Skip to main content
  • 4.03.2011.

Budor & Čule napravile cover albuma za How Convinient

Mladi art/design duo Dora Budor i Maja Čule uključile su se u kreativni glazbeni projekt How Convinient i napravile cover za njihov album prvijenac.

Piše: 

Naslovna foto

Budor & Čule

 

boogaloo nye
Iako većinu godine žive na relaciji New York – Berlin zagrebačka veza je proradila pa su mlade dizajnerice Dora i Maja odlučile na svoj osebujan način potpomognuti projekt How Convinient i napraviti cover za njihov prvi album SeXes koji uskoro izlazi. 

Dora Budor i Maja Čule međunarodno su priznate autorice koje već pet godina rade na brojnim fotografskim i  video uradcima, raznim performansima i projektima iz područja kulture i neprofitnih organizacija. Njihovi radovi nagrađivani su na međunarodnim festivalima Magdalena (dva Golden Bra i glavna nagrada festivala), izložbi grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija Zgraf 10 (Zgraf Welcome), izložbi hrvatskog dizajna 0708, te su izabrane kao jedne od 13 predstavnika Hrvatske za 14. Bienalle mladih umjetnika Europe i Mediterana ove godine u Skoplju. 2009. godine američki časopis Print im je dodjelio New Visual Artists Award, dok su od Art Directors Cluba iz New Yorka proglašene za Young Guns 7. Prestižni Wallpaper, magazin za dizajn, upravo im je dodijelio počasnu titulu novih talenata od kojih se puno očekuje na svjetskoj razini. U lipnju imaju veliku samostalnu izložbu u Beogradu.

Kako su nedavno napravili video za najavni singl Crushing Ego's Since 1984 mlade nade zagrebačke underground scene How Convinient zaintrigirale su dizajnerice da im se pridruže u njihovom naumu cjelokupnog umjetničkog izražavanja. Uzrok tomu između ostalog je i činjenica da je na video spotu grupe How Convinient angažirana brojna kreativna elita.  Kostimografiju i scenografiju osmislili su im  dobitnici akademske nagrade 'Modni ormar' Adela Kliškić, Nikola Barbir i Jasmina Bolanča (V), za šminku je bila zadužena Ana Fu (isto dobitnica 'Modnog ormara'), a za modne dodatke odgovorni su hrabri i nekonvencionalni OH! Tigher. Slovenski kreativni dvojac Kitsch Nitsch potpisuje redateljski dio spota. Dora i Maja ranije već su ranije osmislile novi imidž za klub Sirup te za dizajnerski brand odjeće 

Roba stoga je cover za album SeXes koji izlazi za domaću etiketu Home Made bio logičan slijed. Vizualni izgled albuma spoj je onoga što predstavljaju mlade dizajnerice kroz svoj umjetnički izraz i spoj glazbe koju stvaraju How Convinient. Opisan kroz riječi bio bi: plastičan, kič, erotičan, pogrešan, slojevit, u svakom slučaju inovativan, nekonvencionalan i nadasve zanimljiv.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano