Studije potvrdile – pivo ima bolji okus uz glazbu!
Svakako je bolje uz glazbu nego da ga razrijeđuješ suzama ili da samo služi kao potporanj žestici u proslavljenom balkanskom mikseru naziva "Beton" (ime objašnjava samo sebe)!
Kelti, Germani, Slaveni i Skiti još su u posude od terakote spremali varijaciju onoga što ti danas naručuješ za šankovima i po festivalima, samo prahistorijska ekipa je voljela svoje pivo začiniti malo medom, paprati i sličnim za poseban štih.
Ti ga danas voliš začiniti dobrim društvom i glasnim decibelima i uvijek ti se nekako čini da je bolje kada oko tebe trešti ono što ti godi uhu. Ovdje bi bio u pravu jer su se belgijska i nizozemska gospoda u kutama pozabavila psihološkim učincima glazbe na hranu i pivo.

Znanstvenici na Vrije Universiteit Brussel i KU Leuven u Nizozemskoj sakupili su grupu od
231 sudionika (za ovo je zasigurno bilo nadljudski teško poronaći dobrovoljce) kako bi pili pivo koje je donirao
Brussels Beer Project. Podijeljeni su u tri grupe od kojih je prva konzumirala pivo iz boce bez etikete bez glazbe, druga je također pila u tišini, ali je brand bio očit, a treća je pila uz glazbu koja se povezuje s brandom.

Svaki sudionik je prenio svoja iskustva prije i nakon pijenja piva i rezultati su glasili:
"Ljudi su generalno osjećali veći užitak kada su piće iskusili uz glazbu koja je već dio identiteta branda" – napomenuo je voditelj studije
Reinoso Cavalho. Čini se da se ovdje može još dublje psihološki razraditi rezultate jer su najveće uživanje prijavili upravo sudionici koji su već poznavali pjesmu u pozadini. Tako da
povezivanje svih naših osjetila u nerazmrsivo sinestetsko klupko uživanja dobiva sve više znanstvenih potvrda pa se vrbovanje glazbenika čini kao legitimna metoda marketinške hipnoze. 
Nemojte se stoga začuditi osjetiti li recimo neodoljivu potrebu za Coca-Colom kada na TV-u krenu reklame osvijetljenih gradova pod snijegom i vlaka koji cuka kroz ovu Božićnu idilu, ili zasvira pjesma iz reklame za Becks, Žuju ili koje god piće je već osobna preferenca. Mozak je crna kutija žudnji, želja i mehanizama nagrađivanja i kažnjavanja, no što više znaš o tome bolje ga kontroliraš! Ili te jednostavno nije briga pa samo sjedni i popij koje pivo!