Skip to main content
  • pheed
  • 22.10.2012.

Društvena mreža za prodaju digitalnih sadržaja

Nismo baš očekivali da će jedna nova društvena mreža uz Pinterest i Google+ koji su uspjeli uzeti dio korisnika Facebooka i Twittera uspjeti u samo par dana zainteresirati toliki broj korisnika.

Naslovna foto

pheed

Pheed je u samo par dana prikupio 350 tisuća registriranih korisnika, u čemu je stvar?

Ova društvena mreža predstavlja neku kombinaciju Facebooka, Twittera i MySpacea, a glavna razlika u odnosu na postojeće je što svaki korisnik na njoj svoje digitalne sadržaje (filmove, slike, glazbu) može prodavati, pa stoga ne čudi što su je u samom startu odmah podržale poznate ličnosti iz svijeta glazbe i zabave. Sve svoje sadržaje koje uploadate na mrežu (bez obzira bili besplatni ili ne) možete zaštititi copyrightom, pa se na taj način možete osigurati protiv krađe i kopiranja (barem zakonski).

pheed
Naravno, vaše sadržaje možete dijeliti besplatno kao i na drugim društvenim mrežama, no prodaja je dodatna karakteristika Pheeda koja ju razlikuje od najpopularnijih društvenih mreža. Valja naglasiti da pola vaše zarade od prodaje digitalnih sadržaja uzima sama mreža, pa vam je sada potpuno jasan poslovni model kojim su se poveli. No ostaje za vidjeti koliko će ta trgovina sadržajima zaista zaživjeti, ako ste zainteresirani svakako detalje provjerite na www.pheed.com, registrirajte se i počnite s kupovinom ili prodajom.

Izvor: Vidi.hr

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano