Skip to main content
  • alt
  • 13.01.2015.

Da su traileri i after filmići festivala iskreni…

Nepregledno more ljudi, ples pod sunčevim i mjesečevim zrakama, glazbe koja se prelijeva livadama i šumama, ljubav, zajedništo, sugar and spice… Svaki festival vam ne prodaje zaista glazbu već iskustvo.

 
Isustvo nije lako prodati jer nije konkretno i opipljivo i zeznuto je što eto baš svako ima svoje i ni jedno nije isto. Zato je produkcija trailera i post filmića postala multimilijunski biznis koji za cilj ima natjerati vas da se poželite vratiti.
 
Ali kako da okačiš markicu s cifrom na efemernu emociju? Jednostavno učiniš nešto poželjnim i glamuroznim i zaliješ cement brainfree zabave i slobode preko neminovnih logističkih problema koji će se pojaviti kada tisuće i tisuće duša okupiš na relativno malom prostoru.
 
Kako u svakoj šali ima istine tako je i team komične web stranice College Humor načinio kratki video u kojem prikazuje kako bi izgledao festivalski promo da je iskren.
{youtube}0qt2P8cWoqY{/youtube}
 
No na kraju balade, nakon svih redova, precijenjene hrane i pića, naizgled beskonačnog čekanja da odgovoriš na zov prirode, nesnosne vrućine, pipkanja zaštitara i neobičnih njuški koje srećeš na pustopoljinama ipak kao i obično usvajamo najbolji mogući stav kojim je život puno ljepši. Nakon povrataka i vrućeg tuša u kojem uživamo kao da vodu nikada prije nismo vidjeli zaboravljamo sve ono što nas je inkomodiralo i nosimo sa sobom dalje samo lijepe uspomene.




boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem