Skip to main content
  • alt
  • 19.03.2015.

Rubikove glazbene sekvence

Švedski glazbeni producent i izumitelj Hakan Libdo od stvaranja glazbe načinio je “dječju” igru. Ono čime se poigrao kocka je koja je svojim šarenim poljima nemali broj dovela do frustracije i propitivanja smisla svega što postoji.

 
Umjesto igre i mentalne vježbe koja te tjera da razmišljaš prostorno, 3D i logički, preuređena kocke modelirane su kako bi svaka boja polja označavala pojedinu glazbenu sekciju. Iznad 4×4 mreže polja nalazi se kamera koja kocke raznih boja prevodi u note putem računala.
 
Bijlela polja predstavljaju bubnjeve, zelena su bass, narančasta udaraljke, crvena synth 1, žuta synt 3 dok synth 3 čine plava. Kako bi se glazba dalje razvijala kocke u stvarnom vremenu možete uzimati, preslagivati i vraćati.

alt

 
Kako postoji definicija čovjak kao homo ludens, tj. da čovjek nikada nije više u dodiru sa svojom ljudskošću no kada se igra, ove kocke će od igrača tražiti da riješava zagonetku na način da ona stvara divnu glazbu.
 
Libdo je napomenuo kako “velika količina današnjih alata za glazbu ima nisku krivulju učenja” ali da je Cube Sequencer težak i da ga se uči kao da učite svirati violinu, igrati šah ili riješavati Rubikovu kocku. Potrebno je vrijeme.
 
Kako izgleda ovaj u potpunosti inovativan i zaigran način proizvođenja glazbenih priča virni niže. Enjoy!
{youtube}e8ENpKNqL7Q{/youtube}
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano