Baner

Glazbena industrija danas (7. dio)

Subota, 16 Travanj 2016
Promatrajući situaciju iz perspektive krajnjeg potrošača (slušatelja), odnos velikih labela prema glazbenom tržištu također če ...

Opširnije

Glazbena industrija danas (6. dio)

Ponedjeljak, 28 Ožujak 2016
Mnogi ljubitelji glazbe rade u velikim labelama, ali najčešće su zaposleni na nižim razinama odgovornosti i upravljačke moći. ...

Opširnije

Glazbena industrija danas (5. dio): Nedostaci ugovora..

Nedjelja, 13 Ožujak 2016
Iako većem dijelu glazbenika potpisivanje ugovora sa velikom izdavačkom kućom spada pod najveća ž ...

Opširnije

Glazbena industrija danas (4. dio): Velike labele

Subota, 05 Ožujak 2016
Izdavačka kuća (record label) je tvrtka koja se bavi promoviranjem snimljene glazbe i glazbenih video uradaka. ...

Opširnije

Glazbena industrija danas (3. dio): Pirati su istinski..

Nedjelja, 21 Veljača 2016
Istraživanje instituta Norwegian School of Management nam pokazuje jednu zapanjujuću činjenicu s ...

Opširnije

Glazbena industrija danas (2. dio)

Nedjelja, 14 Veljača 2016
Današnji slušatelj je odlučio uzeti stvar u svoje ruke, odbija plaćati cijeli CD ako mu se sviđa samo jedna pjesma, odbija slu&scaron ...

Opširnije