Skip to main content
  • alt
  • 16.08.2014.

Uvijek dajem 100% sebe publici jer ona je najvažnija

Charles Siegling već skoro 20 godina pod imenom Technasia uveseljava partijanere diljem svijeta svojim profinjenim istočnjačko-zapadnim produkcijama te slovi za jednog od najvećih techno virtuoza.

 
S francuskim DJ-em i producentom, koji trenutno surađuje s legendarnim Green Velvetom, porazgovarali smo uoči njegova nastupa na Moondance festivalu.
 
 
Jedan si od ključnih figura techna još od 90-ih – kakvo je tvoje mišljenje o današnjoj techno sceni i gdje ju vidiš za 10 godina?
Nisam nostalgičan tip te zaista mislim kako je techno u posljednjih 20 godina uvelike evoluirao. Počeo je  kao underground žanr koji pomiče granice, uglavnom povezivan s raveovima i konzumacijom droge da bio postao mainstreamom kojeg slušaju milijuni diljem svijeta. Techno je ostao vjeran sebi, ali sada dopire do više ljudi negoli ikad prije.  Sviram za širu publiku i to bez kompromisa, zar to nije sjajno? Što se tiče budućnosti, teško je reći. Ipak, smatram da  način kako predstavljamo  svoju glazbu, način kako komuniciramo putem društvenih mreža postaje sve važniji u recepciji glazbe i čini se kako će uskoro to definirati položaj i kvalitetu kojeg producenta, a ne sama glazba ili talent. Zapravo, čini mi se da već svjedočimo takvim pojavama.
{youtube}Lds5TenFRxs{/youtube}
 
Technasia je počela kao dvojac, a unatrag četiri godinienastupaš sam – koja je glavna razlika između rada u dvoje i individualnog rada?
To su posve dva različita svijeta, ali moram reći kako sam od samih početaka, 1995. godine, ja zaslužan za 90% produkcije tako da s te strane nema velikih promjena. Najveći izazov otkad radim sam je onda kada trebam donijeti kakvu presudnu odluku, postaviti određene ciljeve. Ranije bismo moj partner Amil Khan i ja zajedno raspravljali i odlučivali o svemu, a sada moram sam. Bilo je poprilično naporno prve dvije godine, ali sada mi se sviđa.
{youtube}GKEdgf7IDXE{/youtube}
 
Što te ponukalo na glazbenu karijeru – neki producent, traka ili čak party?
Nisam jedan od onih koji je otišao na party, čuo nekog DJ-a i pomislio kako želim biti poput njega. Počeo sam rano izlaziti na partyje u Parizu, početkom 90-ih, i čuo sam legendarne Derricka Maya, Roberta Owensa, Laurenta Garniera i mnoge druge na začecima njihovih karijera. Producirati sam počeo kod kuće i kada sam upoznao Khana, shvatili smo da dijelimo strast prema glazbi, jednak glazbeni ukus i to je bilo to. On je bio moje najveće nadahnuće. Što se tiče produkcije, tadašnja genijalna produkcija Carla Craiga uvelike je utjecala na moj zvuk.
{youtube}dHSXFDU7ii4{/youtube}
 
Radiš li trenutno na čemu i kako izgleda tvoj kreativni proces?
Zajedno s Green Velvetom radimo na EP-ju koji bi trebao izaći  najesen. Veoma sam spor producent i  treba mi prilično vremena da dovršim traku, nekad čak i godine. Nisam hiperproduktivan, ali se pobrinem da su traka ili remiks koje izdam prave bombe i mislim da sam zato toliko dugo i opstao na sceni. Ne volim producente koji izbacuju trake skoro svakog ponedjeljka. Misle kako je više bolje, ali to je zapravo kontraproduktivno. Previše traka od jednog jedinog producenta može dovesti do gubitka interesa za njegovu glazbu. Glazbena produkcija u tom slučaju postaje mehanička i gubi se osjećaj umjetničkog stvaranja.
{youtube}rTqZIQP1Hk4{/youtube}
 
Što spremaš za posjetitelje Moondance festivala i možeš li nam otkriti svoj ljetni favorit?
Očekujem da svi plešu i uživaju tijekom mog nastupa jer zbog toga i dolazim. Uvijek dajem 100% sebe publici jer ona je najvažnija. Bez nje ničeg ne bi bilo. Zasigurno ću pustiti svoju traku ljeta, “Hoodlum” Traumera izašlu na Desolatu. Vidimo se!
{youtube}wl5nO5kLk6M{/youtube}
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano