Posljednji dan Googlea kakvog poznajemo!
Prije no što krenete čupati kosu i manijakalno naricati o apokalipsi u strahu da će vam okrutne teomahijske borbe internet bogova ukrasti mogućnost da googlate bilo kada i bilo gdje, chill.
Najpoznatija svjetska tražilica i internetski monopolist Google doista čini veliki zaokret, ali onaj koji bi trebao omogućiti ekspertizi ove goleme korporacije da ukliže u što je više moguće područja, neka vrsta ne stavljanja svih jaja u istu košaru. Pohvalna inicijativa tržišne mobilnosti u nesigurno doba. Jedina razlika između velikih i malih kada padaju je da da veliki padnu uz jači tresak.
Ulazimo u novu eru u kojoj Google objavljuje kako je danas od početka radnoga dana dio veće holding tvrtke, Alphabet. Već u kolovozu najavljeno je kako će se stvarati nova majčinska tvrtka pod čije skute će se smjestiti raznoliki nezavisni poslovni projekti. Čini se da je ideja na panelu za rasprave bila već posljednje četiri godine i sve u svrhu toga da sadašnji CEO, Larry Page, oslobodi ruke od svakodnevne vezanosti za poslovanje kako bi mogao uhvatiti vrijeme za brainstorming i stvaranje novog tržišnog diva po modelu Googlea.
Kao CEO Googlea postavljen je dugogodišnji izvršni direktor Sundar Pichai, dok je Page preuzeo funkciju CEO-a Alphabeta. Ovaj potez će omogućiti stvaranje više profitabilnih ugovora i stvoriti više prostora za rast, inovaciju i porliferaciju u razne sfere života. Za sada se u golemom konglomeratu nalaze Nest, proizvođač sprava za pametne kuće, Google -X, Google Ventures i Google Capital, kao i Calico, Life Sciences i Sidewalk Labs, koji se koncentrira na podizanje kvalitete urbanog života. Plan je ujedno napraviti i specijalizirani odjeljak koji će se usmjeriti na golemu novu granu razvoj industrije, robotiku.
Za same korisnike sada nema velikih promjena. Dionice se nakon prošlogodišnjeg razdvajanja na GOOG i GOOGL još uvijek prodaju pod istim imenima samo je tvrtka sada zavedena kao Alphabet Class A Common Stock i Alphabet Class C Capital Stock. Od promjene loga, preko pretapanju u konglomerat tko zna koje će nas novosti još dočekati, no kako god, sumnjamo da će ikoja od promjena utjecati na vaše osobno korisničko iskustvo, barem u dogledno vrijeme.