Kreativni natječaj iz Terranea na temu uštede vode
Grafički dizajneri, fotografi i svi koji se tako osjećaju dobili su priliku pozvati na odgovornost i razmišljanje o uštedi vode, te svoje radove ovo ljeto izložiti na velikoj izložbi u Šibeniku.
Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za izradu plakata "Kap po kap“ koji je pokrenut u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD), a pod pokroviteljstvom tvrtke Hansgrohe.
Zadatak
Tema natječaja je ušteda vode, a od autora se traži da svoje viđenje ovog problema izraze kroz plakat formata 4 x 3 metra. Plakati trebaju komunicirati globalni problem prevelike potrošnje vode te hitnu potrebu za njenom racionalizacijom. Kreativno rješenje treba potaknuti na razmišljanje i razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema vodi kao izvoru života i uvjetu njegova opstanka na Zemlji.
15 najboljih radova prema izboru stručnog žirija biti će otisnuto u billboard formatu (4 x 3 metra) i predstavljeno javnosti u formi dvotjedne izložbe u centru Šibenika neposredno prije početka festivala Terraneo. Nakon izložbe u Šibeniku, plakati se sele na festivalsku lokaciju gdje će ih tisuće domaćih i stranih posjetitelja moći gledati za vrijeme trajanja festivala, od 9. – 13. 8. 2011.
Nagrade (za 15 najboljih radova)
– festivalska ulaznica s petodnevnim kampom
– Terraneo festivalska majica
– festivalski bonovi za cugu (10 kom) i hranu (5 kom)
– produkcija izložbe nagrađenih radova i medijska promocija
Termini:
– početak natječaja: 6. lipnja 2011.
– rok za slanje natječajnih radova: 4. srpnja 2011.
– proglašenje pobjednika: 12. srpnja 2011.
– izložba u Šibeniku: 25. srpnja do 7. kolovoza 2011.
– izložba na Terraneo festivalu: 9. do 13. kolovoza 2011.
Svi detalji i dodatna pravila natječaja „Kap po kap“ dostupni su na stranici Terraneo festivala.
EKOLOŠKI PROGRAM
Iako je očekivano da glazbeni program privlači više pozornosti, Terraneo podjednako vrednuje i ekološki segment festivala kojemu se posvećuje jednaka pažnja. Ekologija koju putem festivala Terraneo želimo prezentirati je prozračna i pitka – nenametljiva i koja se konzumira spontano, uz sunce i more, ekološke akcije, radionice, predavanja i izložbe.
Prvi korak u ekološkoj misiji Terranea napravljen je suradnjom s tvrtkom Hansgrohe, koja već godinama uspješno implementira EcoSmart program u svoje proizvode. Jedan od njih je i kamion s tuševima koji će biti postavljen u Terraneo kamp i stavljen na raspolaganje svim korisnicima.
Također, u suradnji s tvrtkom Hansgrohe, festival Terraneo u lipnju 2011. raspisuje kreativan natječaj ekološke tematike. Naime, svi zainteresirani kreativci će se moći uključiti u natječaj za izradu plakata na temu uštede vode. Izabrani radovi biti će dio izložbe otvorene za javnost koja će trajati svih pet dana održavanja festivala.