Skip to main content
  • 5.05.2020.

Mozer: U budućnosti scena će se morati više osloniti na domaće snage nego prije

Mozer, suosnivač tanzen kolektiva i istoimene klupske večeri koja je probudila Aquarius i donijela nam partijanje u posebno osmišljenom ambijentu, popričao je sa nama o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti scene.

Piše: 


1. Kakav ti je bio glazbeni put prije korone, što se promjenilo zadnjih mjesec dana od dolaska virusa i kako si na umjetničkom polju provodio ove dane u karanteni tj. što si promjenio?

Prije epidemije mi je bio standardni raspored. Dva do tri sviranja mjesečno, što mi je optimalno da mogu pružiti svoj maksimum. Organizacijski je bilo dosta napeto iz razloga što smo u sklopu tanzena trebali imati gostovanje Jennifer Cardini. Event se trebao održati 27.3. te smo ga premjestili na 16.10. Ostali planirani eventu su, naravno, na holdu.

A u zadnjih mjesec dana sam se fokusirao na produkcijski rad za koji sam do sada imao vrlo malo vremena te istinski uživam u cijelom procesu. Što se organizacije evenata tiče, odnedavno radim na dva nova projekta, ali o tome nekom drugom prilikom.


 
2. Kakva misliš da je budućnost scene nakon ublažavanja mjera sa socijalnim distancama i što ćeš raditi do povratka clubbinga, festivala, nastupa. Kakvi su tvoji planovi za budućnost?

Teško je prognozirati što će se događati sa scenom u budućnosti jer je ovo jedinstvena situacija kakvu još nismo imali. Pretpostavljam da će se još dugo osjećati sociološke i ekonomske posljedice ove krize i da će biti puno teže i organizatorima i DJ-ima nego što je bilo prije krize. Također, smatram da će se naša scena morati osloniti više na domaće snage nego prije. Globalno, sigurno će doći do značajnijih korekcija cijena nastupa internacionalnih DJ-a jer će im se smanjiti tržište. 

A moji planovi se vrte oko rada na svom prvom EP-ju te na pripremi organizacije nekoliko novih projekata za bolja vremena!


 
3. Što misliš o online platformama koje su pokrenute diljem svijeta i u nas. Možeš li izdvojiti neke koje su te impresionirale?

Osobno smatram da s ovakvim formatima ne treba pretjerivati. Naime, i prije ove krize postojale su platforme i kanali koji su se bavili, a i dalje se bave ovom vrstom posla te ispunjavaju svoju svrhu. Streamovi i razni podcasti su i do sada postojali i upražnjavali nekakvo slobodno vrijeme korisnicima. Sad dolazi do nesrazmjera ponude i potražnje te svjedočimo pravoj pošasti (hehe) takvih formata.

Smatram da ni jedan live stream ne može ni približno dohvatiti onaj doživljaj u klubu.

Do sada sam pogledao samo nekoliko DJ live streamova, prvenstveno neke DJ-eve koji me zanimaju i koji su tom prilikom svirali netipične setove, primjereno mediju. Istaknuo bih Kompakt stream iz kultnog kölnskog kluba Gewölbe sa izvrsnim Michaelom Mayerom i gostom tanzena Marcom Romboyem te Stil vor Talent Home Alone Under the Stars sa legendarnim Oliverom Koletzkim.

Cijenim svaki napor i domaćih streamera, pogotovo Top DJ Room te neumornog Sessiondigera, za pohvalu je i osječki projekt u sklopu kojeg su se ujedinile lokalne DJ snage… Takvi projekti su legitiman način da scena ima nekakav život i u doba korone.

S druge strane, nedostaje mi više razgovornih formata te ovdje moram pohvaliti prvi Beifussica podcast sa Vedranom Menigom koji sam pogledao od prve do zadnje minute te Kotačev intervju sa Perom Fullhouseom. Iskrena pohvala organizatorima!


 
4. Možeš li čitateljima preporučiti neke knjige koje valja pročitati u ovo doba (glazbene ili općenite) ili filmove ili tutoriale za produkciju koje valja pogledati…

Evo dvije glazbene – Kazuo Ishiguro – Nokturna i izvrstan Electrochoc Laurenta Garniera. Za ljubitelje hard SF-a definitivno preporučujem ciklus Fondacija Isaaca Asimova!

 

5. Koju traku bi postavia kao soundtrack svijeta i vrtia je na loopu zauvijek?

Ni jedna to ne zaslužuje. Previše je odlične glazbe na ovom svijetu! 🙂

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano