Snoop Dogg ipak nastavlja “dimit”, podvalio marketinški na kojeg su svi nasjeli
Američki reper je prije nekoliko dana objavio vijest koja je odjeknula svijetom
Snoop Dogg je na svojim društvenim mrežama prije nekoliko dana iznenadio brojne obožavatelje s objavom kako prestaje s pušenjem.
Foto Rick Scuteri za AP
U svega nekoliko sati, ta objava je postala udarna vijest na svim svjetskim medijima, a objavu su popratili i milijuni ljudi diljem svijeta koji su ostali u šoku da najpoznatiji konzument marihuane, prestaje s njenom konzumacijom.
Ipak, nakon nekoliko dana, Snoop Dogg je otkrio da nas je sve nasamario i zapravo podvalio marketinški trik. Iako su neki u odmah u početku tvrdili, da se radi o nekakvom marketinškom triku, Snoop Dogg je svojim objavama ipak naslučivao da je zapravo prestao s pušenjem marihuane te da je okrenuo novu stranicu u životu.
No, na kraju popularni američki reper je sve uhvatio na “tehnikaliju”. Naime, on je u svojoj objavi iskoristio riječ “smoke” što su svi tumačili kao metaforu za pušenje marihuane, ali Snoop Dogg je s tom riječju mislio točno ono što ona znači – da se on ostavlja dima.
Dim kojeg seSnoop Dogg ostavlja, proizlazi iz peći i ognjišta te je s ovom marketinškim trikom predstavio svoju suradnju s američkim proizvođačem peći Solo Stove za koje je postao ambasador jer kako je u reklami istaknuo “Volim sjediti uz peć bez kašljanja i zadimljene odjeće”.
Iako smo svi nasjeli na marketinški trik, treba priznatiSnoop Doggu na domišljatosti. Sljedeći put kad američki reper objavi nešto slično, svi ćemo biti oprezniji kao u ezopovoj basni o dječaku koji je vikao “Vuk”.