Skip to main content
  • 3.09.2016.

Provedeno istraživanje seksualnih aktivnosti posjetitelja festivala

Britanski sex shop Lovehoney proveo je anketu među posjetiteljima festivala i objavio koji su to britanski festivali najpromiskuitetniji.

Piše: 


Od tisuću ispitanika, njih 34% navelo je Glastonbury kao najbolje mjesto za 'pohvatati se' s potpunim strancem, dance festival Creamfields dobio je 13% glasova, a rockersko-metalski Download 10% glasova.

Što se glazbenika na pozornici tiče, Rihannine pjesme će vas najbrže dovesti u odgovarajuće raspoloženje, zatim Red Hot Chili Peppers i Adele, dok su, primjerice, Iron Maiden na sedmom mjestu.

"Seks, blato i rock'n'roll to je zbilja prosječnog Britanca na festivalu" kaže glasnogovornik Lovehoneya.

R&B je žanr koji 'festivalci' najviše vole za svoje aktivnosti, dok drugo mjesto dijele rock i dance žanrovi. Metal je peti, a rap posljednji. Istraživanje otkriva da je 43 posto posjetitelja festivala imalo spolni odnos na festivalu, s tim da su im šatori i automobili bili omiljena mjesta za takve susrete.

Za kraj istraživanja, više od petine ispitanika ponijelo je na festival nekakvu igračku za seks, svaka šesta osoba imala je na festivalu odnos s više od jednom osobom, a svaka peta 'spavala je' s njoj nepoznatom osobom.

Promiskuitetni festivali:
Glastonbury 34%
Creamfields 13%
Download 10%
T in the Park 9%
V Festival 8%
The Secret Garden Party 7%
Leeds 6%
Isle of Wight 5%
Reading 4%
Bestival 2%
Latitude 1%

Najbolji glazbeni žanr:
R&B 25%
Dance 22%
Rock 22%
Indie 11%
Metal 8%
Pop 6%
Rap 1%

Najbolji headliner za uvođenje u raspoloženje:
Rihanna 30%
Red Hot Chilli Peppers 17%
Adele 10%
Coldplay 9%
Muse 7.5%
Queen 7%
Iron Maiden 6.5%
Kasabian 5%
The Cure 3%
Justin Bieber 2%

Najbolje mjesto:
Šator
Automobil
Kamper
Izolirano mjesto negdje u prirodi
Jurta (nomadski šator)
Backstage
Šator za ples
Među publikom
Prijenosni WC

Izvor: www.muzika.hr

kruder web
kruder
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu