Skip to main content
  • 4.11.2021.

Berlinska klupska kultura započela je oštru kampanju protiv GHB-a

Posljednjih godina GHB se opet sve više konzumira na partijima u Berlinu.

Piše: 


Rizici konzumacije često su visoki i nisu nužno poznati svim potrošačima. Sada je počela ulična i online kampanja Clubculture Against GHB koja ima za cilj educirati ljude o GHB-u, također poznatom kao tekući ecstasy.

Razlog za kampanju je smrt mlade žene u Suicide klubu koja je umrla u bolnici u kolovozu nakon prekomjerne doze GHB-a. Iza kampanje stoje berlinski Suicide Club, časopis The Clubmap i udruga Zug der Liebe.

"G | GHB | GBL | Gina – nazovite to kako želite, ali jedno je sigurno: droga je rizik za naše prostore i scenu. Berlinska klupska kultura, koja je međunarodno poznata po svojim mogućnostima, hedonizmu i razbijanju granica, nudi prostor za svaku osobu s otvorenim pogledom na svijet. Živimo od kontrasta. Mi smo projekcijska površina za fantazije, vizije i društvene utopije. Ali prije svega mi smo zajednica.

G dovodi našu zajednicu u opasnost

O klubovima govorimo kao o sigurnijim prostorima

Istodobno, promatramo širenje droge koja je često predozirana, ima posebno velik potencijal ovisnosti, a čiji rizici potrošači često podcjenjuju. Pitamo se: Kako bi se zajednice trebale osjećati sigurno u takvom okruženju? Kako možemo podržati berlinsku scenu kada, pod utjecajem G-a, konsenzus i pristanak gube smisao, kada se G namjerno koristi za seksualne zločine? Kako možemo slaviti posebnost berlinske klupske kulture kada utjecaj ove droge ugrožava našu predanost i rad?

Mi, berlinski klubovi, mjesta, kolektivi i organizatori, oštro smo protiv konzumacije G u našim prostorima i na našim događanjima.

Uživajte u glazbi, ljudima i atmosferi, ali izostavite G

Budite svjesni rizika, preuzmite odgovornost jedni za druge i osjećajte se ovlaštenim reći ne G. Nemojte nuditi G drugima. Problematizirajte korištenje G ako se to dogodi u vašem krugu prijatelja i neposrednog okruženja. Potražite pomoć ako smatrate da previše koristite ili razvijate ovisnost.

Ono što također želimo pojasniti: Uz savjetovališta želimo i možemo vam pomoći u hitnim situacijama. Ne ustručavajte se obratiti nam se. Vaši klubovi su tu za vas.", ističe se u priopćenju koje potpisuje Clubculture Against GHB.

Više o kampanji možete saznati ovdje.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem