Skip to main content
  • 24.03.2022.

Splitski billboard koji je oduševio Hrvatsku!

Da bi bilo bilo bilo slogan je za kampanju Faks Helizima (deterdžent za BILO rublje)

Piše: 


U suradnji sa Saponijom, agencija Bruketa&Žinić&Grey, u Splitu je postavila billboard s porukom: „Da bi bilo bilo bilo“, podsjećajući Splićane da će Faks Helizim bijelo rublje i održati bijelim.

Bijela boja zaštitni je znak Hajduka. Mnoge su pjesme pjevane biloj boji, odnosno, Bilima u čast. Osim toga, Hajduk je poznat po svojim bijelim dresovima. Što ako se splitskoj publici otkrije pravi zaštitnik ‘bile’ boje? – piše na stranici Bruketa&Žinić&Grey.

Riječ je o dalmatinskoj verziji slogana "Da bi bijelo bilo bijelo!", piše Index.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem