Skip to main content
  • 22.09.2015.

Oliver Koletzki: Nemojte sav novac potrošiti na partijanje i drogu

Bajkovitim spletom sudbine jedna od samo 500 primjeraka njegova ploče "Der Mückenschwarm" završila je u rukama tate Svena, te uskoro i na Cocoonu postajući najporodavanija techno traka 2005.

Piše: 


Instant klasik omogućuje Oliveru da se popne na prvo mjesto najboljeg novog umjetnika Groove magazina i priča se rola dalje. Od komodorca, preko Amige i synth-popa, do DJ-anja u svom rodnom gradu te zatim selidbe u Berlin kako bi studirao glazbu, učahurenja sa Svenom Vathom i stvaranja vlastita labela Stil Vor Talent, posvećenom mladim umjetnicima s željom da im pruži šansu da svijet čuje njihovu glazbu, kao neka vrsta karmičkog iskupljenja za prilike koje su se otvorile njemu samome, Oliver nastavlja dalje s radnom etikom koja mu je dobro služila i u dva desetljeća prije nastupanja globalne slave.
{youtube}ulYdwlDvfJE{/youtube}

1. Glazbena buba te ugrizla kada is bio vrlo mlad, sa samo 12, a aktivni si sudionik scene od 18, ipak prva velika prilika se nije pojavila do 29. Je li bilo moguće živjeti od glazbe prije ovog velikog uspjeha i jesi li ikada pomišljao na odustajanje?

Ne, do 29 sam ili studirao li radio raznolike poslove. producirao sam i bavio se DJ-ingom samo u slobodno vrijeme, tako da tada nisam uopće mislio da bih mogao živjeti od glazbe. Nikad mi nije bio cilj biti rock zvijezda pa tako nije ni bilo razloga za odustajanje.

2. "Der Munckenschwarm" je jednostavno eksplodirao na pozornici. Jesi li imao ikakvu ideju koliko je zapravo dobar kada si izdao prvih 500 kopija? Kako ti je ova traka promijenila život?

Kada sam je prvi puta otisnuo na vinil nije baš odmah eksplodirala, ali tada je upala u ruke Svenu Vathu koji ju je 6 mjeseci kasnije izdao na Cocoonu i tada je zaista eksplodirala. Život mi se promijenio na način da je bilo mnogo više gaža što je značilo da je od tada bilo moguće živjeti isključivo od glazbe.

3. Što preferiraš, velike otvorene prostore ili intimniju atmosferu manjih klubova?

Generalno više preferiram manje klubove i intimniju atmosferu, ali svako toliko sviranje pred velikom ekipom ima svoje čari.

4. Osnovao si label koji je posvećen izdavanju stvari mladih i neafirmiranih umjetnika. Koji su kriteriji da bi njihov rad bio izdan na Stil vor Talent? Koliko sati tjedno provodiš slušajući demo trake?

Kao što ime sugerira umjetnik bi trebao donijeti svoj vlastiti stil na label radije no da samo kopira ono što je popularno ili trenutno aktualno na Beatport ljestvicama. Moji zaposlenici mnogo sati preslušavaju demo snimke i tada ja jednom tjedno preslušam sve što su odabrali.
{youtube}OAUx74-Ni50{/youtube}

5. Wild Card pitanje: što smatraš najvećom zamkom iznenadnog uspjeha na koju treba paziti da ne upadneš i koji bi savjet dao onima koji se još pokušavaju probiti (naravno osim da ti pošalju demo)?

Nemojte sav novac potrošiti na partijanje i drogu, ovo je vrlo opasan životni stil i važno je ostati fokusiran i održati isti krug prijatelja kao prije – oni će vam dati potrebnu stabilnost. Kako uspjeti? Vježba, vježba, vježba!

Slušate aktualni podcast koji je Oliver Koletzki snimio za Deepholic Klubske Scene. Koletzki je nastupio na ovogodišnjem LoveWeek festivalu na Zrću.

 

 

► DEEPHOLIC 010 │ OLIVER KOLETZKI by Deepholic on Mixcloud

 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano