Skip to main content
  • 25.04.2019.

Pan-Pot: Za nas, techno glazba predstavlja evoluciju, razvoj, napredak!

U suradnji sa Labyrinth Istria koji počinje u petak, 26.04. u Poreču i nudi 36 sati pravog techna prenosimo intervju sa Pan-Pot kao headlinerima prvog dana festivala.

Piše: 


Ova dva glazbena maga jednako su vješti i kao vrhunski techno producenti koji hipnotički zavode mase na plesnom podiju još od 2007. godine. Tada su se na svjetsku scenu lansirali svojim albumom "Pan-O-Rama" i ušla pod kožu svakom ozbiljnom techno fanu. Mračna energija, tvrdi basevi, melodika i dinamika u kojoj ustraju s filigranskom preciznošću, a sve to praćeno odmjerenim vokalnim dionicama.

Ukratko: kinetički techno s mračne strane sile. Svoj zvuk tijekom vremena su dodatno profilirali na etiketama kao što su Mobilee, Einmaleins te Soma, a dodatno ga kultiviraju na vlastitom labelu Second State.

Labyrinth Istria: Ponekad se čini da je u elektroničkoj glazbi sve već rečeno i da se sad sve svodi na reciklažu te miješanje elektroničke glazbe s drugim žanrovima. Ima li još mjesta za napredak u techno glazbi? Ako ima, da li je pritom ključna tehnologija ili sam ljudski faktor?

Tassilo: Za nas, techno glazba predstavlja evoluciju, razvoj, napredak… Sve to naravno počinje s novom tehnologijom. Trenutno smo svjedoci vala super tvrdog i brzog techna. Taj stil je oduvijek bio ovdje, ali danas definitivno zvuči svježe i drugačije. A to je zbog činjenice da iza tehnologije stoji ljudski faktor koji ima na raspolaganju novu tehnologiju, analogni hardver te nove ideje. Vjerujem da je to inovacija koja se trenutno događa.

Labyrinth Istria: Labyrinth Istria je 36-satni non-stop techno party na moru. Koji je najduži party na kojem ste svirali?

Thomas: Teško mi je reći koji je najduži party kojeg se sjećam, ali neću nikada zaboravili temeljnu obuku u njemačkoj vojsci. Jedan od treninga je trajao 3 dana bez spavanja!

Labyrinth Istria: Labyrinth Istria je prvi event ovogodišnje sezone festivala na Jadranu gdje u pravilu nastupate redovito (Sonus, Labrinth, Ambasada Gavioli…). Što po vašem mišljenju ovu regiju čini vrijednom putovanja za jednog partijanera, u usporedbi s ostalim lokacijama? Što je ovdje drugačije ili posebno?

Tassilo: Obožavam ljude s ovih prostora, prirodu i morski krajolik, predivno vrijeme te nekako osjećaj “svježine” na eventima u ovom području. Pritom mislim da ovdje nemaš onaj osjećaj kako je sve već viđeno ili odrađeno, uvijek je nešto novo.

Labyrinth Istria: Vaš label “Second State” je jedan od partnera u projektu “Beats in School, class of 2019”. Kako ste uopće našli vremena za angažman s obzirom na velik broj obaveza? Koje ključne vještine I znanja želite prenijeti na polaznike projekta?

Tassilo and Thomas: Konstantno smo u potrazi za novim potencijalom i talentima za naš label Second State. To je dio našeg posla također. Ova suradnja s Beatportom je također kontinuirana već neko vrijeme. “Beats in School” format za nas itekako ima smisla. Zbilja se radujemo početku suradnje s prvom generacijom polaznika. Mislimo da ćemo im itekako moći pomoći savjetima oko glazbenog biznisa općenito, građenja karijere te glazbene produkcije.

Labyrinth Istria: Koliko vam je u vašem poslu važan element zabave ili iznenađenja? Dojma smo da je na sceni ponekad sve pre-ozbiljno, a zapravo bi se sve trebalo vrtiti oko kreative, razmjene ideja, upoznavanja novih kultura te zabave u društvu novih ljudi koji razmišljaju na sličan način.

Tassilo: Za nas, zabava je jednako važan aspekt života, jednako kao posao i karijera. Bez zabave, sav smisao postojanja bi se izgubio. Čak i ako nam glazba ne zvuči zabavno, nama je zabavno ju proizvoditi. A ako ste nas ikad vidjeli dok sviramo, jasno je da se zabavljamo.

Labyrinth Istria: Svidjeli su nam se remixevi koje ste producirali za Luigi Madonnin zadnji EP na Second State. Kako ste pristupili ovome projektu? Što ste htjeli pokazati?

Tassilo: Luigi je naš zbilja dobar prijatelj i htjeli smo za ovo izdanje odraditi nešto posebno. Obje trake su zbilja odlične tako da smo napravili po jedan remix za svaku. Jedan je više “forward-riding” mix, dok je drugi više opušten. Bilo je vrlo zabavno raditi na ovome projektu.

Labyrinth Istria: Putem društvenih mreža, odali ste počast Keithu Flintu. Što je za vas iz ukupnog opusa Prodigya imalo poseban utjecaj na vas?

Tassilo: The Prodigy je zasigurno najvažniji band elektroničke rave kulture. Način na koji kombiniraju UK break-beat / drum&bass zvuk sa svojim rave “hook-ovima” i fenomenalnim vokalnim dionicama, i kako su to izvodili uživo je fenomenalno. Za mene, oni su definirali riječ “rave”, a Keith Flint kao njihovo zaštitno lice je apsolutna ikona – ne samo zbog njegovih izvedbi već kako je to kombinirao sa svojim šokantnim izgledom i pristojnim ponašanjem.

Thomas: Mogu se samo složiti s Tassilom. Keith je legenda i neće biti zaboravljen u svijetu elektroničke glazbe. Nedavno sam gledao njihov koncert u Berlinu. Njegova smrt mi se još uvijek čini nestvarnom.

Labyrinth Istria: Njemačka također ima legendarni rave bend – poprilično drugačiji doduše – ali Scooter konačno dolazi u naše krajeve, u Sloveniju ove jeseni nakon više od 25 godina čekanja. Možete li se zamisliti da nešto ubuduće odradite zajedno s HP Baxxterom i dečkima, ili su vaši glazbeni svjetovi toliko udaljeni da mislite da to nije moguće?

Tassilo: Totalno mogu zamisliti da nešto s njima pokušamo. Oni su također jedan dio evolucije elektroničke glazbe. Samo je stvar pronalaska pravog balansa i zajedničkog jezika u takvom kreativnom pokušaju između njih i nas.
 

ULAZNICE
Više informacija o festivalu, kao i posljednjih 50 festivalskih paketa (smještaj + festivalska ulaznica), po cijeni već od 39,60 EUR po osobi, potražite na ovom LINKU. Dnevne festivalske ulaznice te ulaznice za prvi dan festivala, uz Pan-Pot i Marcela Fenglera, u prodaji u sustavu EVENTIM, već od 99kn!

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem