Skip to main content
  • 14.11.2017.

CupUp višekratne ECO čaše za organizatore festivala

CupUp koncept odgovoran su izbor za organizatore, promotore, ugostitelje, proizvođačima pića koji žele svojim posjetiteljima pružiti što kvalitetniju uslugu ili konzumaciju.

Piše: 


CupUp čaše promoviramo kao višekratne personalizirane event čaše. Osim planiranja proizvodnje i same proizvodnje CupUp pruža svim gore spomenutim subjektima „support“ sa dostavom čaša, pranjem čaša, skladištenjem. Jednom višekratnom čašom možemo zamijeniti više od 100 jednokratnih čaša te su iz tog razloga naše čaše i ekološke. Na taj način direktno smanjujemo troškove čišćenja, nastale korištenjem jednokratnih čaša te istovremeno količinu otpada koji ostane po završetku nekog eventa.

Istraživanjem tržišta u dvije godine i po broju zaprimljenih upita vidimo da postoji sve veći interes za zamjenom  jednokratnih čaša sa višekratnim, time i želju da svoj event okrakteriziraju kao „green event“. Na lokacijama gdje se staklene čaše ne smiju koristiti iz sigurnosnih razloga poput festivala, dvorana, plaža, itd..  CupUp čaše preuzimaju ulogu zamjene za staklo, ali i za jednokratne čaše koje se najčešće koriste na takvim lokacijama. CupUp čašama podižemo kvalitetu konzumiranja zbog njene čvrstoće pa prilikom stiskanja ne dolazi do pucanja,a prilikom pada se ne može oštetiti.

Zašto su CupUp čaše posebne?
Za razliku od ostalih, naše CupUp čaše mogu se 100% personalizirati od dna do vrha čaše – sa neograničenim brojem boja i izgleda da pritom ne poskupljujemo cijenu čaše i po tome su posebne. U ponudi imamo i „cup holder“ ili držač čaše kojeg smo nazvali „hands free“kako bi svi sudionici  mogli bezbrižno kretati a da pritom čaša bude u vašoj blizini ali i u pokretu!

Čaše se izdaju uz depozit kojeg sudionici plaćaju prilikom prve narudžbe, nakon čega prljavu čašu zamjenjuju čistom čašom. Posjetitelji u svakom trenutku mogu zatražiti povrat depozita a u velikom broju slučaja čaša završava u domu sudionika,kao suvenir sa nekog događaja. Tu se pritom ostvaruje dodatna zarada sa svakom nevraćenom čašom koju posjetitelj odluči ponijeti kući za simboličnu cijenu.

Čaše su perive i u kućnim perilicama pa se čaše mogu korisiti kod kuće u svakodnevnom životu. Ne smijemo zanemariti snažan „usputni“ markentiški efekt koji postižemo korištenjem višekratnih CupUp čaša, marketing, kojeg postižemo upravo čašom koja nije nakon prvog i jedinog korištenja  završila u otpadu ili okolišu, nego svojim dolaskom u dom korisnika, istog  trajno prisjeća na lijepo provedene trenutke na nekom događaju. Svjesni smo da je društvu i tržištu potreban određeni vremenski period prilagodbe „novom“ načinu ponašanja ili razmišljanja sukladno vremenu u kojem živimo.

Iz svih prethodnih teza proizašao je i naš slogan koji glasi „ReuseNotUse“.

Više info na www.cupup.eu
 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem