Skip to main content
  • 13.12.2018.

Coca Cola će proizvoditi novo piće sa CBD-om na bazi marihuane

S godišnjom padom prodaje svojih gaziranih pića, obećavajuće tržište marihuane koje je u razvoju bez sumnje privlači ovu kompaniju.

Piše: 


Coca-Cola je nedavno otkrila da je u “razgovorima” sa kanadskom tvrtkom za proizvodnju kanabisa poznatom kao Aurora Cannabis Inc. Poznati proizvođač gaziranih pića je zainteresiran za razvoj pića sa CBD-om. Nije iznenađenje da Coca-Cola želi kapitalizirati eksploziju tržišta kanabisa: Mnogi proizvođači pića traže načine za povećanje profita dok im prodaja pada, a marihuana je novi sastojak du jour.

Konoplja i CBD-a su neki drugi trendovski sastojci koji proizvođači dodaju u sve ovih dana, ali hoće li nova Cola s infuzijom CBD-a biti dovoljna da spasi polagano umiruću industriju gaziranih pića?

Hoće li kanabis dati novi život poznatom gaziranom piću?
Prodaja gaziranih pića je u padu u Sjedinjenim Državama više od jednog desetljeća. Nasuprot tome, tržište kanabisa u 2016. godini je vrijedilo 9,3 milijarde dolara – i taj se broj očekuje samo povećati s vremenom. Kako sve više država legalizira medicinski i rekreacijski kanabis, industrija marihuane očekuje veliki poticaj potražnje – i najvjerojatnije, još veći profit.

Sa medicinskoe strane, izvješća su ukazala da postoji snažna sklonost ekstraktima i jestivim proizvodima u odnosu na pušenje. S obzirom na novi proizvod, vrijeme će pokazati da li će ova kompanija ostati na površini. Coca-Cola nije jedina tvrtka koja je “bacila oko” na kanabis; mnogi proizvođači pića žele pokrenuti proizvonju proizvoda koji sadrže kanabis. Sama kompanija Coca-Cola je svjesna činjenice da će kanabis biti sljedeći veliki trend u industriji pića. “Zajedno s mnogim drugima u industriji pića, pažljivo promatramo rast proizvodnje ne-psihoaktivnog CBD-a kao sastojka funkcionalnih wellness napitaka širom svijeta” navodi se u nedavnoj izjavi tvrtke.

Izvor: Novi svjetski poredak

Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano