Skip to main content
  • 29.09.2017.

Ophodnja partijanera po festivalima je veća nego ikada

Festicket kompaniju čini preko milijun članova i na taj način mogu su potpuno detalji prikazati rezultati porasta odlaska na festivale. Za 2020. očekuje se porast tržišne vrijednosti na 4.1 milijardi dolara.

Piše: 

I sami smo svjedoci da je festivala svake godine sve više i upravo to milijuni ljudi željnih novi avantura odlučuje se na letove u druge države pa čak i oceana ne bili doživjeli nešto neviđeno. Brojke su te koje ne lažu i tako na vrhu festivalskog tržišta nalazi se UK sa čak dvadeset sedam najvećih festivala. Primjera radi, Hrvatska ih ima ''samo'' osam.

No u unutrašjnosti Europe se bilježe veliki pomaci, toliko da je Italija porasla za 457% više putnika u odnosu na 2016. godinu. Festicket je napravila detaljnu analizu svih segmenata vezanih za festivala, pa sljedeći podatak potpuno iznenađuje, ili možda ipak ne? Odlazak u strane zemlje na festivale zahtjeva veliku financijsku požrtvovnost i tako saznajemo da se čak 67% partijanera odlučuje za kampiranje, dok se ostali odlučuju sa finiju verziju odlaska u hotel gdje prednjače Talijani i Belgijci.

Kada je potrošnja na festivalima u pitanju, Hrvati bi zasigurno pomislili da su Britanci na prvome mjestu, ali nema ih na popisu. Na festivalima u SAD-u prosječnja potrošnja iznosi 578€, dok primjerice na Tajlandu 396€, a što se tiče samih putnika na vrhu su Argetinci sa 409€.

CEO Festicketa Zack Sabban, iznijeo je svoje mišljenje: ''Nakon pet godina rada sa festivalima diljem svijeta i prikupljanju informacija iz prve ruke, nevjerojatno je za vidjeti koliko tržište raste i mijenja se s vremena na vrijeme. Ljudi više nego ikada odlaze na festivale, a čak se odlučuju i za daljnje lokacije kako bi pronašli pravo iskustvo za sebe. U isto vrijeme, sami festivali se više šire pružajući sve veći izbor za posjetitelje.''

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem