Skip to main content
  • 10.01.2021.

Tom Bug – Sjećanja na Clubbing

Moje je ime Tomislav Brusač, poznatiji u klupskim krugovima kao Tom Bug.

Piše: 


Ove, 2021. godine je 20 godina moje DJ karijere, a 10 godina produciranja glazbe. Dosad sam izdavao za Snatch! Records, Sense Traxx, Flashmob, Simma Black, Phoenix Music i druge lableove uključujući i moj label / klupsku večer Dobar House.

Egzotika DJs su me zamolil da složim koju rečenicu o sebi, ali prvenstveno da podijelim sa čitateljstvom Klubske svojih pet favorita koje ste mogli često čuti u mojim setovima. Čak i u trenutku dok ovo pišem, nemam pojma koje su to stvari. Mislim, znam, ali ne znam.

Otkud početi? Od prve gaže? Problematične 2020.?

Nakon što mi je Denis iz Egzotike poslao srdačnu Whatsapp poruku u kojoj me upitao jesam li pripremio sve za ovaj članak, podijelio sam ovo razmišljanje s njim. Savjetovao mi je da krenem onda od osnivanja Dobrog Housea. I to je odličan početak. Moj novi početak kao DJ-a, ali u tom periodu i kao producenta.

Neka se dakle, u zapisnik uvede da ova priča počinje tamo negdje 2015. godine.

Te godine sam (nakon propalog pokušaja 2014.) završio na Ibizi na Burnovom boot campu i tamo, preplavljen informacijama i dojmovima, doživio veliku prekretnicu u karijeri. Počeo sam šire razmišljati o glazbi koju puštam, iako sam generalno bio uvijek širokog spektra. Tad sam bio na početku samostalnog izdavanja glazbe, naime par mjeseci kasnije sam izdao svoju prvu stvar, 'Safe' koja je nastala upravo na tom boot campu. Ibiza nas dakle dovodi do prve stvari na ovoj listi:

Ako me sjećanje dobro služi, 'Little Thing' je, u našoj prekrasnoj vili na bazenu, pustio Gregory S, tijekom našeg tzv. Collaboration Challengea. Ta stvar je najviše iskakala, i odmah sam morao znati o kojoj se stvari radi. Gregory S je pobjedio na tom challengu, i na kraju, ostao na Ibizi kao jedan od pobjednika boot campa. Ja sam pak, čuo novu stvar koju sam godinama vrtio, a čak sam je se sjetio pustiti i u prošloj, 2020. godini.

Sad smo u 2016., Dobar House je rođen, prvi party je iza nas, bilo je fakat dobro, nisam znao što očekivati, ali bio sam zadovoljan. Drugi tulum ima otrpilike 100 ljudi više, i to je bio veliki uspjeh. Sirup gori. Treći party je zatvaranje sezone, i nažalost (zbog nepredvidivih okolnosti za klub) posljedni tulum ikad u Sirupu.

Taj cijeli početni period mogao bi predstavljati 'Little Thing'. Sad mi se vrte još mnoge stvari po glavi, ali ostat ćemo na njoj. Btw., sad sam shvatio da su me Egzotičari bacili na memory lane, i ovo će biti duži članak od planiranog. Ali pokušat ću se držat bitnih stvari.

Ljeto 2016., rezident sam u Deep Clubu na Zrću, klub koji nikad neću prežaliti. Vrhunski sound, daleko od svog EDM i pop ludila na Zrću. Kao neka minijaturna druga dimenzija. Ja za pultom. Ova stvar. Svaki put je polomila sve na flooru, a mene vjerojatno najviše.

Po sjećanju, mislim da sam ju zadnji put pustio krajem 2018.

Istu tu, 2018. pamtit ću po dvije pjesme. Njih dvije sam vrtio nemilosrdno na BSH-u Medvedgrad, na Dobrom Houseu, i na brojnim gostujućim i rezidentskim gažama tog ljeta na Braču, u Splitu, Makarskoj, Puli, Hvaru i tako dalje.

Kad jednom pustiš neku stvar, i ekipa poludi, probaš ponovno. I ponovno. I svaki put je isto. Obje su mi obilježile to ljeto.

Godina 2018. je također obilježila i pokretanje Dobrog Housea kao labela. Prvo izdanje je vjerojatno još uvijek najpoznatija i najpopularnija stvar labela među DJ-evima i publikom, a to je Something's Takin' Over.

I nju sam silovao i još uvijek silujem, i uvijek mi je drago kad netko iz publike odmah skuži o kojoj se stvari radi i reagira. Uvijek će biti prvo izdanje, uvijek će biti prva najzamijećenija moja stvar i uvijek će mi biti draga i bitna.

U nekoj novijoj povijesti Dobrog Housea, potpuno smo se prebacili s događanjima u Masters, a za taj legendarni zagrebački klub me veže brdo dobre glazbe.

Ona očitija stvar je 'You're In My System', i iako je Atmospheric Vocal mix kao i dub ono što većina zna i voli, ovdje se ipak radilo o Dennis Quin remixu, koji je zaista potpuno ostao vjeran originalu, a dao je novi, updated sound pjesmi koja je sad postala pravi klupski banger. Ta verzija mi je iznimo bitna, jer je započela novu eru Dobrog Housea i njegovo širenje na veći tim ljudi koji i danas radi na projektu.

Nezaobilazna je i DJ Steaw – Static, stvar od koje nisam ništa očekivao kad sam ju prvi put pustio na Hvaru, a tog jutra u klubu se nalazio zaista mali broj ljudi koji je nevjerojatno dobro reagirao na nju. To je bio jasan znak što ta stvar može učiniti, i zaista sam ju dugo puštao, i vjerujem da ću i dalje, jednom kada se ukaže prilika.

'Party Vibe' sam dobio kao promo, a tog dana bila je praktički jedini dobar izbor za download. Napravila je lom jednom, dva put, tri put, i od onda gotovo da nisam odradio set bez da ju nisam pustio. Top stvar za pokrenut ekipu. Bez sumnje. Leona sam kontaktirao i zamolio da napravi remix za 'Something's Takin' Over', i odradio je odličan posao. Bacite uho i na nju.

Zatim se pojavilo ovo. Klasik u novom ruhu. Izašla su tri nova remixa, a onaj Saisona je pobrao najviše pažnje i DJ playeva. Po meni, potpuno pogrešno. Upravo ova gore nova verzija originalnih autora je ta koja je trebala biti u fokusu. Funky, vesela, ljetna, glazbeno odlično, prava soulful house stvar kao nekad s odličnim zvukom i vibrom. Nikad neću zaboraviti kako je razbacala ekipu na terasi Mastersa. Isti efekt imala je i 'Running Back' od dvojca Genetika koje sam nakon prvog slušanja pjesme odmah kontaktirao i dogovorio izdanje za Dobar House. Nažalost 'Running Back' ne možete nigdje poslušati. Za to ćete morat pričekati neki Dobar House u Mastersu.

Glavni krivac zašto uopće pišem ovaj članak je ujedno i glavni krivac za najprodavaniju i najpopularniju pjesmu na Dobrom Houseu u 2020. (realno i od pokretanja etikete) – Stefanic. Nakon nekoliko stvarno dobrih remixeva, napokon se odvažio izdat i svoj prvi singl kod nas, i na kraju je to bio pun pogodak za sve uključene strane. Vrhunska house stvar s odličnim vokalom, dubljim ali i soulful prizvukom za one istinske ljubitelje klasičnog house zvuka. Ovo ljeto nije prošlo bez gaže, a da ju nisam pustio.

Sjećate se kad sam rekao da su me Egzotičari zamolili da s njima i vama podijelim pet pjesama? E jebiga, zanio sam se. Ako ste došli do kraja ovog teksta, hvala vam. Nadam se da vam je bilo bar upola zabavno kao što je meni bilo prisjećati se nekih boljih vremena. Nadam se da se vidimo na nekom flooru prije nego kasnije!

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano