Oživljavanje Supper klubova ilustrira kako generacija Z cijeni autentična iskustva i zajedništvo
Primijećen je porast popularnosti “supper klubova” među pripadnicima generacije Z u Londonu
Ovi klubovi nude alternativu tradicionalnim noćnim izlascima, kombinirajući zajedničko blagovanje s tematskim događajima poput modnih revija ili pop-up umjetničkih izložbi.
Takva okupljanja često se brzo rasprodaju putem društvenih medija, što ukazuje na rastuću potražnju za ovakvim iskustvima. Primjerice, “Dinner for One Hundred” (D4100) započeo je kao inicijativa za borbu protiv usamljenosti, a sada se fokusira na večere za samce, pružajući društvenu interakciju izvan okvira aplikacija za spojeve.
Slično tome, “The Candid Club” spaja hranu s modnim revijama, stvarajući jedinstvena zajednička iskustva, dok “2sday Supper Club” pruža platformu za umrežavanje mladih žena kroz kreativne, tematske događaje.
Ovaj trend odražava želju mladih za dubljim i opipljivijim vezama, oživljavajući tradicionalne oblike izgradnje zajednice.
U potrazi za dubljim, opipljivijim vezama, mladi ljudi oživljavaju stare oblike izgradnje zajednice
Nakon pandemije, generacija Z sve više traži zdravije i značajnije društvene opcije, preferirajući ovakva okupljanja umjesto tradicionalnih noćnih klubova i barova.
Ovi klubovi često koriste društvene mreže za privlačenje sudionika, odgovarajući na tendenciju generacije Z da traži smislenije i osobnije društvene aktivnosti. Pomak u preferencijama također je doveo do zatvaranja mnogih noćnih klubova, jer mlađe generacije drukčije doživljavaju pojam zabave i društvenih okupljanja.
Sveukupno, oživljavanje “supper klubova” ilustrira kako generacija Z cijeni autentična iskustva i zajedništvo, preferirajući intimnija okupljanja koja omogućuju dublje povezivanje i zajedničko uživanje u kulturi i umjetnosti.
U potrazi za dubljim, opipljivijim vezama, mladi ljudi oživljavaju stare oblike izgradnje zajednice.