MySpace predstavio novu platformu
Već se neko vrijeme priča o promjenama koje je ova glazbena društvena mreža morala poduzeti kako bi pokušala vratiti staru slavu i stići u korak s Facebookom i Twitterom.
Sad su napokon i predstavili novo redizajnirano sučelje koje je spoj karakteristika Facebooka i Twiterra, nadamo se i onih najboljih u kojima će biti inegrirana komunikacija s prijateljima, ali i upoznavanje novih ljudi pogoto u glazbenom području. U promo videu novog Myspacea pojavljuje se i Justin Timberlake koji je nedavno u plattformu uložio 30 milijuna dolara.
{youtube}P2Z7go11GNE{/youtube}
Myspace će na glavnoj stranici profila sadržavati:
Profile – sa slikom, fotografijama na kojima vas je ntko uslikao, ili ste ih sami fotografirali, s geo targetingom te mogučnošću, konektiranja, shareanja i komentiranja kao što je to slučaj kod facebooka, te playerom za glazbu.
Latest – vaše selektirana glazbena playlista ili glazba koju želite promovirati
Mixes – miksevi koje možete uploadati i dodati tracklistu, kao što je to od nedavno moguće i na Soundcloudu, tako pružate uvid u ono što posljednje radite ili slušate
Connections – vaša društvena strana profila, gdje možete gledati, pisati, komentirati i označavati i uplodati fotografije i glazbu kako na svom zidu tako i na zidovima vaših prijatelja. Sadrži i analitički dio koji vam pokazuje gdje se na globalnoj mapi sluša vaša glazba ili vaš glazbeni odabir, te koje je skupine ljudi slušaju. Takva se analitika inače plaća kod ostalih mreža, ali za ovu početnu novu fazu Myspacea je besplatna.
Photos – dio gdje se nalaza vaše fotografije.
I dok Facebook postaje pretrpan svim „prijateljima“ s kojima se u glazbi i ne nalazite na istoj valnoj duljini, novi Myspace trebao bi vam ponuditi upravo tu mogućnost da se glazbeno povežete s istomišljenicima kako više ne bi morali gledati pojedine glazbene numere od kojih vam se diže kosa na glavi na zidu vaših „prijatelja“.