Skip to main content

Charlotte de Witte pokrenula vlastiti brend soja umaka

Jedno od najtraženijih elektroničkih imena širi svoj opus poslovanja

Piše: 

Charlotte de Witte pokrenula je vlastitu liniju soja umaka zvanu “Tears of Soy”.

Na svom Instagram profilu fanovima se pohvalila sa svojom novom poslovnom avanturom, gdje je također otkrila kako ima “blagu ovisnost o soja umaku.”

Belgijska DJ-ica spontano je došla na ideju kreiranja vlastitog brenda umaka, a za svoje partnere odabrala je malu, nezavisnu tvornicu umaka baziranu u Rotterdamu. “Tears of Soy” baziran je na hmelju, a recept sadržava tradicionalne kineske elemente povezane s belgijskom pivom i kulturom.

sonus desktop
maceo 600
Vezani članci
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”
sonus 600
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”