Nicolas Jaar izdaje neobičnu konceptualnu knjigu Network
1990. je i u New Yorku se veliku jabuku sprema zagristi tek rođena sudbinska linija Nicolasa Jaara. Palestinsko-čileanska očeva loza i fracusko-čilenaska majčina spajaju se u jednog pomalo pomaknutog Nicolasa.
Nicolas je bio klinac koji je virio u eksperimentalne zakutke tona gdje god je stigao sve dok Gadi Mizrahi, voditelj partyja u Brooklynu, nije sugerirao 17-godišnjaku da stavi jedan 4×4 ritam kao potporanj eksperimentalnih kompozicija i to je bio prvi iskorak u elektroniku. Sve ostalo ostaje u naborima povijesti. Prvo izdanje ujedno i izlazi s Mizrahijevog Wolf & Lamb labela kao traka"The Student". Sve što su DJ-i tada puštali vrtjelo se oko susjedstva 128 BPM-a i odjednom nastaju dvostruko sporiji eksperimenti s manijama proganjanja improviziranih klavirskih melodija. 2011. izlazi debitantski album "Space Is Only Noise" koji se penje na broj 1 na Resident Advisoru, Mixmagu i Crack Magu. Ludilo eksperimenta mladih ruku koje stvari vide drugačije nastavlja se dalje live performansom naziva "From Scratch",a 2012. donosi prvi BBC Radio 1 Essential Mix, da bi naredne godine izdao i debitantski album dualnog projekta Darkside, s suradnikom Daveom Harringtonom. 2015. sokovi su zakapali s ambijentalnog "Pomegranates", a ovaj vlasnik Other People labela prethodnu godinu zaključio je albumom latentno lascivno ugodno prijetećeg naziva "Sirens".
2017., kao svježa i nova orbita oko osobne, pretežito hidrogenske, zvijezde donosi jednako tako svježe ideje pa se tako nedavni radio projekt našao kao hranjiva podloga za nastanak novog konceptualnog literarnog uratka "Network" koji je suizdan u suradnji Printed Mattera i Jaarova vlastita Other People labela.
336 stranica, dizajniranih uz talente Jene Myung i Maziyara Pahlevana, nastaje kao "kulminacija višefaznog Jaarova projekta koji je dobio oblik online, semi-fiktivne mreže međusobno povezanih radio stanica izgrađenih oko slučajnih operacija" – kako je objasnio izdavač neobičnog, Print Matter. U Networku ćeš tako pronaći Jaarove eseje kao i one Lydie Lunch i Linde van Deursen, a možemo očekivati i "postere s artworkom koji oglašava 111 radio showova (na 333 stanice) koje su stvorili Pahlevan, myung i Jaar" kao i" labave transkripte svakog radio programa, koji se sastoje od protežućih se tekstova koji kulminiraju u sekciji manipuliranih slika u boji"
Radio stanice koje je Jaar stvorio za svoju mrežu emitirale su dvadeset sati vlastitih mikseva, isječaka Sirens albuma kao i "konceptualnih audio uradaka koji su glumci stvorili glasom". Printed Matter napominje: "Tekstovi i transkribirano radio čavrljanje koji se provlače kroz knjigu nude načine otpora usađenim strukturama moći (političkih sistema mega bogatih)". Ovaj konceptualni dragulj na razmeđu glasovnog, tonskog i literarnog, na papiru zarobljenog i u eter emitiranog socijalnog eksperimenta, možeš slobodno prednaručiti na službenoj web stranici Printed Mattersa ovdje.
Umjetnost je ono što nastaje kada znaš pravila, ali jednostavno te nije briga, jer te zanima što se događa s druge strane ograde njima nametnutih barijera.