1. Kako si počeo sa pločom i odakle ideja za to? Jedna između najvećih želja u životu mi je uvijek bila izdati vlastitu ploču. Sve do preminuća mog starijeg brata Jurice Pirića sam bio siguran da če to biti moj sada nezavršeni LP album Don Dalmatino no sudbina crta svoje puteve. Sredinom 2003. godine sam ozbiljno krenio u traženje studia za izradu svog prvog singla te lagano počeo skladati i pisati tekst.
Radio sam u studiu loop surgery sa majstorom po imenu Stane Špegel, poznat još kao Dope Control, Bionet, House Mouse i Amfibia. Na tom području je stvarno majstor. Zvukove koje imam u glavi je teško objasnit nekome sa mrmranjem i pjevanjem al on sve to uspije uradit točno tako kao sam zamišljao. Izgleda da se dobro kužimo i nadam se da to neće biti naše zadnje surađivanje.
3. Planiraš li izdavati album?
Pa neznam… Kod hip-hopa mi je bilo puno lakše jer je tekst bio uvijek u prvome planu tako da mi produkcija nikad nije uzela više od dva mjeseca vremena jer hip-hop produkcija niti ne zahtjeva puno vremena i vrlo ju je lako izradit, no tu je situacija skoro da potpuno obrnuta. Dapače, volio bi nekad izdati i album al sumnjam da ce to biti uskoro. A uz to bi više volio izdati prvo još nekoliko singlova pa tek onda možda eventualno početi ozbiljno razmišljati o albumu.
4. Kako bi nazvao vrstu svoje produkcije?
Single Rest In Music bi opredjelio kao progressive house al ne znam da li će to ljudima u rodnoj Hrvatskoj pomoći oko predstave jer na primjer kad sam svirao u Dalmaciji su moju glasbu etiketirali kao mješavinu techousa i komercialnog housa međutim takvu oznaku nikada ne bi dobio u Sloveniji. Pojam i zvuk progressive housa zame predstavljaju izdavačke kuće kao što su Stereo-Productions, Beatfreak, T.U.S.O.M.,Weekend… A u planu imam izraditi još koju stvar u stilu electro housa i lounge-a.
5. Koji ti je bio najbolji nastup? Gdje i kada je to bilo?
Nastup koji nikada neču zaboraviti mi je bio moj prvi nastup u Extravaganzi u Varaždinu. To je bilo negdje u svibnju 2003. godine. Svirao sam fenomenalno, atmosfera je bila prva liga, ljudi je bilo dosta i sve se je idealno poklapalo. Al glavni razlog je vjerovatno bila energija koju sam osjećao, naime tada sam imao najbliži kontakt sa bratom poslje njegove smrti. Jednostavno osječao sam da je tamo negdje, da me gleda kako sviram i da ponosno govori drugima: “Vidi, to je moj mali brat!” Njegovu energiju osjećam skoro na svakome nastupu. Nekad više, nekad manje al baš tako snažan osječaj se od tada još nije pojavio
6. Kako i zašto si počeo radit kao dj?
Pa to je bila uvjek bratova želja. Puno me je nagovarao da počnem svirat al tada me je zanimao samo hip-hop tako da mi to niti nije bilo nešto previše interesantno. Pošto je bio stariji od mene 7 godina me neko vrijeme nije nešto zvao da izađem s njim vanka a zadnju godinu prije nego šta je nastradao je to bilo sve češće. U to vrijeme je bio rezident u Primoštenskoj Aurori gdje sam lagano počeo izlazit prvo samo s njim a poslje toga koji put i bez njega jer mi se house počeo sviđati sve više i više. Tako sam i pristao da me nauči svirat i nedugo zatim je nastradao. Tada sam odlučio da ću završit šta mi je brat počea i ispunit mu želju te postati dj. Baš zato sam izabrao ime Replacement dj no sumnjam da ću ga ikad moći nadomjestiti iako postanem vrlo uspješan dj, jer takvu kvalitetu kao što ju je imao on, je ćini mi se nemoguće postići.
7. Æime se još baviš osim toga da si dj?
Na kratko: studij, produkcija i počinjem sa organizacijom većih patrija.
8. Vidim da radiš party u Ljubljanskom Fun Factory-u. Kako i zašto si se odlučio za Dj Chus-a, ikonu španjolskog iberican housa?
Uz Axwella mi je Dj Chus jedan od najdražih producenata. Za njega sam se odlučio baš radi promocije svoje ploče za koju je mnogo ljudi reklo da je čista Stereo-productions varjanta. Nadam se da ću tako uspjeti sa njim dogovorit koje suradjivanje na Stereo-productions. No Dj Chus nije jedini artist na mom partiju, tu su još i Mark Armstrong iz svjetsko poznate grupe Lexicon Avenue, Paolo Barbato, Aleksij, Davide Manali, MC Alex Donati, ja i još nekoliko drugih dj-eva. Oni koji ste nedavno bili u Splitskom metropolisu znate da je na Dj Chusa bila ludnica, a oni koji ste taj fenomenalni party propustili imate popravni 08.04.2006. u diskoteci Fun Factory u Ljubljani. Vidimo se!
Artbat, Bedouin, Jan Blomqvist, Miss Monique i Adam Beyer su svoje setove izvodili na spektakularnim lokacijama diljem svijeta
Upravljajte svojom privatnošću
Kako bismo pružili najbolje iskustvo, mi i naši partneri koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nama i našim partnerima obradu osobnih podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici i prikazujemo (ne)personalizirane oglase. Nepristanak ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Kliknite ispod da pristanete na gore navedeno ili napravite detaljne izbore. Vaši će se izbori primijeniti samo na ovu stranicu. Možete promijeniti svoje postavke u bilo kojem trenutku, uključujući povlačenje privole, korištenjem prekidača na Politici kolačića ili klikom na gumb za upravljanje privolom na dnu ekrana.
Functional
Uvijek aktivni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.