Skip to main content
  • 21.09.2024.

17 flyera iz doba Omegaritam partya i nekih klubova koji su danas samo lijepa uspomena

Naš prijatelj s Instagram profila Ravers Hits, inače strastveni fotograf, partijaner i sakupljač flyera poslao nam je svoju kolekciju s OmegaRitam partya

Piše: 

Kolekcija od 17 flyera uključuje one s partya iz Aurore, kluba F1 u Trogiru, Faces u Bolu na Braču, Factory, Stella Mare i Discovery u Splitu iz razdoblja od 1998. do 2003. Dizajner E1 bio je član OR teama i vrlo maštovit od partya do partya. Flyeri drugih organizatora također su bili vrlo kreativni po pitanju dizajna, što je danas raritet.

Faces se nalazio u Bolu na samom ulazu iznad mjesta. Factory (ex Forum) u Splitu se nalazio na mjestu nekadašnjeg Tribua, Hemingwaya, a sadašnjeg Mandracha. Stella Mare se nalazio na Trsteniku, na mjestu gdje je trenutno zatvoreni Cox Bar. Discovery se nalazio u kompleksu Bačvice, na dvije etaže i velikom disko kuglom u kojoj se često nalazio DJ pult. Više o klubovima u kojima se nekad partijalo pronađite u našoj rubrici Feljton.

Dok nije bilo na vidiku festivalske scene u Dalmaciju su tada stizala vrhunska house i techno imena, line up kakvim se ne bi mogli posramiti ni najpoznatiji svjetski klubovi: Laurent Garnier, Carl Cox, Luke Slater, Marco Carola, Darren Price, Westbam, Stacey Pullen, Oxia, Umek, Bryan Zentz, Monika Kruse, Funk d`Void, Rino Cerrone, Mijk van Dijk…

Ne treba zaboraviti ni da se kroz kontinuirane partye u klubovima usporedo sa zvjezdanim imenima razvijala i lokalna te regionalna scena. Line upovi su osim organizatora Pere-Fullhousea uključivali pregršt imena ne samo iz Dalmacije već i cijele Hrvatske: Brothers Yard, HC Boxer, Jake, Lushi, dB, Luka, Gadaffi, Black Acid, Josip, Marc Grabber, Ivan Komlinovic, Zero, Paco Jr., Vedran Vinketa, Zorro

Flyer je nekad bio najvažnije sredstvo promocije partya

Pronašli bi ih često na partijima drugih promotora i tako saznali što se planira ubuduće organizirati. Vladao je PLUR među čitavom scenom. No, flyera nema gdje nije bilo. U gradovima su se distribuirali po popularnim kafićima gdje se okupljala ekipa partijanera, po buticima mode, tadašnjim shopping centrima i ostalim urbanim mjestima. S flyerom se često moglo ući na party povoljnije uz 15-20 ili više posto popusta.

Pero-Fullhouse izdvaja 10 najdražih flyera u 35 godina organizacije partya

Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet
Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet