Skip to main content
  • md jankomir
  • 7.07.2012.

Ilegalni aspekt svjetlećih rekvizita na partijima

Razne negativne konotacije vežu se uz elektroničku scenu od kad postoji, ali zabranjivanje svjetlećih rekvizita na partijima i njihovo isključivo povezivanje s drogom bi nazvali čistim pretjerivanjem.

Naslovna foto

md jankomir

Različiti svjetleći rekviziti dio su rave kulture od kad ona postoji, no razvojem elektroničke glazbe danas smo došli do toga da mnogi vjeruju da plesači s rukavicama koje svjetle ( glovers ) i s kojima rade posebne koreografije utječu na ilegalan aspekt rave kulture pa je najveći svjetskih organizator elektronskih festivala Insomniac je već zabranio gloverse na svojim događajima. Međutim "gloversi" su već zvijezde kako na partijima tako i na You Tubeu pa u nastavku pogledajte o čemu točno govorimo.

boogaloo nye

{youtube}rdwR6rSCqZ8{/youtube}
{youtube}BdhhUAZHNi8{/youtube}

S druge strane svjesni smo cijelog niza promjena od kad je elektronska glazba kročila u popularnije sfere, pa ono što se nama čini kao izraz umjetnosti i svakako ne bi smjelo biti nešto što je zabranjeno. Uostalom svjetleći rekviziti bilo ovi na rukavicama ili oni old skul štapići dio su rave tradicije. Neki od ovih momaka vježbaju svoje ples svjetlećih prstiju danima i satima i to što čine zaista je impresivno, osim toga postoji i svjetsko natjecanje u „glovingu“. Unatoč toj činjenici iz Insomniaca poručuju da light performansi i gloving umjetnici „šalju pogrešnu poruku o tome što bi elektronska scena trebala predstavljati.

Ako je ovo dio razvoja elektronske glazbe, hm nismo sigurni da mi uopće shvaćamo „ispravnu poruku“ koju nam Insomniac želi poručiti. Možda su samo ipak ljubomorni na individualce koji zabavljaju njihovu publiku umijećem „glovinga“.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano