Skip to main content
  • 23.01.2017.

Itamar Sagi: U posljednjih nekoliko godina Izrael se vraća u život

Crne zastave BitchBlacka iznova vijore zapiknute u zidine Lazaretskih obećanja plesnih noći, a novo razmotavanje na krajnjem jugu kreće 28. siječnja uz internacionalnog gosta.

 
Direktno iz Tel Aviva uvezeni, friško na granicama poštambiljani, na dubrovački kamen i za pult parkira se globalni techno majstor Itamar Sagi koji vidi sa sobom ergelu funky underground techna, goleme svjetske hitove u rukavu i jednu esencijalnu emociju ljubavi za podije. Pa za priču o počecima, internacionalnim uspjesima, rezidenciji u jednom od top 10 globalnih klubova i onome što možeš očekivati nadolazeće subote skokni okom niže i uživaj!

 
1. Pozdrav gospodine Sagi, iznimno nam je drago da se družimo na stranicama Klubske Scene. Pa hajdemo uskočiti odmah, hoćemo li?
 
Kako je karijera započela, koja je bila prva elektronička žica koja je uhvatila pažnju i posljedično glazbu učinila karijerom. kakva je bila scena u Tel Avivu kada si počinjao i što se promijenilo u ovih 15 godina u kojima gleda iz prvih redova?
 
Otkrio sam svoju strast prema glazbi kada sam imao 14, počeo sam sakupljati vinile i CD-e svirajući na lokalnim partyjima oko Jeruzalema, uz dosta pure housea i hip-hopa. Imao sam 19 kada sam prvi puta stupio u techno club i to je bio legendarni Haoman17 u Jeruzalemu… tada po DJ Magazinu proglašen jednim od 10 najboljih klubova na svijetu. Od tada nadalje sve je bilo techno.
 
Tada je u Izraelu bilo ludo, top DJ-i su svirali na svakom kutku i vrlo sam sretan što mogu reći da se u posljednjih nekoliko godina Izrael vraća u život sa sjajnim klubovima kao što su Block i Cat&Dog, uz festivale i raveove.
 
2. Kako je došlo do rezidencije u legendarnom i svjetski poznatom Haoman17 klubu? Što si si postavio kao osobnu misiju na poziciji rezidenta?
 
S moje strane to je bila ljubav na prvi pogled… nevjerojatan sound system i kvalitetna glazba su mi zarobili uho, ostao sam tamo svirati od 21, slušao sam i učio od najboljih DJ-a na svijetu. Uvijek mi je bio cilj publiku izložiti novim stvarima koje ostaju underground i cool.

 
3. Kako ti se život promijenio nakon gigantskog uspjeha "Blonde" koproducirane s gospodinom Schlomi Aberom? Koja je vrata otvorio ovaj internacionalni pothvat?
 
Surađivati sa Schlomijem, koji je također i dobar prijatelj od doma,bilo je sjajno iskustvo i vrijeme kada je izašla "Blonda" i "Black Gold" je bilo odlično… gaže diljem planeta i golema ljubav s podija. Ovo je ljubav u kojoj uživam još i danas :).
 
4. Kako bi opisao svoj specifični stil? Tražiš li trake koje će završiti u setu unutar specifičnog žanra ili si fluidniji i postoji neka druga udica u pjesmi koja ti uhvati uho. Možeš i odabrati najdražu od svih svojih produkcija, ili su kao djeca i ne možeš odabrati najdražu?
 
Za mene je to techno… u novim formama. može biti Detroit, može biti tvrdi i strogi, ali uvijek je groovy i sladak na neki način.
 
Wow… ovo je teško pitanje:)… Imam nadolazeću traku na svom novom labelu 3R88 REcords "True Love". Ova je definitivno jedna od najdražih, ali također i "Sello" i "Black Gold".
 
5. Što donosiš u dubrovačke Lazarete 28. siječnja? Što mogu očekivati i koja je tvoja poruka za hrvatske fanove?
 
Donosim svoj zvuk u Hrvatsku po prvi puta i iznimno sam uzbuđen zbog toga… to će zasigurno biti večer pumpajućeg groovy techna. A za sve fanove u Hrvatskoj: "Hvala vam što podržavate moju glazbu, vi ste razlog zašto radimo ovo!"

FB EVENT: BitchBlack at Lazareti w/ Itamar Sagi

 
6. Wild Card pitanje: Da imaš šansu i moć promijeniti jednu stvar na svijetu ili u društvu koja bi to stvar bila?
 
Nažalost, u posljednje vrijeme gledamo mnogo nevinih ljudi koji umiru ili su ozlijeđeni u terorističkim napadima diljem svijeta. Definitivno bi u tom kontekstu iskoristio moć koju imam i učinio sve što mogu da ljudi na svijetu žive u miru. 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem