Skip to main content
  • alt
  • 15.08.2014.

Volim Hrvatsku zbog neiskvarene prirode

Iza Iana Pooleyja trideset je godina glazbene karijere, a  njemački producent i DJ slovi za jednoga od najcjenjenijih svjetskih producenata i remiksera.

 
Kao srednjoškolac bio je veliki obožavatelj Detroit techna, posebno Derricka Maya koji je kasnije utjecao na njegov izričaj, a prvi singl je izdao 1996. godine. Tijekom svoje karijere u Hrvatskoj je nastupio bezbroj puta, a večeras nastupa  u korčulanskome klubu Boogie Jungle u sklopu Korkyralis Summer Session Vol.1 te smo tim povodom porazgovarali s njime.
 
 
Skoro 30 godina je prošlo od izlaska tvog prvog singla, a otada si nanizao više od 50 singlova te sedam albuma od kojih je onaj posljednji, “What I Do”, izašao lani na tvome labelu Pooledmusic. Koliko si se razvio kao umjetnik tijekom tog razdoblja i kada si shvatio da je glazba tvoj poziv?
Počeo sam DJ-irati i producirati vrlo rano, s tek 14 godina, te sam odrastao uz to i to je nezaobilazna sastavnica moga života. Nikad nisam rekao e, od sada se profesionalno bavim glazbom, sve je došlo prirodno. Nakon što sam završio srednju školu, posve sam se posvetio glazbi.
{youtube}RjDHgSHuKtg{/youtube}
 
Tehnologija se uvelike promijenila od tvojih početaka naovamo, što su po tebi prednosti i mane napretka?
 Prednost je to da sada možete provjeriti svoju glazbu dok ste u kojoj hotelskoj sobi i editirati traku ukoliko niste 100 % sretni s aranžmanom, primjerice. Mana je to da sada ima previše izbora za poigravanje i lako se izgubiti u tim gigabajtima ili fileovima.
{youtube}IYJCyFkfwY8{/youtube}
 
Njemačka techno scena je jaka, ali nešto manje čujemo o house sceni, posebice onoj Berlina gdje i sam živiš – ima li netko koga trebamo istražiti?
House scena u Berlinu je trenutno izvanredna. Imate nove talentirane producente poput Oskara Offermanna ili Maxa Graefa, a i promotorim dovode old school legende kao što su Todd Terry ili Danny Krivit.
{youtube}PVOC0nwMXy8{/youtube}
 
Možeš li izdvojiti traku na koju si najponosniji te radiš li trenutno na čemu?
“Chord Memory” iz 1996. jer je napravila najveći utjecaj na moju karijeru, a i zbog nje sam dobio šansu da za jedan underground dvojac imena Daft Punk napravio remiks, inače drugi ikad neke njihove trake. Za dva tjedna mi izlazi novi EP “Floris” na labelu Dixona i Âmea, Innervisions.
{youtube}pkEd3jcTEcw{/youtube}
 
Tvoja ljubav prema Hrvatskoj je znana činjenica, svirao si ovdje bezbroj puta, čak si i ljetovao ove godine na Šolti. Što je toliko privlačno u Hrvatskoj i, naravno, što spremaš za posjetitelje Boogie Junglea?
Već više od 10 godina dolazim u Hrvatsku koju volim zbog neiskvarene prirode i nevjerojatno čistog mora. Čak i nakon toliko godina, ima toliko toga za otkriti i istražiti. A tu je i odlična hrana.
  
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano