Skip to main content
  • alt
  • 24.05.2014.

Mi smo mali i opušten festival bez nepotrebnog VIP-a

Brački festival Voi’Sa dogurao je do svog petog  izdanja držeći se jednostavna recepta za zadovoljstvo svojih posjetitelja –  dobro organiziran tulum i  eklektična mješavina kvalitetne glazbe.

 
Povodom jubilarnog izdanja festivala porazgovarali smo sa začetnikom festivala i predstavnikom Voi’Sa kolektiva, Vanjom Purićem, koji nam je otkrio što li ipak znači naziv festivala te koje li su goste pripremili za rođendansko slavlje festivala.
 
Možeš li nam pojasniti sam naziv festivala koji je zasigurno zagonetka svima koji nisu s čakavskog govornog područja?
 E da, često pitanje!  Voi’Sa, kad bismo preveli, znači ovdje i sada. Kako je Voi’sa kolektiv s Brača, to nam je bila neka vrsta baze, poštapalice za tulume… Ovdje i sada skraćeno na ovod i sad te na kraju je došlo  do  Voi’Sa. Gdje je zabava?! Ovdje i sada iliti Voi’Sa. Nisam htio pretenciozan strani naziv već nešto originalno i naše, kao što je  i sam Voi’Sa festival…jedan od rijetkih eclectic festivala u Dalmaciji koji ne rade stranci već domaća ekipa.
{youtube}5q0892ZuWUA{/youtube}
 
Koja je bila inicijalna ideja prilikom pokretanja festivala?
Inicijalna ideja je bila spojiti moj diplomski rad iz marketinga, ljubav prema glazbi  i suradnju s Turističkom Zajednicom Grada  Supetra kako bismo kreirali  jedan kvalitetan projekt  na otoku Braču. Te naravno promicanje glazbe kroz eklektičan pristup;  funk, soul, jazz, afro, hip hop, nu disco, house, elektronika…bez striktnih podjela na žanrove. 
 
Eto, došli ste do petog, jubilarnog izdanja – izdvoji nam nekoliko najdražih trenutaka sa samog festivala?
Hm, puno je lijepih  trenutaka, nemam baš top listu.  Ali, recimo,  ljudi koji dolaze i koji se vraćaju na Voi’Su svako ljeto su zaista super. Možda prvi Voi’Sa, Voi’sa kolektiv i cijela ekipa  te opuštena energija oko Voi’Se, after TBF-a s Herbaliserom, Benom Westbeecha je bio odličan. Nastupi Andyja Smitha, Zeda Biasa, Seijija, Lefta, Eddyja Ramicha i mnogih drugih…. sve su to divni trenuci  jer mi smo mali i opušten festival bez nepotrebnog VIP-a ili fakea. Ideja je da svi zajedno plešemo i da se dobro zabavljamo .
{youtube}-12vKvMldLQ{/youtube}
 
Koga ste pozvali u goste ovog ljeta?
Festival u petak, 1. kolovoza, otvara dvojac Mo’Horizons Soundsystem iz Njemačke, koji će rasplesati ekipu live actom Ralfa i  predivne Denis na vokalu. Subota je rezervirana za Red Bull Music Academy večer i još jedan live act nastup španjolskog dvojca s berlinskom adresom – Kyodai.
{youtube}XbXCih61Sj4{/youtube}
 
Voi’Sa priču će u nedjelju zaokružiti središnji nastup najboljeg hrvatskog hip-hop & funk benda – TBF, a apstiniranje od plesa tijekom cijelog festivala ne dolazi kao opcija, jer će osim najavljenih kroz sva tri festivalska dana nastupiti: Eddy Ramich, Oli Dobolli, Acilectro (Pille, Lushi, Feta), Banana Zvuk, Kid Va, Bocca Sofistifunk, Duda Dudes, Roman Rauch, William Collins, Ivan Škvorc live sax, Marinac Q Master, Ishfaq, Lomax, Funkytrain, Daff, Sunshine M-J, Voi’Sa kolektiv te vizualne poslastice iz Studia Barande.
{youtube}-12vKvMldLQ{/youtube}
 
Voi’Sa festival održava se od 1. do 3. kolovoza, a ove se godine seli na gradsku plažu Acapulco u Supetru na otoku Braču. Tamo se odvija dnevni i noćni program – dnevni će trajati od 11 do 20 sati dok će noćna smjena plažu okupirati od 21 do 4 sata ujutro. Cijena trodnevne festivalske ulaznice iznosi 100 kuna u pretprodaji, no treba imati na umu da je njihov broj ograničen. Dnevna ulaznica iznosi 40 kuna u pretprodaji, na ulazu 60 kuna. Online ulaznice su dostupne preko sustava Entrio dok će prodajna mjesta u Splitu uključivati FRO Cafe te MIČ STYLING SPLIT, a u Supetru će se karte prodavati u TZ Supetar i Idi&Vidi Travel Agency. Zagrebačko prodajno mjesto jest Radio 808.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano