Vinyl Toxicologija uz underground house himnu Cevina Fishera
Grga aka Toxic u kolumni Vinyl Toxicologija predstavlja i recenzira svoju vinyl kolekciju. Ovaj put predstavlja 'Pumping House' koji dolazi iz ruku američkog House producenta Cevina Fishera.
Rođen u saveznoj državi New Jersey, kao mladac odlazi u grad New York, gdje postaje rezident u Zanzibar klubu. Kasnih osamdesetih zapošljava ga najveći od najvećih producenata plesne glazbe, Arthur Baker u svome 'Shakedown' studiju.
Prvi izlet u produkciju počinje 1994. sa RMXom Chake Khan i njezine “Love You All My Lifetime”, te programira ritam mašinu na Quincy Jonesovom ’ “I’ll Be Good to You”, s kojime debitira i dolazi na 1. mjesto američke 'Billboard' Dance top-liste. Nakon toga, na nagovor Danny Tenaglie počinje raditi glazbu i izdaje singlove poput 'House Is A Feeling' i 'Hands Of Love'.
{youtube}NBPZbfzmpFk{/youtube}
Famozan 'The Freaks Come Out' iz 1998. godine, izdan je na londonskoj House etiketi 'Ministy Of Sound' potekloj od istoimenog kluba koji je žario i palio Londonom polovinom '90ih godina prošlog stoljeća. Iako je široj publici poznatija po komercijalnim izdanjima na svome impozantnom popisu ima i nekoliko UGRND House himni poput Juliet Roberts-Caught In A Midlle, Hardrive-Deep Inside.. Ploča ima 2 verzije, od kojih 1 RMX koje potpisuju Phat Manhattan (Steve Burton & David Telford), iako je meni bolja verzija od samog Fishera.
Ploču sam naručio preko ondašnjeg 'Oversound' dućana, iako je njegov tadašnji vlasnik živio u Italiji, no uredno mi je preko prijatelja slao ploče na kućni prag. Puno uspomena me veže za tu ploču, uvijek je dizala atmosferu na podijima, pa tako i dan danas kad ju zavrtim (iako u digitalnom formatu). Ploču sam prodao jednom DJ kolegi, koji se više ne bavi sa elektronskom glazbom, no skoro 10-ak godina kasnije mi je izmamila osmijeh na lice kada sam ponovno naišao na nju 2006. u Berlinu.
1998. Ministry Of Sound MOSP127 U.K. 12''
{youtube}BZF1V6oq6E8{/youtube}