Craig pripada pionirima drugog vala Detroit techna Pioniru techno glazbe
Carl Craigu napuštena skladišta nisu nepoznanica. Više od 30 godina, producent elektroničke glazbe i DJ bio je
utjecajna figura na plesnom podiju, od DJ-a na underground zabavama u svom
rodnom Detroitu do headlinera na festivalima i klubovima diljem svijeta.
Carl Craig je Detroit techno približio suvremenoj umjetnosti Prošlog vikenda Craig je
transformirao skladište od 40.000 kvadrata u Malom Tokiju u LA-u, najvećem od tri ogranka Muzeja suvremene umjetnosti (MOCA) — ne u cjelonoćnu zabavu, već u
umjetničku instalaciju koja slavi klub kao mjesto zajednice, oslobođenja i transcendencije.
Zanimljivo ovom događaju
nisu prisustvovali samo zagriženi ljubitelji techno kulture već i popularni predstavnici holivudske filmske industrije
Keanu Reeves, Jodie Foster i drugi.
Instalacija će biti postavljena do 23. srpnja Party/After-Party koristi zvuk i svjetlo kako bi zacrtao tijek noći u životu DJ-a, od tišine prije nego što se pojavi gomila, do
pulsiranja i zabave pa sve do ambijentalnog opuštanja sljedećeg jutra. Također prenosi neke od usamljenosti i fizičkih učinaka – kao što je
tinitus, “kontrast glamuroznoj percepciji glazbenika na turneji”, Craigovim riječima .

Carl Craig (photo by Tim Saccenti)
Rad se temelji na
preklapajućim zvučnim petljama koje se pomiču i teku prostorijom putem niza zvučnika, programiranih tako da je svaki ciklus od 30 minuta drugačiji.
Četiri LED stupa pružaju minimalan, vizualni pandan glazbi.
Iako Party/After-Party ima svoje korijene u underground plesnoj kulturi, Craig
jasno daje do znanja da on ne pretvara samo muzej u klub.

Party/After-Party je
slavlje underground elektroničke glazbe i osjećaja solidarnosti i slobode koji je ona velikim dijelom ponudila,
Crne i queer zajednice. Kako bi se učvrstila ova veza, tri dana glazbenih nastupa, s Craigom i prijateljima, suradnicima, uključivao je
DJ Holographica, Moodymanna, Kinga Britta, Moritza von Oswalda, Kennyja Larkina i druge.
Elektronička glazba nedvojbeno je ušla u mainstream, i iako je Craig djelomično odgovoran za njezino široko prihvaćanje, vjeruje da Party/After-Party može ponuditi okus njezinog radikalnijeg potencijala. “
Ono što radim uvijek sam smatrao umjetnošću, a ne robom“, kaže. “Kad mi ljudi daju napojnicu, kažem, ‘Već sam plaćen.’ Ako prihvatim tvoju napojnicu, očekuješ da pustim tvoje omiljene pjesme, a to se ne događa.”
“
Želim da ljudi imaju mogućnost povezivanja sa svojim duhom“, nastavio je.
Party/After-Party je nastao 2020. u njujorškom Dia Beacon muzeju Craig je tada
transformirao podrumske prostorije muzeja u zvučnu kulisu koja je imala melankolične i euforične momente. U rujnu prošle godine izbacio je i
180-gramski LP na 2 vinyla i bookletom koji se može naručiti
ovdje.