Skip to main content
  • 15.06.2020.

Razgovori sa scenom iz karantene: Shipe

Anđelko Šipuš aka Shipe na sceni je zadnjih desetak godina, te je posljednji u nizu onih izvođača s kojima smo pričali na temu "Razgovori sa scenom iz karantene".

Piše: 


Shipe je organizator Future Scope partyja u klubu Boogaloo, te je nastupao rame uz rame s imenima kao što su Carl Cox, Sam Paganini, Marco Bailey, Cristian Varela, Monika Kruse, Dave Clarke, Valentino Kanzyani… Da ga pitaš što mu ljulja brodić i što pušta odgovorio bi ti – moderan techno s debelim bass linijama i funky ritmom.

Kakav ti je bio glazbeni put prije korone, što se promjenilo zadnjih mjesec dana od dolaska virusa i kako si na umjetničkom polju provodio ove dane u karanteni tj. što si promjenio?

Nakon standardnog „mjesečnog godišnjeg“ odmora kojeg uvijek koristim nakon novogodišnje proslave, vraćanje u realnost se dogodilo dan nakon mog povratka premijernim nastupom u rasprodanoj ljubljanskoj Cvetličarni gdje sam nastupio uz Mariku Rossu. Vikend kasnije odradili smo i prvo Future Scope izdanje u klubu Boogaloo sa Deborom de Lucom te smo u nadolazećem vikendu imali do tad rekordni Future Scope sa trenutno najpopularnijom DJ-icom današnjice – Amelie Lens, koji je prošao iznad svih očekivanja gdje je sve svoje fanove počastila povratkom na DJ pult i sa svojim kolegom Milom Spykersom odsvirala još dodatnih sat vremena, a malo je falilo i da je se nagovori i na after u Boogaloo, ali je zbog podnevnog leta teškog srca morala odbiti.

Svatko tko je ikada organizirao event u svojem životu zna koliko to sa sobom nosi stresa, a organizacija našeg najvećeg Future Scope eventa sa mega ikonom Fatboyom Slimom može se definitivno svrstati u top 3 najstresnijih evenata ikada jer se taman nekoliko dana prije pojavio prvi novozaraženi u RH i do dana samog eventa nismo bili sigurni hoće li nam uopće biti omogućeno održati party te u krajnjoj varijanti, hoće li Fatboy Slim uopće zbog situacije koja je zbog corone vladala u svijetu uopće biti voljan za dolaskom jer su se već u tom trenutku u nekim zemljama zabranila bilo kakva okupljanja.

Na svu sreću, party je održan i okončan na najbolji mogući način te je to bilo posljednje izdanje koje smo održali prije uvođenja mjera sigurnosti i zatvaranja klubova. Nakon što sam uspio nadoknaditi sve neprospavane noći i uhvatiti prirodni bioritam, konačno ostvario svoju veliku želju našavši svojih 30 kvadrata koje baš u ovom trenutku pretvaram u studio te se u narednom vremenu u potpunosti posvećujem produkciji kojoj se do sad zbog količine posla i načinu života koje nose gigovi nisam mogao maksimalno posvetiti, pa sam radije pričekao da priroda odluči kada će biti taj trenutak.


 
Kakva misliš da je budućnost scene nakon ublažavanja mjera sa socijalnim distancama i što ćeš raditi do povratka clubbinga, festivala, nastupa. Kakvi su tvoji planovi za budućnost?

Ja sam izuzetno optimističan u tom pogledu i mislim da su prva dva vikenda kako smo radili upravo potvrdili moj optimizam. Subotnje izdanje gdje smo ugostili dvije hrvatske legende i moja dva jako draga prijatelja, Petra Dundova i DJ Jocka, te popratna atmosfera koja nas je dočekala ušli su u uži krug dražih druženja u maloj dvorani u posljednje četiri godine. Naš plan i program je već u trećem mjesecu gotovo bio popunjen do kraja 2021., pa smo sa nekim programima koje smo imali u planu odraditi u naredna tri mjeseca jednostavno prebacili na jesen te je za otvaranje nove klupske sezone u klubu Boogaloo prebačena Fernanda Martins, a za Svena Vatha još uvijek čekamo potvrdu managmenta jer mu se još uvijek turneja slaže.

Ljeto u klubu kao što smo i unazad nekoliko godina imali, planiramo odraditi sa našim domaćim jakim snagama te nakon prošlogodišnjeg open aira kojeg smo odradili na jezeru Jarun uz eminentnog španjolskog producenta i DJ-a – Coyu, ove godine smo se odlučili čak na dva Future Scope eventa koje ćemo u narednim danima i službeno objaviti. Ukidanjem festivala na jesen se nudi nama domaćim promotorima i organizatorima da napokon uspijemo u Zagreb dovući neka imena koja dosad nisu bila dostupna zbog ekskluzive na festivalima.  Teško je u ovom trenutku procjeniti kakva će biti ekonomska moć nakon ljetne sezone, pa smo i mi poprilično oprezni i ovo smatramo kao neki reset gdje, nažalost, ništa više ne bude kao što je bilo prije, što ne znači nužno da neće krenuti kroz određeno vrijeme u još boljem pravcu.


 
Što misliš o online platformama koje su pokrenute diljem svijeta i u nas. Možeš li izdvojiti neke koje su te impresionirale?

Ove godine smo ušli u suradnju i uživo smo prenosili sva naša veća Future Scope izdanja iz Boogalooa i sa Velesajma te smo dva tjedna nakon lockdowna napravili prvi livestream iz kluba Boogaloo gdje je ekipa iz Vang Streama uspješno pomogla da prenesemo dašak kluba u njegovom neuobičajenom praznom izdanju, a na prvom smo imali jako veliki interes sa preko 500 online gledanja te nakon toga uspješno odradili još tri izdanja. Online platforme su zasigurno u budućnosti odlična prilika mlađim i neafirmiranim DJ-ima i producentima da pokažu svoje mogućnosti i sposobnosti, a meni je uvijek veliko zadovoljstvo pružiti nekome priliku da bude dio našeg line up-a na Future Scope izdanju. Najzanimljivije ime sa kojim sam se upoznao u posljednja tri mjeseca i koja me je svojom live izvedbom i melodičnim zvukom ugodno iznenadila je talijanka Giorgia Angiuli.

Možeš li čitateljima preporučiti neke knjige koje valja pročitati u ovo doba (glazbene ili općenite) ili filmove ili tutoriale za produkciju koje valja pogledati…

Mislim da bi za svakoga toplo preporučio knjigu koja je i mene dočekala na ulasku u elektronički svijet prije 15-ak godina i koja je ostavila ugodan utisak je knjiga od legendarnog Laurena Garniera – Electrochoc.


 
Koju traku bi postavia kao soundtrack svijeta i vrtia je na loopu zauvijek?

Ovo je tako teško pitanje da jednostavno odbijam odgovoriti, ali traka koju sam najčešće koristio na zatvaranju večeri i koja mi je najviše u posljednjih godinu dana prirasla srcu te prvi puta dok sam je čuo ušao u neku drugu dimenziju i izazvala velike emocije je Fideles – Midnight Rembler.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano