Skip to main content
  • 22.11.2023.

Snoop Dogg ipak nastavlja “dimit”, podvalio marketinški na kojeg su svi nasjeli

Američki reper je prije nekoliko dana objavio vijest koja je odjeknula svijetom

Piše: 


Snoop Dogg je na svojim društvenim mrežama prije nekoliko dana iznenadio brojne obožavatelje s objavom kako prestaje s pušenjem.


Foto Rick Scuteri za AP

U svega nekoliko sati, ta objava je postala udarna vijest na svim svjetskim medijima, a objavu su popratili i milijuni ljudi diljem svijeta koji su ostali u šoku da najpoznatiji konzument marihuane, prestaje s njenom konzumacijom.

Ipak, nakon nekoliko dana, Snoop Dogg je otkrio da nas je sve nasamario i zapravo podvalio marketinški trik. Iako su neki u odmah u početku tvrdili, da se radi o nekakvom marketinškom triku, Snoop Dogg je svojim objavama ipak naslučivao da je zapravo prestao s pušenjem marihuane te da je okrenuo novu stranicu u životu.

No, na kraju popularni američki reper je sve uhvatio na “tehnikaliju”. Naime, on je u svojoj objavi iskoristio riječ “smoke” što su svi tumačili kao metaforu za pušenje marihuane, ali Snoop Dogg je s tom riječju mislio točno ono što ona znači – da se on ostavlja dima.

Dim kojeg seSnoop Dogg ostavlja, proizlazi iz peći i ognjišta te je s ovom marketinškim trikom predstavio svoju suradnju s američkim proizvođačem peći Solo Stove za koje je postao ambasador jer kako je u reklami istaknuo “Volim sjediti uz peć bez kašljanja i zadimljene odjeće”.

Iako smo svi nasjeli na marketinški trik, treba priznatiSnoop Doggu na domišljatosti. Sljedeći put kad američki reper objavi nešto slično, svi ćemo biti oprezniji kao u ezopovoj basni o dječaku koji je vikao “Vuk”.

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano