sve vise priča.

Naslovna foto

Ramon Tapia

Izdaje je za etikete poput Great Stuff, Strictly Rhythm i Remote Area. Uoči nastupa na velikom jubileju UES-a popričali smo s Ramonom koji nam je opisao kakvi su njegovi početci bili, na koje od novih producenata bi trebali obratiti pozornost i još svašta nešto.

Kako si se počeo baviti ovim poslom? Dali je bilo teško na samom početku?

Dakle preselio sam se u Antwerpen kako bi završio studij za zlatara i dok sam studirao sam upoznao ljude koji su se bavili puštanjem glazbe. Nakon nekog vremena i ja sam se zarazio DJ virusom, hehehe, ali naravno tada je to još uvijek bio hobi.

U narednim godinama hobi je postajao sve veći i veći, te sam u to vrijeme upoznao ljude koji su radili svoju glazbu i isprobavali svašta. To me navelo da kupim Akai Sampler s kojim sam producirao harcore, gabber stvari zajedno sa svojim prijateljima, pošto baš nismo poznavali mašine i kako raditi s njima.

Nakon završenog studija sam počeo raditi popravke nakita u jednog tvrtci, povremeno puštajući glazbu u malom baru u centru Antwerpena. Uskoro sam zaključio kako moje srce živi za glazbu, te da moram pokušati ostvariti svoj san I postati DJ i producent. Roditelji se nisu uopće slagali s mojim izborom, ali mi je majka rekla: “Idi za svojim snovima, prije nego bude kasno, ali s 1000% uložene energije”.

Kada me vlasnik vinil shopa pitao hoću li raditi za njega, nisam trebao dva puta razmišljati, dao sam otkaz i počeo radiit u vinil shopu, a ujedno sam intezivno radio na svojoj glazbi u studiju

Koja ti je najdraža pjesma koju si producirao?

Ramon Tapia – Combustian

{soundcloud}https://soundcloud.com/ramon-tapia/ramon-tapia-combustian-100{/soundcloud}

Što misliš o činjenici da tehnologija mijenja glazbu i glazbenu industriju svakodnevno?

Smatram da je dobra stvar što se danas svi mogu izraziti kroz glazbu na dobar ili loš način.

Na koga bi trebali obratiti pozornost na današnjoj EDM sceni?

Ima mnogo novih producenata koji su odlični: Dave Brody , Ali Borem , Massimo Girardi , Steve Slight , Deltano , Hermanez i lista ide dalje 🙂

Steve Slight – Triton EP [Rhythm Converted] by Press & Play

Što bi poručio mladima koji žele uspjeti u ovom poslu?

Ne odustaje i uvijek nastojte svoju produkciju i DJ vještine dignuti na veću razinu.

Što je najinteresantija ili najluđa stvar koja ti se dogodila putovajući po svijetu ove godine?

Hmmmm… mislim da bi to bilo buđenje u avionu misleći da smo došli na odredište, a ustvai smo morali prisilno sletjeti na Islandu.

Ovo je prvi puta da nastupaš s Blacksoulom, kolegom s labela. Što misliš o njegovoj glazbi i da li je puštaš?

Da ovo naš prvi nastup zajedno, glazba mu je cool imam nekoliko njegovih ploča.

Što možemo očekivati od nastupa 03.12. na Velesajmu? Koju neizdanu traku od tebe ili kolege producenata?

Imam mnogo nadolazećih izdanja, tako da ću puštati dosta novih stvari.

{soundcloud}https://soundcloud.com/ramon-tapia/ramon-tapia-nov-2011-mix{/soundcloud}

Jesi li čuo nešto o UES partijima? Da li znaš u što se upuštaš :)?

Nemam ideju u što se upuštam, hehehe

Imaš li mišljenje o našoj državi?

Mislim da je Hrvatska jedna od najljepših država u Europi i okolici.

Poruka čitateljima i fanovima u Hrvatskoj

Vidimo se uskoro svi. Rokajmo!

Ramon Tapia – Day One / Recenzija

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano