Skip to main content
  • alt
  • 23.04.2014.

Ne može se prodavati mediokritet

Dugovječni hrvatski producentski i DJ dvojac PlayOne  ovih je dana na regionalnoj turneji kojom obilježavaju 15 godina djelovanja na sceni te smo tim povodom porazgovarali s jednim od članova, Darkom Juranovićem iliti D’Knockom.

 
Naš sugovornik otkrio nam je kako se provode na turneji, planove za predstojeće ljeto, ali i što sljedeće od njih možemo očekivati.
 
Dugo ste na sceni, a tek nedavno ste se odlučili za regionalnu turneju  na kojoj promovirate svoju glazbu?
Nakon dosta vremena odlučili smo napraviti regionalnu turneju i posvetiti joj posebnu pažnju. Puno toga se odvilo u zadnjih 15 godina u rada DJ Fresh Jaya i mene, odnosno naše kompanije Urbani Zvuk – od pokretanja glazbenog labela Liveinthemix music, internet televizije Liveinthemix.tv, do stvaranja banda PlayOne. Bilo je tu raznih suradnji s eminetnim hrvatskim klubovima, s etabliranim hrvatskim i inozemnim vokalistima, zatim dugogodišnja suradnja s klubom Papaya i rad na Papaya Day & Night kompilacijama, niz remixeva za hrvatske i inozemne izvođače te brojna glazbena izdanja.
{youtube}9HgJs_5rU7s{/youtube}
 
Nikad se dosad, u koncertnom smislu, nismo kvalitetno posvetili našoj regiji i predstavili našu priču. Ovog puta smo kvalitetno osmislili turneju, pripremili se, okupili odličan tim i kombinacija se dosad pokazala izuzetno uspješnom. Nema “fejkanja” setova s USB stickovima, njegujemo “old school” pristup – pravi DJ-ing, MC-anje, kombiniranje housea, dub tepa, hip hopa, drum and bassa, trapa s aktualnim stvarima današnje elektronske scene. Imamo vrhunskog electronic drummera i kongistu, Mr. Iggsa (Igor Štimac) te plesačice iz First Entertainmenta. Tu je i stalni tim Studija 25, koji nas prati sa svojom video produkcijom te  odličnim fotografima. Imamo dovoljno iskustva i znamo da se samo najviši standard rada dugoročno najviše isplati.
 
Postoji li neka glazbena suradnja koju biste posebno izdvojili?
Svaka suradnja nosi određeni pečat i ima posebnu čar. Upravo je to širina koju nosi glazba. Osobno se nikad nisam volio ograničavati i smatram vrlinom kada producent kvalitetno implementira različite glazbene stilove u svoj rad te stvara vlastiti glazbeni potpis. Iza Fresha i mene, odnosno rada naše producentske kuće Liveinthemix music, stoje suradnje s eminentnim imenima hrvatske glazbene scene (Ninom Badrić, grupom Divas, Tonyjem Cetinskim, Cubismom, Bolesnom Braćom i dr.) te mnogim svjetskim izvođačima poput Barbare Tucker, Petera Granta, Micka Hucknalla iz grupe Simply Red, zatim producenta i dobitnika Grammyja, Andyja Wrighta i mnogih drugih.
{youtube}8ahzdaLWMlk{/youtube}
 
Ako bih nešto izdvojio, onda je to dugogodišnja suradnja s Barbarom Tucker, koja traje i danas te je prerasla u veliko prijateljstvo. Barbara nam je nesebično otvorila vrata newyorške house scene, povezala nas legendama house i soul glazbe, kojima smo se kao klinci divili. Tako je došlo i do rada na humanitarnom projektu “We Can Heal”, čija je jedna od začetnica upravo Barbara. PlayOneova verzija pjesme “We Can Heal” našla se na prvom izdanju Quantize Recordingsa i BStar Musica, zajedno s verzijama koje potpisuju legende house glazbe, Frankie Knuckles i DJ Spen. Mediji u Hrvatskoj nemaju predodžbu veličine te priče i koliko to nama znači. Zato smo vrlo emotivno proživjeli vijest da je “Godfather of House Music”, Frankie nedavno reminuo. 
 
Tko su sve najbliži suradnici labela Liveinthemix music, odnosno vašeg producentskog projekta PlayOne?
Često ističem kako jedino timovi pobjeđuju i upravo ljudi kojima smo okruženi čine našu najveću vrijednost. Na glazbenoj sceni sam od svoje 16. godine, prošao sam uspone i padove, klesao se na svim levelima, stvarao iskustvo i znanje. Svaki čovjek koji je bio dio mog glazbenog i životnog odrastanja ima itekakvu vrijednost. Ne smijemo zaboraviti one koji su bili ni one koji su sada dio našeg života i rada, niti shvaćati stvari “zdravo za gotovo”. Danas imamo veliku podršku od producentske kuće Svijet Produkcije, publishing pod okriljem IDM Musica, diskografsku podršku u Hrvatskoj od strane Hit Recordsa, dok nas vani, u ovom trenutku, podržava BStar Music u suradnji s Quantize Recordingsom DJ Spena.
{youtube}hSVfiKch670{/youtube}
 
Upravo smo završili nekoliko novih projekata i suradnji, gdje će se uključiti i novi vanjski glazbeni labelovi. Prvu liniju fronte, u smislu glazbene suradnje, drži naš dugogodišnji suradnik Zvonimir Dusper a.k.a. Rei Noel, koji je odigrao bitnu ulogu na dosta trackova. Tu je i T.Preradović “Slow Mo`T.” kao polivalentan i vrhunski glazbenik, također naš dugogodišnji  suradnik, a od mlađih snaga izdvojio bih Kostu Radmana. Osim što se Fresh brine za video produkciju, na turneji nas prati i Danijel Kovačević sa svojom kompanijom Studio 25, kojeg sam već spomenuo. Surađujem i s Ivanom Vukušićem “Wolfom” na projektu koji me vraća u korijene hip hopa, soula i funka, bez kojih ne bih ni imao glazbenu podlogu koju imam danas. I Fresh i ja smo ipak u duši pravi “old school brijači” i B-boyevi. Liveinthemix music ima partnera u Las Vegasu, gdje je Fresh proveo dosta vremena te pokrenuo dosta suradnji i stvorio platformu za ono što tek slijedi. No neću puno otkrivati, neka radije naša djela u budućnosti govore. Imamo i par novih suradnika u Hrvatskoj, ali o njima ćemo tek kad dođe vrijeme. 
 
Gdje ste u regiji sve nastupili i koji biste nastup izdvojili kao najluđi, a uvijek možete i izdvojiti koju zgodu/nezgodu sa same turneje?
Do sada smo imali seriju uspješnih koncerata – zagrebački Green Gold Club, riječki Mistique Club, šibenski Inside Club, bjelovarski Alcatraz itd. Nastupi su prošli fantastično, recimo u Bjelovaru smo imali party i osjećaj kao da smo negdje vani. Publika je bila doslovce “wild”, u klub više nije stala ni čačkalica. I sad kad mi netko kaže – ne može se, brijete, ovdje prolaze samo narodnjaci, kažem im isto što sam rekao i kad sam imao 18 godina i počinjao karijeru – treba furati svoj film, bez straha i kalkulacije i publika će to prepoznati. Ne može se prodavati mediokritet, već vrhunska kvaliteta i onda to ima smisla, bez obzira o kojoj vrsti glazbe se radi.
{youtube}GPbw-O1F5Q4{/youtube}
 
Interesantna mi je situacija iz jednog kluba, gdje me jedan mladi partijaner pozvao sa strane… ja se sagnem da ga čujem, a on mene na “engleskom” moli da mu pustim jednustvar, iako čujem da s ekipom priča na hrvatskom. Presmiješna situacija! Dečko je stvarno pomislio da smo došli tko zna od kuda… zamišljam njegovu zbunjenu facu dok sam nakon par minuta izgovarao: “Ruke u zrak, party people”!
 
Trenutno ste i u produkciji videa za singl “Can I Get Some Love”, kada ćemo ga moći vidjeti?
Evo doslovno kroz par dana čekamo final od Studija 25. Video sadrži najinteresantnije kadrove s naših dosadašnjih nastupa, plus nekoliko novih kadrova u kojoj se pojavljuje leaderica plesne skupine “First Entertainment”, Nina Bunjevac te mladi vrhunski breaker,  Luka Atanasović.
{youtube}k_bgL_A0qPw{/youtube}
 
Radite li trenutno na čemu i kakvi su vam planovi za ljeto?
Trenutno završavamo 3 nove stvari PlayOnea. Imamo jednu suradnju, pa jedan featuring i PlayOneovu solo stvar. Glazbeno se naoružavamo za ljetnu sezonu. Već dugo vremena čekamo i izlazak “Barb & Q projekta” (PlayOne feat. Barbara Tucker & DJ Q), za koji imamo gotov singl “We Can Take This Party” i snimljen video spot. Barbara je uspjela organizirati 4 remix verzije ovog singla s odličnim imenima. Sad je sve u rukama Barbare i DJ Spena. Ona određuje koji label i kada će ući u igru. Za ljeto pripremamo kompilaciju u suradnji s jednim klubom te imamo bookirane sve datume ljetnog dijela turneje. Ljeto će biti žestoko!
 
Već ste dugi niz godina prisutni na sceni – kako biste ocijenili trenutno stanje te iste i koga od domaćih producenata pratite?
Često napominjem da imamo odlične producente, DJ-e i općenito izvođače, samo što su oni u medijskoj nemilosti današnje situacije na sceni. Imamo masu DJ-a i producenata koji, po mom mišljenju, rade puno bolje od velikog broja razvikanih vanjskih imena, koja na svjetskom tržištu egzistiraju kao “marionete” pod okriljem uigranog managementa i skrivenih, tzv. “ghost” producenata. To je cirkus koji je zasnovan na hiperprodukciji, drugim riječima, cirkus koji podržava kvantitetu, a ne kvalitetu. 
{youtube}YKy0bVHq2Vg{/youtube}
 
Kako već godinama nastupam s DJ Fresh Jayjem, koji se 7 godina borio za titulu najboljeg DMC DJ-a, a jednom prilikom čak zauzeo visoko 4. mjesto, promatram neke današnje EDM zvijezde i moram priznati da mi izgledaju smiješno. Ok, Fresh i ja u glazbenom smislu koketiramo i s elementima današnje produkcije, evoluiramo na svoj način, ali glazbeno radimo onako kako se to radilo i prije, odnosno kako se treba raditi – “live act”, a ne “fejk act“. Dobro je rekao Laurent Garnier za Denver Westword Blogs: “Things won’t be the same without Frankie Knuckles. When someone like that disappears, it’s like losing one of the biggest roots of the tree… The fact that a lot of people at the moment are marketing themselves more than concentrating on the music – it’s not just the young artists, it’s a trend”… Da zaključim, ono što prednjači u medijima, nije realna slika naše globalne glazbene scene. Nisam jedan od onih koji se opterećuje s drugima i u njima pronalazi isključivo loše, baš naprotiv, tražim i nastojim eksponirati dobre stvari. Itekako pratim rad domaćih producenata elektronske, hip hop, r&b, drum and bass, dubstep, pa i kvalitetne rock scene. S ponosom mogu reći da ima vrhunskih ljudi koji zaslužuju puno veću medijsku podršku.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano