Nazdravljanjem do novih FB prijatelja
Nazdravljanje je jedinstveni ritual ispijanja pića prilikom upoznavanja novih prijatelja u barovima, klubovima i inim ugostiteljskim mjestima, a ono je ovih dana dobilo i svoju virtualnu inačicu.
Poznati proizvođač piva Budweiser, u suradnji sa svojim kreativnim studijem u Brazilu, odlučio je prijateljstva po piću učvrstiti i na Facebooku osmislivši čašu Buddy Cup koja na svome dnu ima mikročip. Čim se jedna čaša dodirne s drugom čašom, osobe koje se kucnu automatski postaju prijatelji na Facebooku.
Samo nazdravljanje funkcionira na taj način da mobitelom skenirate QR kod koji se nalazi na podnožju čaše i time čašu povežete sa svojim Facebook profilom, a potom krenete u akciju nazdravljanja i kucanja, odnosno stjecanja novih Facebook prijatelja. Kako biste bili sigurni da je kucanje uspješno sprovedeno na Facebooku, na čašama se nalazi i LED lampica koja će to potvrditi svojim svjetlom.
{youtube}9FdnssHlcRk{/youtube}
Za sad Budweiser namjerava ponuditi na događajima koje sponzorski podupire i zasigurno će olakšati upoznavanje ljudi i razmjenu informacija, te je zaista dobro korištenje tehnologije na društvenim mrežama, ali postavlja se pitanje što s onima koji se nazdravljaju sa svima, odnosno preduboko zavire u čašicu.
Izvor: Vidi.hr