Skip to main content
  • 2.06.2017.

Hrvati napravili aplikaciju koja mapira globalne izvore pitke vode

Startup Freewa 29. svibnja krenuo u Indiegogo kampanju kojom prikuplja sredstva za razvoj projekta i poziva građane da prijave poznate im izvore pitke vode.

Piše: 

Čak dva kamiona plastike svake minute završi u oceanu što opasno utječe na okoliš, a time i na zdravlje ljudi. Unatoč tome što je Hrvatska poznata kao jedna od najvećih europskih i svjetskih oaza pitke vode, ljudi plaćaju flaširanu vodu, koja u samoj proizvodnji i distribuciji u pet ambalaži troši mnoge neobnovljive izvore energije te se oslobađaju velike količine stakleničkih plinova, a sama voda u pet boci gubi na kvaliteti.
 

Tim hrvatskih stručnjaka za dizajn, marketing i prodaju, okupljenih oko startupa Freewa, osmislio je «alate» kojima ljudi mogu doći do besplatne pitke vode i na taj način doprinijeti smanjenju plastičnog otpada i očuvanju okoliša. Freewa su zapravo ekološka boca za vodu, torbica i mobilna aplikacija putem koje se mogu pronaći najbliža mjesta pitke vode, bilo da se radi o prirodnom izvoru ili javnoj česmi. Boca s torbicom, koja će se proizvoditi od reciklirane pet ambalaže, kako bi se dodatno smanjila njezina količina koja završi u morima, ujedno može postati i izvorni hrvatski proizvod i suvenir.


 
Svatko može pomoći ovoj vrijednoj ideji jer je Frewa tim 29. svibnja pokrenuo Indiegogo kampanju kojom, poput drugih startupa, prikupljaju sredstva za razvoj projekta. Osim toga, svi su pozvani putem aplikacije locirati i prijaviti izvore pitke vode za koje znaju, jer je cilj mapirati čim veći broj izvora u Europi i svijetu.
{youtube}-Zk_Qm0TlpE{/youtube}
 
Freewa tim čine Marko Rašić, Vedrana Vrabec, Goran Ladišić i Mihaela Ivanec. Marko Rašić i Vedrana Vrabec dizajneri su s 13 godina art direktorskog iskustva u radu s interdisciplinarnim timovima na multimedijskim projektima. Radili su značajne kulturne izložbene projekte za što su primili međunarodna priznanja. Goran Ladišić menadžer je s velikim iskustvom u distribuciji i prodaji. Bio je jedan od ključnih ljudi u prodaji naših značajnih tvrtki. Mihaela Ivanec je pravnica s velikim iskustvom u graditeljskom sektoru i turizmu. U projekt se uključio i tim iz Startaparata, bečke agencije Brukete&Žinića, koji su zaduženi za kampanju u Austriji i Hrvatskoj.
{youtube}Rwcx8VNTTiI{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem