Skip to main content
  • 25.04.2021.

Studija o utjecaju elektroničke glazbe na klimu: 1000 DJa je letilo sa 51000 aviona

1000 DJ-a koji su imali turneje zabilježilo je više od 51 000 letova u 2019., emitirajući ekvivalentnu količinu CO2 kao godinu dana električne energije za 20 000 kućanstava, napajajući 8 000 festivala tijekom tri dana ili tiskajući 25 miljuna izdanja.

Piše: 


Rezultati su otkriveni u izvještaju berlinske Clean Scene, kolektiva industrijskih profesionalaca predvođenih Eilidh McLaughlin, Evom Fineberg i Fallonom MacWilliamsom usredotočenim na stvaranje zelenije plesne glazbe, koji istražuju utjecaje turneje na okoliš.

Njihovo izvješće pod naslovom 'Sinoć je DJ uzeo let: Istražujući utjecaj CO2 i turneja DJ-a i gledajući prema alternativnoj budućnosti unutar plesne glazbene industrije' procjenjuje da prosječni ugljični otisak jednog DJ-a koji putuje izlazi 35.000 tona CO2, nakon proučavanja najboljih 1000 DJ-a Resident Advisora ​​u 2019. To je 17 puta više od preporučenog osobnog proračuna koji sprečava porast globalnih temperatura.

Njihova analiza također ima za cilj određivanje prioriteta profita nad okolišem, spolom, rasom i ekonomskom nejednakošću. Kolektiv napominje da statistika u njihovom izvješću nije namijenjena okrivljavanju umjetnika, već postoji kako bi potaknula promjene i dovela do veće odgovornosti unutar glazbene industrije u pogledu zaštite okoliša.

Smatraju da se za rješavanje nalaza izvješća mora više naglasiti na zagovaranju lokalnih scena, davanju prednosti učinkovitijem planiranju događaja i vođenju turneja te razmjeni najboljih praksi s vršnjacima. Također preporučuju da promotori rezerviraju više umjetnika BIPOC-a kako bi pomogli u borbi protiv nejednakosti.

Clean Scene se nadaju da će nalazi njihovog izvještaja započeti važan razgovor o utjecajima glazbene industrije i turneja na okoliš te da će oni unutar te industrije pokušati donijeti promjene u svjetlu toga. Cijelu studiju možete pročitati ovdje.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem