Skip to main content
  • 26.06.2022.

Somnyum Mentis: -Volio bih raditi partye da popravimo scenu u Slavonskom Brodu-

Dino Tonković aka Somnyum Mentis je rođen u Slavonskom Brodu gdje od 2016. godine proučava i bavi se produkcijom elektroničke glazbe

Piše: 


Referira se na progresivniji i melodičniji elektronički vibe. Kao pobjednik „Demo Listening Sessiona“ dobio je priliku osobno sjesti u studio s Dundovom te dovršiti svoju traku koju možete preslušati ovdje. U nastavku intervjua doznajte ostale detalje producenta Somnyum Mentisa. 

1. Koji je presudni trenutak koji te spojio s produkcijom glazbe?

Hmm, nemam baš skroz točan odgovor na to koji  trenutak je bio presudan, možda odlazak na Ultra music festival 2015/2016 godine, inače, sviram i gitaru od malena, i nekako sam uvijek htio to što odsviram na gitari negdje zapisati i dodati beatove na to, tako nekako je sve krenulo.

2. Koje programe i opremu koristiš za svoj rad i kreacije?

Radim u FL programu oduvijek, i zadovoljan sam s njim za sada, iako se dosta govori o tome da je Ableton možda najbolji/najkvalitetniji program za produkciju elektroničke glazbe, ali nekako mi se mrsko odvojiti od FL-a još haha. Od opreme koristim midi klavijaturu Launchkey 49 Native Instrument i električnu gitaru, u planu je uskoro uzeti neke analogne mašine za neke brutalne masne melodije koje obožavam kreirati.

3. Smatraš da bi trebalo biti više „demo listening sessiona“ koji promoviraju i daju prostora mladim autorima u svijetu elektroničkog svijeta?

Pa mislim da bi trebalo biti više toga, i općenito više takvih organizacija za promoviranje producenata koji se žele probiti i koji stvarno kvalitetno rade, ali ne pronalaze način da se pokažu.

4. Oko kojih elektroničkih žanrova se najviše vrtiš? Što sve utječe na tvoj rad u produkciji?

Najviše volim progressive/melodic house/techno, to je nekako moj đir, iako volim skoro sve od elektroničke glazbe, ali nekako najviše mi prijaju te neke emotivne melodije. U tom se vidim najviše. Na moj rad najviše utječu artisti poput Artbat, Stan Kolev, Stephan Bodzin, Boris Brejcha, Mathame, Maceo Plex itd…

5. Velika je čast sjesti s Petrom Dundovom u studio te upijati njegova znanja oko produkcije.

Naravno, to je stvarno velika čast za mene, dijeliti studio sa Petrom, i mogu reći da sam nešto čak i uspio upiti u tih 5, 6 sati što smo radili skupa.

6. Kakva je elektronička scena u Slavonskom Brodu? Pleše li se kod vas često?

Pa iskreno u Slavonskom Brodu scena i nije neka, točnije jako slaba, nema puno klubova koji organiziraju techno partije, tek njih par, a i to jako rijetko. Nadam se da će se u budućnosti popraviti situacija što se toga tiče.

7. Jesi li se možda dotaknuo i organizacijskih voda?

Još uvijek nisam u tim vodama, ali volio bih biti u budućnosti i da popravimo tu scenu u Slavonskom Brodu jer bilo bi vrijeme za to.

Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano