Skip to main content
  • 13.09.2016.

Pistolero Recordings: Kriterij za objavljivanje je kvaliteta

Magična 11 godina teče od kada Pistolero vitla podijima svojim specifičnim zvukom s ispresijecanim aritmijom breakbeata u srcu priče.

 
Kako dobre stvari imaju tendenciju rasti, evoluirati i mutirati, tako i okretanje mračnijem futurističkom minimal psyprogu i psytechu slijedi i stvaranje freestyle labela Pistolero Recordings čiji serijal partija okidamo ovoga petka u Attacku. A Klubska je sjela i popričala s jednako freestyle taticom labela Zmayom koji je u novoj sezoni s Pisteloro ujedno i onaj iza aliasa Mayix. Pa baci oko na priču o počecima, žanrovima, izdanjima, prvom label partyju i potencijalnosti širenja na vinilke. Udobno se smjesti i uživaj!
 
1. Bok bok Mayix. Da ukližemo odmah u pitanja. Koliko dugo Pistolero već traje, kada je osnovan?
 
Pistolero je osnovan kao dj/vj kolektiv (Kirg, Zmayo i VJ Wild Bronco) tamo negdje 2005. godine, primarno da promoviramo breakbeat kao stil elektroničke glazbe, posebice tada relativno popularni nuskoolbreaks / psybreaks i fuzije sa različitim stilovima. Vrtile su se tada i ploče, a u setovima su se još čuli electro, dub, techno i psy-prog-trance utjecaji, a imali smo i velik broj kako domaćih, tako i inozemnih gostiju. 

 
2. Što se najčešće nađe u setovima, koji žanrovi su preferenca i je li psytrance baza i srce?
 
U zadnjih godinu-dvije se zvuk na Pistolero partijima dosta izokrenuo prema mračnijem futurističkom minimal psyprogu i psytechu, uz samo povremene breaks ulete. Osim Pistolero izdanja, promoviramo i glazbu sa izdavačkih kuća kao što su Glitchy.Tonic, Zenon, Uroboros, Insonitus, TechYes itd. a zbog tog glazbenog odmaka, Zmayo i Kirg od ove sezone mijenjaju DJ pseudonime u Mayix i BiTon. Ipak, breakbeat je baza i srce, ali jednostavno nema kvalitetnih novih izdanja i praktički je nemoguće odraditi kvalitetan breakbeat/psybreaks set sa novim stvarima, dok kvalitetnih minimal-psy-prog-tech hibrida – koje sam zaokružio nazivom “Nova definicija” – ima puno, i riječ je o iznimno kreativnoj i odličnoj mjuzi koja zvuči kao da je debelo iz budućnosti. Npr. trenutno se u mojoj CD bilježnici nalaze: Paracozm, Sense Datum, Eurythmy, Hellquist, Grub, Sourone, SolubleSounds, Onionbrain, Gnosis, Gojja, Zeitgeist, Millivolt, Sensitrope, Krumelur, Kliment, The Greys, Hans Dunkelkammer, Mobular, Kloud Nin9, Tijah, Slytrance, Grouch, Kryptamine, Neuronod itd + sada već solidan broj neizdanih traka sa Pistolera, što setovima daje dozu ekskluzivnosti.
{youtube}ET4NxLQVvBQ{/youtube}
 
3. Kako je došlo do stvaranja Pistolero Recordingsa i kakvim izdanjima se zavjetovao? Kako biraš umjetnike koji će sjesti za obiteljski stol Pistolera i koja izdanja su na pomolu u hladnijem dijelu godine?
 
Ideja o samom labelu mi se dosta dugo kuhala u glavi te sam u jednom trenutku odlučio malo intenzivirati cijelu priču, preslušao sam neizdanu mjuzu na Soundcloudu, poslao mailove raznim producentima i nekako je sve krenulo. Cijelu situaciju je olakšao i bandcamp, a kriterij za objavljivanje je kvaliteta. Dogurali smo do devetog izdanja, a dosad objavljeni EP-ovi su: Jahstice Sound – Swordz EP (Hrvatska, Dub) Psyde B & Akash – Gargoyles EP (Španjolska, Psybreaks), Pitch Drop – Broken Knows EP (Australija, Psybreaks), Baodub – Subhit EP (Španjolska, Dub, Psytrance), Digitalis – Destiny EP (Engleska, Breakbeat, Tech-funk), Camisole – Raptor EP (Francuska, Breakbeat, Psybreaks), Sensitrope – Tes Reveries EP (Švicarska, Psy-prog-tech), The Greys – Alien Tech EP (Austrija, Psyprog) i Uchu – Phase Locked Loop EP (Rusija, Psybreaks, Psychill). Također, već je spremno i masterirano sljedećih 5 izdanja. Krajem rujna izlazi EP južnoafričkog producenta Hydrosplifixa (psyprog, psytrance), zatim još slijede breakbeat EP Ekorce-a iz Francuske, dub EP Boadub-a iz Španjolske, Soluble Sounds (UK) će objaviti psy-prog-tech EP i na kraju, poljski producent Sourone je složio minimal psy tech izdanje. U planu su još i druga izdanja, a počeo sam slagati i svoju prvu službenu kompilaciju koja bi trebala biti vani početkom iduće godine. 

 

 
4. Što izdvaja Pistolero od drugih labela? 
 
Pistolero od drugih labelova izdvaja koncept labela koji je dosta eklektičan tj. zamišljen je kao freestyle label i plan je objavljivati kvalitetnu elektroničku glazbu neovisno o stilu, kojoj je zajednička poveznica više-manje psihodelični zvuk. U prvih devet izdanja se može tako čuti dub, breakbeat, psybreaks, psyprog, psychill, minimal psy itd. Također, od ostalih labelova nas izdvaja činjenica da nam mastering radi Merv Pepler (Eat Static), koji osim što je utjecajan glazbenik i pionir elektroničkog zvuka te autor nekoliko antologijskih albuma, također je i jedan od najboljih svjetskih audioinženjera.
 
5. Hoćemo li hvatati samo digitalna izdanja ili će se zalomiti i koja vinilka za sve one old school?
 
Za sada ide samo digitalno, ali je plan objaviti i poneki vinil (dosta moguće već iduće godine), pogotovo za dub izdanja. Naime, dubberi su poznati kao strastveni viniloljupci i vole imati ploče u svojim kolekcijama. Za ostale stilove ću još vidjeti koliko ima smisla ići sa vinilnim izdanjima. 
 
6. Uskoro nas čeka i prvi label party u Attacku 16. rujna. S kime sve plešemo?
 
Od ove sezone kreće serijal Pistolero label partija u sklopu kojih ćemo promovirati izvođače koji objavljuju glazbu na Pistolero labelu. Prvi gost nam je odličan švicarski producent Yohan Sobrecases sa svoja 3 kvalitetna projekta (Sensitrope, SensiDrop i Hopteca). Sensitrope već ima izdanje na Pistoleru (psyprog, minimal psy), a relativno uskoro izlaze još SensiDrop (techno) i Hopteca (psytrance) EP-ovi. Inače, osim na Pistoleru, Sensitrope objavljuje i na njemačkom Glitchy.Tonic Recordsu. Naravno, vrte još i rezidenti Mayix i BiTon, a za vjing i video mapping su zaduženi Wild Bronco, Naanaa i LiteMotif.

FB EVENT: Pistolero label party #01 w/ Sensitrope (CH) / Attack / 16-09-2016

 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem