Skip to main content
  • alt
  • 18.02.2015.

Tom Hades: “Želim stvarati glazbu od koje se naježim kada je pustim!”

Tjedan dana nakon što smo podijelili sva srčeka i medeke koje smo imali na lageru DEPO klub baca još jedan party s fantastičnim gotovanjem, Tomom Hadesom.

 
Na flooru bivše tvornice Katran zateći će se majstor koji je s 15 uštedio za prvi kultni Casio CZ-101 i, umjesto igrica, na starom Amiga 500 računalu krenuo stvarati glazbu.
 
Ovaj belgijski klinac odrastao je u jednog od najtraženijih DJ-a i producenata danas koji šeće technom, minimalom, techouseom i electrom. Tom je bio toliko ljubazan pa se uoči partija 21. veljače malo raspričao s nama. Prepuštamo gospodinu Hadesu da nam sam ispriča kako je započelo, kako jest i što nas čeka u budućnosti.

alt

 
1. Počeo si plivati u glazbenom oceanu kao teenager. Što te je nagnalo da kupiš prve klavijature s 15? Je li to bilo nešto što se kuhalo unutra već dugo ili je bila impulzivna odluka koja ti je promijenila ostatak života?
 
Zapravo je bila potpuna slučajnost da sam kupio klavijature. Uvijek sam igrao igrice sa starim prijeteljem na Amigi. U jednom trenu smo se dokopali nečega za što samo mislii da je “cool nova igrica” ali to je zapravo bio tracker software Octamed Pro. Kako nijedan od nas nije znao što to jest počeli smo eksperimentirati. Od tog trena nadalje bio sam u potpunosti zakačen i počeo kupovati opremu koju su mi drugi producenti sugerirali da kupim.
 
 
2. Kako si došao u dodir s Marcom Baileyem i kakav utjecaj je on imao na tvoju karijeru i umjetnički razvoj?
 
S Marcom Baileyem sam došao u kontakt putem ReadHeada koji je također bio poznati belgijski producent. ReadHeada sam poznavao od 12. godine tako da smo bili prijatelji već dugo vremena. On je u tom trenu već nekoliko mjeseci radio u studiu s Marcom, ali u jednom trenu je bio prezaposlen da završi produkciju pa je sugerirao Marcu da me kontaktira. I od toga trena nadalje sve je bilo kao tobogan! Marco je imao i još uvijek ima veliki utjecaj na moju karijeru i u potpunosti poštujem ono što je učinio za mene u počecima. Njegova točka gledišta na glazbu i širok glazbeni ukus su me učinili glazbenikom koji razmišlja otvorena uma umjesto da se zatvara u kutije. Znam da neki ljudi to mrze, ali neki i vole. Ja samo želim stvarati glazbu od koje se naježim kad je pustim. I naravno toliko te ispunjava kao umjetnika kada vidiš da ljudi reagiraju na tvoje produkcije! Tako da zaista zahvaljujem svima na podršci! I zahvaljujem Marcu!
{youtube}FTTQ9T0elss{/youtube}
 
 
3. Kako bi opisao svoju glazbu i koji su bili utjecaji koji su oblikovali zvuk koji volimo i poznajemo danas?
 
Kao što sam spomenuo, generalno volim stvarati glazbu. Moja vrsta glazbe je ona koja će odjednom zaustaviti ljude u klubu u razgovoru i od koje će osjetiti da energija ide prema njima. Imam potrebu da ih natjeram da se miču, urlaju i plešu. Glazba je, po mom mišljenju, nešto vrlo osobno i treba tako i ostati. Nije dobro suditi ljude po njihvim glazbenim izborima. U životu ima toliko stvarti o kojima normalni ljudi više ne mogu odlučivati pa zadržimo glazbu onim “dobrim” dijelom! Moji najveći utjecaji bili su ljudi koji dijele ovo slično mišljenje ko što je Laurent Garnier ili Sven Vath. U mladosti sam slušao mnoge stilove kao new beat, electro, new age… pa pretpostavljam da je i to dio mog glazbenog pravca :).
{youtube}km-wjeIjEdE{/youtube}
 
 
4.  Planiraš li setove unaprijed ili jednostavno puštat slušateljima da te vode i što zagrebačka publika može očekivati na flooru DEPO kluba?
 
Nikada ne planiram setove unaprijed. Pokušavam doći u klub sat vremena ranije kako bi okusio kako ljudi reagiraju i šro funkcionira na flooru. Što se očekivanja tiče samo bi rekao: Slijedite energiju seta i zabavite se! Svi su potrebni kako bi party uspio: klub, ljudi, zvuk, svjetlo…sve!!! 🙂 Složi li se sve bit će magična noć!! 🙂
boogaloo nye

alt

 

5. Gdje se vidiš za 5 godina? Jesu li neki projekti već pokrenuti ili imaš neke već na rezervi koji samo čekaju da zaroniš u njih?
 
Trenutno nakon naporne turneje za prošlogodišnji album želio bih se posvetiti radu u studiju. U ovim trenutcima radim na izdanjima za ekskluzivne labele i time bi i 2015. želio učiniti ekskluzivnijom godinom. Biti će nešto gaža koji bih volio raditi ali ne toliko kao prošle godine! 🙂
 
 
6. Wild Card pitanje: Da imaš sposobnost putovati kroz vrijeme u bilo koju točku, naprijed ili nazad, kamo bi išao i zašto?
 
Mislim da bih išao u Tokyo 2002. u klub imena Liquid Room. Dobio sam priliku da sviram tamo i to je bila najbolja atmosfera koju sam ikada iskusio! Postoji kratka video snimka Jeffa Millsa kako svira u istom klubu koju vrijedi pogledati. Imali su sound system kakav godinama nakon toga više nisam vidio! Glasan i kristalno jasan!
{youtube}gVZ1aPX5gro{/youtube}

Zahvaljujemo gospodinu Hadesu i jedva čekamo subotu u DEPO klubu! Vidimo se na flooru dragi naši!

 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano