Ophodnja partijanera po festivalima je veća nego ikada
Festicket kompaniju čini preko milijun članova i na taj način mogu su potpuno detalji prikazati rezultati porasta odlaska na festivale. Za 2020. očekuje se porast tržišne vrijednosti na 4.1 milijardi dolara.
I sami smo svjedoci da je festivala svake godine sve više i upravo to milijuni ljudi željnih novi avantura odlučuje se na letove u druge države pa čak i oceana ne bili doživjeli nešto neviđeno. Brojke su te koje ne lažu i tako na vrhu festivalskog tržišta nalazi se UK sa čak dvadeset sedam najvećih festivala. Primjera radi, Hrvatska ih ima ''samo'' osam.
No u unutrašjnosti Europe se bilježe veliki pomaci, toliko da je Italija porasla za 457% više putnika u odnosu na 2016. godinu. Festicket je napravila detaljnu analizu svih segmenata vezanih za festivala, pa sljedeći podatak potpuno iznenađuje, ili možda ipak ne? Odlazak u strane zemlje na festivale zahtjeva veliku financijsku požrtvovnost i tako saznajemo da se čak 67% partijanera odlučuje za kampiranje, dok se ostali odlučuju sa finiju verziju odlaska u hotel gdje prednjače Talijani i Belgijci.
Kada je potrošnja na festivalima u pitanju, Hrvati bi zasigurno pomislili da su Britanci na prvome mjestu, ali nema ih na popisu. Na festivalima u SAD-u prosječnja potrošnja iznosi 578€, dok primjerice na Tajlandu 396€, a što se tiče samih putnika na vrhu su Argetinci sa 409€.
CEO Festicketa Zack Sabban, iznijeo je svoje mišljenje: ''Nakon pet godina rada sa festivalima diljem svijeta i prikupljanju informacija iz prve ruke, nevjerojatno je za vidjeti koliko tržište raste i mijenja se s vremena na vrijeme. Ljudi više nego ikada odlaze na festivale, a čak se odlučuju i za daljnje lokacije kako bi pronašli pravo iskustvo za sebe. U isto vrijeme, sami festivali se više šire pružajući sve veći izbor za posjetitelje.''