Motor City Drum Ensemble u Petom Kupeu 28.04.
U jednom od dosad najuzbudljivijih gostovanja u Petom Kupeu 28. travnja, Danilo Plessow će pokazati da je eklektik sa srcem, dušom i golemom voljom da poveže ono što razdvaja
Čarobnjak iza gramofona, izvrstan poznavatelj glazbe, ali nadasve utjecajan DJ i producent – Danilo Plessow jedna je od najintrigantnijih osobnosti suvremene elektroničke glazbe.
U dvadesetak godina objavljivao je pod raznim aliasima glazbu u raznim stilovima – u rasponu od ambienta preko broken beata i housea do techna, no najpoznatiji je po projektu Motor City Drum Ensemble.
Sva svoja lica Danilo Plessow donosi u Peti Kupe na Imogen Label Night gdje će mu se pridružiti Ilija Rudman i Antonio Zuza. Ulaznice su dostupne na Entrio, a evo i kraćeg razgovora u kojem možete saznati više o glazbenom opusu Danila Plessowa.
FB Event: Imogen with / Danilo Plessow
Tvoj je talent nevjerojatno rano došao do izražaja. Počeo si svirati bubnjeve sa 6 godina. Kao 11-godišnjak već si radio na svojim originalnim produkcijama, a sa 16 godina imao si prve međunarodne nastupe kao DJ. Kako objašnjavaš svoj glazbeni razvoj u tako ranoj dobi?
Oboje roditelja su mi bili učitelji i u kući se često puštala glazba – zapravo uglavnom klasična glazba. Svatko od nas troje djece moralo je rano odabrati instrument, tako da sam ja u mom slučaju odabrao bubnjeve i tako zavolio ritam. Počeo sam istraživati jazz u školskom big bandu, a s vrlo primitivnim sekvencerskim softverom sam doista vrlo rano počeo samplirati i raditi na vlastitim aranžmanima. Pretpostavljam da sam samo imao sreće što sam vrlo mlad naletio na glazbu; od tada je postala moj život.
Poznato je da si strastveni kolekcionar vinila, koje kupuješ po cijelom svijetu. Koliko vinila posjeduješ i koje je tvoje omiljeno mjesto za kupnju ploča u svijetu?
Skupljanje ploča je stvarno lijepa zabava, volim otkrivati nove gradove i mjesta kroz dućane vinila, buvljake itd. Obično susrećete lokalno stanovništvo, vidite gradove, vratite njihovim ekonomijama itd.. Za mene je to puno ljepše nego kupovati stvari putem interneta. Lijepo može biti gotovo svugdje, a puno puta kada se najmanje nadate naletite na nešto posebno i uvijek ćete se sjećati tog dana kada ponovno preslušate ploču. Dakle, za mene je to jednostavno savršen medij, možda osim činjenice da sada moja kolekcija zauzima puno prostora!
Kakav je tvoj proces stvaranja glazbe? Radiš li obično na jednom projektu ili na nekoliko paralelno? Koliko obično traje proces stvaranja jedne pjesme?
Ovih dana s novom etiketom (Space Grapes) paralelno radim na puno projekata… od jazza do soula i disca s glazbenicima; ali onda i moje vlastite solo stvari na vrhu. Proces u potpunosti ovisi o projektu i dosta varira, pa ga je malo teško opisati.
Već 20 godina nastupaš gotovo svaki vikend u godini. Kako se nosiš s tim naporom?
Volim to, i dan danas, i vječno sam zahvalan što mogu širiti svoju glazbu i otkrivati svijet; vidjeti sva ta mjesta i ljude vrlo je ponizno iskustvo! Naravno da sam prolazio kroz uspone i padove u svojoj karijeri, ali jedno što mogu reći jest da rutina i neka vrsta ravnoteže postaju važniji svake godine koja prolazi. Sport, čitanje i svaka vrsta meditacije, npr. preslušavanje ploča, održavaju me u formi.
U tako dugom nizu godina moralo se dogoditi više različitih situacija. Sjećate li se partyja koji se na početku činio kao katastrofa zbog loših uvjeta, ali je na kraju ispao savršeno zbog sjajne publike i atmosfere?
Imao sam puno nezaboravnih trenutaka na kiši – ali najluđi je sigurno bio na Dimensions festivalu 2014. ili tako nešto, kada je velika grmljavinska oluja donijela najgušću kišu kojoj sam ikad svjedočio dok sam svirao b2b set; sve druge pozornice su bile zatvorene, ali naša je nekako ostala otvorena.. Nisam mogao vjerovati da su ljudi zapravo ostali po ovom ludom vremenu, ali činilo se da su svi izgubili razum rave-ajući u ovom neredu, to je sigurno bilo potpuno ludo!!