Skip to main content
  • 9.06.2011.

Kreativni natječaj iz Terranea na temu uštede vode

Grafički dizajneri, fotografi i svi koji se tako osjećaju dobili su priliku pozvati na odgovornost i razmišljanje o uštedi vode, te svoje radove ovo ljeto izložiti na velikoj izložbi u Šibeniku. 

Piše: 

Naslovna foto

Terraneo Festival

Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za izradu plakata "Kap po kap“ koji je pokrenut u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD), a pod pokroviteljstvom tvrtke Hansgrohe.

Zadatak
Tema natječaja je ušteda vode, a od autora se traži da svoje viđenje ovog problema izraze kroz plakat formata 4 x 3 metra. Plakati trebaju komunicirati globalni problem prevelike potrošnje vode te hitnu potrebu za njenom racionalizacijom. Kreativno rješenje treba potaknuti na razmišljanje i razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema vodi kao izvoru života i uvjetu njegova opstanka na Zemlji.

15 najboljih radova prema izboru stručnog žirija biti će otisnuto u billboard formatu (4 x 3 metra) i predstavljeno javnosti u formi dvotjedne izložbe u centru Šibenika neposredno prije početka festivala Terraneo. Nakon izložbe u Šibeniku, plakati se sele na festivalsku lokaciju gdje će ih tisuće domaćih i stranih posjetitelja moći gledati za vrijeme trajanja festivala, od 9. – 13. 8. 2011.

Nagrade (za 15 najboljih radova)
– festivalska ulaznica s petodnevnim kampom
– Terraneo festivalska majica
– festivalski bonovi za cugu (10 kom) i hranu (5 kom)
– produkcija izložbe nagrađenih radova i medijska promocija

Termini:
– početak natječaja: 6. lipnja 2011.
– rok za slanje natječajnih radova: 4. srpnja 2011.
– proglašenje pobjednika: 12. srpnja 2011.
– izložba u Šibeniku: 25. srpnja do 7. kolovoza 2011.
– izložba na Terraneo festivalu: 9. do 13. kolovoza 2011.

Svi detalji i dodatna pravila natječaja „Kap po kap“ dostupni su na stranici Terraneo festivala.

EKOLOŠKI PROGRAM
Iako je očekivano da glazbeni program privlači više pozornosti, Terraneo podjednako vrednuje i ekološki segment festivala kojemu se posvećuje jednaka pažnja. Ekologija koju putem festivala Terraneo želimo prezentirati je prozračna i pitka – nenametljiva i koja se konzumira spontano, uz sunce i more, ekološke akcije, radionice, predavanja i izložbe.

Prvi korak u ekološkoj misiji Terranea napravljen je suradnjom s tvrtkom Hansgrohe, koja već godinama uspješno implementira EcoSmart program u svoje proizvode. Jedan od njih je i kamion s tuševima koji će biti postavljen u Terraneo kamp i stavljen na raspolaganje svim korisnicima.

Također, u suradnji s tvrtkom Hansgrohe, festival Terraneo u lipnju 2011. raspisuje kreativan natječaj ekološke tematike. Naime, svi zainteresirani kreativci će se moći uključiti u natječaj za izradu plakata na temu uštede vode. Izabrani radovi biti će dio izložbe otvorene za javnost koja će trajati svih pet dana održavanja festivala.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem